Maar het wil niet zeggen dat dat anders wordt wanneer SC gaat gokken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef Isegrim het volgende:
A. beklaagde zich gister anders nog over het feit dat jullie alleen de eerste helft van de maand in dure restaurants kunnen eten.
Daar baal ik ook zo van. Iedereen belt ook inderdaad als ik met iets ingewikkelds bezig ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat zal best wel.
Ik ben wel een deel van de telefoon verlost.
Ik zit nu serieus 4 uur per dag aan de telefoon en daar ben ik wel klaar mee eigenlijk.
Ben je net geconcerteerd bezig aan iets moeilijks, krijg je telkens weer telefoon van klanten of collega's.
Dan doe je over iets waar je normaal een half uur over doet, 4 uur .
En dan moet je nog goed kijken dat je geen fouten maakt....
En dan altijd over dingen die ze zelf prima kunnen oplossen, grow upquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar baal ik ook zo van. Iedereen belt ook inderdaad als ik met iets ingewikkelds bezig ben.
Correctie : Dingen die ze zelf zouden moeten kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En dan altijd over dingen die ze zelf prima kunnen oplossen, grow up
ik gok liever niet met mijn relatie met A. Ik denk altijd aan sex.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat je niet gokt bedoel ?
Of heeft ze liever niet dat je de jackpot wint ?
Dat ligt aan de aard van Mr. Jack.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is typen lastig als je net een diepgaand gesprek hebt gehad?
Ah.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aard van Mr. Jack.
Goeie verdere reis.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nu in LA, Mr. Jack is meegereisd, kennelijk. Over een uurtje naar Amsterdam
Je komt toch wel een beetje normaal in 020 aan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nu in LA, Mr. Jack is meegereisd, kennelijk. Over een uurtje naar Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |