nou knap gedaan hoor applaus voor jezelf..quote:Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Als het om jou gaat niet nee maar wonder boven wonder hebben we het helemaal zelf weten te ontcijferen
Zei je net ook al in andere woorden... orgineel!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
nou knap gedaan hoor applaus voor jezelf..
ja hoor dijk heel verstandig dat moet je gaan doen net als je emoticon lekker gaan slapen..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Zei je net ook al in andere woorden... orgineel!
Ijzersterke come back ...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ja hoor dijk heel verstandig dat moet je gaan doen net als je emoticon lekker gaan slapen..
Ligt allebei in nederland dus een paspoort lampie.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Nah ouwe, je mag dan amsterdammer zijn, je accent doet toch anders vermoeden. Dus of het een of het ander en niet allebei.
Geen dubbel paspoort hè
Geen humorquote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ligt allebei in nederland dus een paspoort lampie.![]()
hehehhe lijkt wel of je boos bent....quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef spuitje het volgende:
GVD, die aanhangers van Snorremans durven heel wat te beweren zeg, niet normaal! Bewijzen? Tuurlijk niet, een ban kan je krijgen, verder niet!
Maar Jacq, heb nog eens het gore lef dergelijke beschuldigingen als die je hebt gedaan te uiten en kom dan gelijk met bewijzen. Dan kunnen we praten. Kun je dat niet dan mag je wat mij betreft een metertje of meer in de stront zakken. Duidelijk?
Op 1 of andere manier kan ik er weer op...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:10 schreef Fiepoo het volgende:
Heeft vandijkie nog steeds geen ban? en hij vroeg er zo vriendelijk om....
Dat heet inloggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:21 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier kan ik er weer op...
welke beschuldigingen???quote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef spuitje het volgende:
GVD, die aanhangers van Snorremans durven heel wat te beweren zeg, niet normaal! Bewijzen? Tuurlijk niet, een ban kan je krijgen, verder niet!
Maar Jacq, heb nog eens het gore lef dergelijke beschuldigingen als die je hebt gedaan te uiten en kom dan gelijk met bewijzen. Dan kunnen we praten. Kun je dat niet dan mag je wat mij betreft een metertje of meer in de stront zakken. Duidelijk?
Als ik jou berichten lees heb je toch geen gezellig leven.Negatief negatief,ben je altijd Boosquote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef spuitje het volgende:
Maar als jijj langskomt is het altijd feest!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef annie68 het volgende:
[..]
Als ik jou berichten lees heb je toch geen gezellig leven.Negatief negatief,ben je altijd Boos
sommige komen van Mars Noek, en de andere zal ik niet wetenquote:
Oehhhhh Scherrup...quote:
Ja klopt leuk toch hihiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als jijj langskomt is het altijd feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |