Bij tijd en gelegenheid zal ik er bij zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef vannelle het volgende:
Alhoewel die clubritjes ook niet vervelend zijn.
Maar nu is plezier met nuttig zijn te combineren.
Zou leuk zijn als je meerijdt/meedoet!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:43 schreef vannelle het volgende:
"Hoe veel denken jullie op te halen? Dan kunnen we daar alvast rekening mee houden."
Als het bedrag lager uitvalt dan de schatting willen ze dat de organisator het verschil uit eigen zak betaalt.
Wat is daar toentertijd uitgekomen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:14 schreef vannelle het volgende:
Echt te belachelijk voor woorden idd.......
Iemand heeft al een mail gestuurd en om uitleg gevraagd aan kwf, ben benieuwd naar het antwoord.
quote:
Dit was wat KWF vertelde.quote:Ik heb KWF gemaild en kreeg een mail terug dat de mevrouw in kwestie hier erg verbaasd over was en ze wou graag weten wie dat dan wel gezegd had want dat zou totaal niet hun manier van werken zijn. Dus wat er nu hoe aan de hand is weet ik niet. Maar de schade is al geleden voor hun.
Thanks voor het beantwoorden, scheelt mij weer zoeken.quote:
Moet je je voor de "grap" eens verdiepen in het financiele jaarverslag van KWF en de salarissen van de top... Dan snap je niet dat er uberhaupt nog mensen zijn die deze enorm rijke stichting nor meer verrijken. Als ze nou alles zouden uitgeven vaan onderzoeken ed, maar liever oppotten en de directe van exorbitante salarissen voorzien... hoezo balkenendenorm??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks voor het beantwoorden, scheelt mij weer zoeken.
Maar mensen, dit gaat om KiKa, KWF is verleden tijd.
Beetje naief, gast. Alsof de CEO van KIKA niet in een Aston Martin DB9 rijdt...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:43 schreef vannelle het volgende:
Het goede doel is KIKA geworden, KWF heeft het nogal verpest voor zichzelf.
Wat is er gebeurd?
In de 1e plaats mag hun logo niet gebruikt worden terwijl de opbrengst toch echt ten goede van hun was.
Dat is tot daar aan toe, het volgende vind ik veel erger:
"Hoe veel denken jullie op te halen? Dan kunnen we daar alvast rekening mee houden."
Als het bedrag lager uitvalt dan de schatting willen ze dat de organisator het verschil uit eigen zak betaalt.
Kunnen ze niet gewoon blij zijn met wat ze konden krijgen?
De directeur van kwf verdient al boven de Balkenendenorm wat zonde van het geld is en dan ook nog eens zulke belachelijke eisen stellen?
kwf gaat dus niks krijgen, nieuwe goede doel is KIKA.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje naief, gast. Alsof de CEO van KIKA niet in een Aston Martin DB9 rijdt...
en rijbewijs is binnen nu nog een motor en ik rijdt meequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef vannelle het volgende:
Dat zal allemaal wel maar de bedoeling van dit topic is niet om een discussie aan te gaan over hoe KWF met geld omgaat.
Dit topic is er voor om aandacht te vragen voor een sponsorrit tbv KiKa op de motor.
Gefeliciteerd enquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef densmee het volgende:
en rijbewijs is binnen nu nog een motor en ik rijdt mee
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Verdiep je ergens in voordat je zoiets roeptquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het kijken kan al de moeite waard zijn, thanks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:17 schreef stefkee3 het volgende:
Nope, gaat hem niet worden.
Heb dan zeker mij rijbewijs nog niet, En al heb ik mijn B wel, dan gaat C (en CE) toch voor A.
Maar wees niet getreurd, ik heb op de site gezien dat Mc Donalds n'weert, een opstapplaats is, dus daar ga ik zeker even kijken
Is zelfs te voet maar 10 minuutjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |