Joepiequote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
En Snorremans heeft alweer een nieuwe stream. dus drukte om niets
Geen idee, heb de stream niet aan. Maar als je het allemaal een beetje hebt gevolgd weet je misschien ook dat de stream van Snorremans eerder uit de lucht is geweest. Had iets met darten te maken toen geloof ik. Iemand anders heeft hem toen een stream "geleend" waarvan Snorremans later, toen zijn eigen stream weer in de lucht was, vond dat ook die van hem was.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef Wijnneus het volgende:
Wie is de dominee en wat bedoelen ze daarmee op sio..
ot: als de stream van opaatje is platgegooid en vlug door een ander is overgenomen is dat niet chique !
Als er niks getypt wordt een tijdje komt de dominee langs, dat is een gezegde.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef Wijnneus het volgende:
Wie is de dominee en wat bedoelen ze daarmee op sio..
ot: als de stream van opaatje is platgegooid en vlug door een ander is overgenomen is dat niet chique !
Hahaha, je hebt gelijk, en ik maar een hele uitleg typen omdat ik dacht dat ze een gebande streamer bedoelden.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
[..]
Als er niks getypt wordt een tijdje komt de dominee langs, dat is een gezegde.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook in eerste instantie.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk, en ik maar een hele uitleg typen omdat ik dacht dat ze een gebande streamer bedoelden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef shomila het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een blondtd momentjequote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan Spuitje haar antwoord onder jou hahaa, maar ze zeggen ook wel eens, hey komt je schoonmoeder langs je bent inene zo stil
Als mijn schoonmoeder langs komt moet ik schreeuwen die is doof.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dan Spuitje haar antwoord onder jou hahaa, maar ze zeggen ook wel eens, hey komt je schoonmoeder langs je bent inene zo stil
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef shomila het volgende:
[..]
Als mijn schoonmoeder langs komt moet ik schreeuwen die is doof.
hahahaah ben geen van tweeen ..quote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Of je bent een papagaai of je bent houtvester zelf
oja nou toevallig zijn wij 3 apen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef Fiepoo het volgende:
Hzz is een aap... kijk maar naar zijn avatar dinges
Ja, en nu???quote:Op donderdag 30 september 2010 12:35 schreef Balconia het volgende:
ik ben ook hier van het balcon af !
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:04 schreef Balconia het volgende:
[..]
Niet veelstream kijken en chats volgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |