SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar kan hij denk ik de package fontenc niet vinden denk ik of bepaalde fonts ervan... Echter volgens ctan zit deze package wel bij texlive...
Wanneer ik hem zoek via het apt-file search commando krijg ik het volgende resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zit hij dus tussen. Ook de t1enc package heb ik...
Waarom is dit zo moeilijk bij MikTex was het toch wel gemakkelijker, gewoon "update" klaarrrr
![]()
Omdat het anders zo lange post werdquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:54 schreef slacker_nl het volgende:
Waarom spoiler tags gebruiken? [code]-tags werken perfect
Hmmm kan niet echt iets vinden m.b.t de Nederlandse vertaling van "Log out"... Maar evengoed systeem shortcuts kun je niet bewerken, dus niet openen, dus niet het commando zien.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
System --> Preferences --> Keyboard shortcuts
Onder "Log out"
afmelden ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hmmm kan niet echt iets vinden m.b.t de Nederlandse vertaling van "Log out"... Maar evengoed systeem shortcuts kun je niet bewerken, dus niet openen, dus niet het commando zien.
Waarvoor heb je het command nodig dan? Je vroeg toch hoe je de toetsencombi weer in kon schakelen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:05 schreef ReWout het volgende:
[..]
I know maar ik weet toch niet welk commando daaronder zit? Dat kun je niet zien
Omdat ik een tablet heb, deze heeft ook een ctrl alt del knopquote:Op maandag 4 oktober 2010 08:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarvoor heb je het command nodig dan? Je vroeg toch hoe je de toetsencombi weer in kon schakelen?
Hij is idd NTFS. Ik wist niet dat dat een probleem was. Kan dat de oorzaak zijn? Ben hem nu aan het omzetten naar Linux (0x83) waar ook de systemschijf in is geformatteerd, maar dat duurt wel langquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Misschien met
$sudo chmod 777 -R /media/schijfnaam
(of is het misschien een NTFS schijf?)
wel naar EXT4 dan, hoop ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij is idd NTFS. Ik wist niet dat dat een probleem was. Kan dat de oorzaak zijn? Ben hem nu aan het omzetten naar Linux (0x83) waar ook de systemschijf in is geformatteerd, maar dat duurt wel lang
Volgens mij is dat het zelfde (of EXT3, ook goed). Ik heb die vage benamingen ook wel eens ergens gezien.quote:
EXT3 is ook goed, jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gparted heb ik net geinstalleerd... is dat alleen command line of kan dat ook met een GUI?
Gparted is de GUI van Parted. Staat bij Systeem -> Beheer -> Gpartedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gparted heb ik net geinstalleerd... is dat alleen command line of kan dat ook met een GUI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |