Nouja, ik draai 'm al maanden, aangezien ik gewoon de Google versie heb. Maar inmiddels dus ook Chromium. De Google versie is hier van de development branch en de Ubuntu/Debian versies (if you will) zijn van de stable branch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef ReWout het volgende:
[..]
Is iig al zolang ik ubuntu draai en dat is nu al circa 2/3 weken.
Hij krijgt echt niet mijn externe DVD burner (die gebruik ik om de netbook iso gewoon via CD op een netbook te installen)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:08 schreef PiRANiA het volgende:
Wie helpt?
eeepc blijft hangen in syslinux
Compatibiliteit test je toch gewoon met een live usb?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:12 schreef ReWout het volgende:
Ik ga in iedergeval nog even wachten met overstappen op 10.10. Heb nu pas 10.04 zoals jullie wel weten en dit draait nu soepel. Verder moet ik eerst ook checken qua compatibiliteit m.b.t. dat ik een tablet heb.
Nee, ok dat snap ik wel. Maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Ubuntu bij ongeveer gelijk gebruik meer stroom verbruikt dan bijvoorbeeld windows. Ik hoef verder geen precieze cijfers, maar ik zou wel willen weten of dat ongeveer waar is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:42 schreef wdn het volgende:
Punt met batterijen is dat het ook afhankelijk is van de hardware: de ene graf kaart trekt meer van de batterij dan de andere graf kaart. Daarnaast zijn applets en zo batteryzuipers.
Kortom: je vraag klopt niet dus krijg je afwijkende antwoorden
Naja, verschilt per hardware dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Nee, ok dat snap ik wel. Maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Ubuntu bij ongeveer gelijk gebruik meer stroom verbruikt dan bijvoorbeeld windows. Ik hoef verder geen precieze cijfers, maar ik zou wel willen weten of dat ongeveer waar is.
OK nu ook even zonder roze brilquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Nee, ok dat snap ik wel. Maar ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Ubuntu bij ongeveer gelijk gebruik meer stroom verbruikt dan bijvoorbeeld windows. Ik hoef verder geen precieze cijfers, maar ik zou wel willen weten of dat ongeveer waar is.
Dacht ik al, maar toch even controlerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Intel chipset, Nvidia grafische kaart, zou goed moeten gaan lijkt me.
Thanks, maar kreeg een foutmelding, weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef wdn het volgende:
http://www.limewire.com/nl/download/?os=linux
Indien niet native dan gewoon de .DEB downloaden en installeren
1 2 3 4 5 6 7 | limewire-basic: Installed: (none) Candidate: 5.5.16-1 Version table: 5.5.16-1 0 500 http://hacktolive.org/repo/lucid/ lucid/main Packages |
quote:Doet bij jou de toetsencombo Alt-Print het ook niet?Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Een geëdite post krijgt NaN als postID. Ik kan dit niet makkelijk reproduceren. Opera op Ubuntu....
quote:Werkt prima hoor, had het nu alleen niet gedaanOp donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doet bij jou de toetsencombo Alt-Print het ook niet?
Ik heb 'm gisteren veranderd naar Super-Print.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |