Okidoki doe ik altijdquote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, als je je maar gedraagt
![]()
Als je niet wilt dat anderen meepraten moet je het per PM doenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef vandijkie1974 het volgende:
zucht.... laat maar... t was tegen Balconia
De reden dat ik geband was is het dartmeisje ok.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef shomila het volgende:
Ach ja je hebt ook mensen die als ustream een stream eraf haalt andere mensen vals beschuldigen.
En later blijkt het toch niet zo te zijn, is er een andere reden.
Shomila bedoelde iets anders dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:39 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
De reden dat ik geband was is het dartmeisje ok.
Ha, brother dijkie is er weer, mocht je weer even van je kamer afquote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef vandijkie1974 het volgende:
Pas wel op met wat je zegt Balconia... want ze vinden het leuk hier om over je verleden te beginnen en te spotten met handicaps!
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha, brother dijkie is er weer, mocht je weer even van je kamer afAch, niet zo zuur dijkie, if you can't stand the heat get out of the kitchen.
whahahah ...toedeledokie was dat geen uitspraak van T0nja vroegerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:39 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat woord ooit getypt te hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
whahahah ...toedeledokie was dat geen uitspraak van T0nja vroeger
Ach... ik weet nu wat ik hier kan verwachten...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha, brother dijkie is er weer, mocht je weer even van je kamer afAch, niet zo zuur dijkie, if you can't stand the heat get out of the kitchen.
3 apen die niet weten waar de klepel hangt...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
whahahah ...toedeledokie was dat geen uitspraak van T0nja vroeger
Awel, dan neem ik aan dat mijn ban er bij Bompa af gaat en ik van enkele niet nader te noemen mods van Bompa en Bompa zelf een openbaar excuus krijg i.v.m. alle beschuldigingen en suggesties dat ik de veroorzaker was van zijn Ustream-ban, krijg aangeboden. Alhoewel ik er sterk aan twijfel of en paar lekkere billen voor een ban zorgenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:39 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
En nu nog even op zijn Hagenees aan die man en zijn moderators want anders snappen ze het nietquote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Awel, dan neem ik aan dat mijn ban er bij Bompa af gaat en ik van enkele niet nader te noemen mods van Bompa en Bompa zelf een openbaar excuus krijg i.v.m. alle beschuldigingen en suggesties dat ik de veroorzaker was van zijn Ustream-ban, krijg aangeboden. Alhoewel ik er sterk aan twijfel of en paar lekkere billen voor een ban zorgen![]()
Tevens een paar tips voor Bompa:
- stop eens met je paswoorden op stream te noemen
- verdiep je eens in Ustream voordat je roept dat de boel is overgenomen met jouw gegevens
- nu je weer een chat hebt, "verdedig" je op je eigen chat ipv samen met enkele van je mods als een gek rond te draven op alle andere 20 chats waar ze Bompa roepen e derhalve op je eigen chat niet gechat wordt (er zijn meer Bompa's dan jij alleen)
Hopelijk kun je wat met deze positief bedoelde tips
Grz. de Blinde aka HackerVink
Graag dan ook in 't Alkmaarsquote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
En nu nog even op zijn Hagenees aan die man en zijn moderators want anders snappen ze het niet
Nou denk dat het in geen een taal overkomt daar ..quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
En nu nog even op zijn Hagenees aan die man en zijn moderators want anders snappen ze het niet
Als het om jou gaat niet nee maar wonder boven wonder hebben we het helemaal zelf weten te ontcijferenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nou denk dat het in geen een taal overkomt daar ..
Ik ben amsterdammer muts.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |