abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87173329
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:15 schreef Isegrim het volgende:
Half shell, bedoel je. :D

Maar dit is geen ninja turtle. :N
Lustie wel pizza?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_87173399
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:25 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Wow, wat klein! Is die van jou? O+
Nee, was gewoon een fotootje dat ik tegenkwam en dat ik te schattig vond om niet te delen. :)
pi_87173408
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Lustie wel pizza?
Alleen als er sla op zit. :Y
pi_87173851
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, was gewoon een fotootje dat ik tegenkwam en dat ik te schattig vond om niet te delen. :)
Ooh okay, inderdaad erg schattig. :D
pi_87174096
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:57 schreef SingleCoil het volgende:
Mooie vloer. Waar is het?
Statenweg. En nu kun je hem vast wel op Funda vinden :P.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_87174523
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef Metatron het volgende:

[..]

Statenweg. En nu kun je hem vast wel op Funda vinden :P.
:Y

Ben benieuwd of die mensen hun huis altijd zo smetteloos netjes opgeruimd hebben. :D
pi_87174737
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:Y

Ben benieuwd of die mensen hun huis altijd zo smetteloos netjes opgeruimd hebben. :D
Met twee kinderen van een jaar :X.

Toen de foto's gemaakt zijn waren ze op vakantie. Ben er later ook nog geweest toen ze weer terug waren, en het was nog steeds heel erg netjes naar mijn maatstaven, maar niet zo klinisch.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_87174830
Al dat wit, met kinderen, ik zou het niet durven. :D
pi_87174950
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef Isegrim het volgende:
Al dat wit, met kinderen, ik zou het niet durven. :D
Ach, kinderen wil ik niet om nog veel meer andere redenen, dit kan er ook nog wel bij :P.
Meh.
pi_87175030
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Metatron het volgende:

[..]

Ach, kinderen wil ik niet om nog veel meer andere redenen, dit kan er ook nog wel bij :P.
Een extra excuus is altijd handig voor de wacht-maar-dat-komt-nog-wel-roepers. :Y
pi_87175137
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Een extra excuus is altijd handig voor de wacht-maar-dat-komt-nog-wel-roepers. :Y
Geen last van, want die heb ik al uit mijn vriendenkring verwijderd.
Meh.
pi_87175159
sowieso, al dat wit...Jan de Bouvier zou er van genieten...
Mu!
pi_87175198
Statenweg is wel leuk trouwens,we hebben ook wel eens in die buurt gekeken.
Mu!
pi_87175253
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:10 schreef Metatron het volgende:

[..]

Geen last van, want die heb ik al uit mijn vriendenkring verwijderd.
:D Je bent nog erger dan ik. :P
pi_87175287
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:12 schreef SingleCoil het volgende:
Statenweg is wel leuk trouwens,we hebben ook wel eens in die buurt gekeken.
Blijdorp rules 8-).
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:11 schreef SingleCoil het volgende:
sowieso, al dat wit...Jan de Bouvier zou er van genieten...
Dat verandert nog wel denk ik. Sowieso heb ik aardig wat boekenkast-ruimte nodig, dus dat gaat al aardig wat wit bedekken. Belangrijkste voor mij is dat ik er *nu* niet veel aan moet doen voordat ik er in kan. En wat me uiteindelijk niet bevalt pak ik later wel aan.
Meh.
pi_87175373
Wat schilderijen/posters aan de muur en wat meer kleur in de meubels geeft al een héél ander beeld denk ik. :) En misschien een Living Colors-lamp. :)
pi_87175407
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:D Je bent nog erger dan ik. :P
Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.
Meh.
pi_87175472
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Wat schilderijen/posters aan de muur en wat meer kleur in de meubels geeft al een héél ander beeld denk ik. :) En misschien een Living Colors-lamp. :)
Ik heb wat leuke dingen op het oog. Foto-prints op aluminium. Ziet er heel gaaf uit. En met een woonkamer van deze afmetingen kun je ook een serieus formaat aan de muur hangen zonder dat meteen teveel 'in your face' is.
Meh.
pi_87175616
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Metatron het volgende:

[..]

Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.
Ze kosten geld, ze maken herrie, de eerste paar jaar stinken ze, belemmeren je sociale en je seksleven, en leuk zijn ze pas na een jaar of 14.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_87175834
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef Metatron het volgende:

[..]

Ik heb wat leuke dingen op het oog. Foto-prints op aluminium. Ziet er heel gaaf uit. En met een woonkamer van deze afmetingen kun je ook een serieus formaat aan de muur hangen zonder dat meteen teveel 'in your face' is.
Heb ik gezien, zulke prints, idd erg gaaf. :)
pi_87175885
quote:

[..]

Ik wist dat ook al vrij zeker op die leeftijd. Schijn zelfs als klein meisje al tegen mijn moeder te hebben gezegd dat ik geen mama wilde worden. :P Nu heb ik de mogelijkheid ook fysiek uitgesloten, dus als ze dooremmeren daarover, dan laat ik ze dat ff weten. :P
pi_87176592
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ze kosten geld, ze maken herrie, de eerste paar jaar stinken ze, belemmeren je sociale en je seksleven, en leuk zijn ze pas na een jaar of 14.
Kinderen van anderen kunnen nog wel leuk zijn. Maar vooral omdat je weet dat je ze weer terug kunt geven :P.
Meh.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:45:03 #298
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_87183297
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteravond om half een was het buiten 19(!!) graden.
Het was heerlijk gisteravond idd O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:45:31 #299
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_87183318
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Check dit dan. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw O+ O+
pi_87194870
quote:

[..]

Hier nog een, ben op mijn 21ste gesteriliseerd.
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')