Lustie wel pizza?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:15 schreef Isegrim het volgende:
Half shell, bedoel je.
Maar dit is geen ninja turtle.

Ooh okay, inderdaad erg schattig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een fotootje dat ik tegenkwam en dat ik te schattig vond om niet te delen.

Statenweg. En nu kun je hem vast wel op Funda vindenquote:
 .
.

quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef Metatron het volgende:
[..]
Statenweg. En nu kun je hem vast wel op Funda vinden.

Met twee kinderen van een jaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die mensen hun huis altijd zo smetteloos netjes opgeruimd hebben.
 .
. 

Ach, kinderen wil ik niet om nog veel meer andere redenen, dit kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef Isegrim het volgende:
Al dat wit, met kinderen, ik zou het niet durven.
 .
.

Een extra excuus is altijd handig voor de wacht-maar-dat-komt-nog-wel-roepers.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ach, kinderen wil ik niet om nog veel meer andere redenen, dit kan er ook nog wel bij.

Geen last van, want die heb ik al uit mijn vriendenkring verwijderd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een extra excuus is altijd handig voor de wacht-maar-dat-komt-nog-wel-roepers.

quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Geen last van, want die heb ik al uit mijn vriendenkring verwijderd.
 Je bent nog erger dan ik.
 Je bent nog erger dan ik.  

Blijdorp rulesquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:12 schreef SingleCoil het volgende:
Statenweg is wel leuk trouwens,we hebben ook wel eens in die buurt gekeken.
 .
.Dat verandert nog wel denk ik. Sowieso heb ik aardig wat boekenkast-ruimte nodig, dus dat gaat al aardig wat wit bedekken. Belangrijkste voor mij is dat ik er *nu* niet veel aan moet doen voordat ik er in kan. En wat me uiteindelijk niet bevalt pak ik later wel aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:11 schreef SingleCoil het volgende:
sowieso, al dat wit...Jan de Bouvier zou er van genieten...

En misschien een Living Colors-lamp.
 En misschien een Living Colors-lamp.  

Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.quote:

Ik heb wat leuke dingen op het oog. Foto-prints op aluminium. Ziet er heel gaaf uit. En met een woonkamer van deze afmetingen kun je ook een serieus formaat aan de muur hangen zonder dat meteen teveel 'in your face' is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Wat schilderijen/posters aan de muur en wat meer kleur in de meubels geeft al een héél ander beeld denk ik.En misschien een Living Colors-lamp.

Ze kosten geld, ze maken herrie, de eerste paar jaar stinken ze, belemmeren je sociale en je seksleven, en leuk zijn ze pas na een jaar of 14.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.

Heb ik gezien, zulke prints, idd erg gaaf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik heb wat leuke dingen op het oog. Foto-prints op aluminium. Ziet er heel gaaf uit. En met een woonkamer van deze afmetingen kun je ook een serieus formaat aan de muur hangen zonder dat meteen teveel 'in your face' is.

Ik wist dat ook al vrij zeker op die leeftijd. Schijn zelfs als klein meisje al tegen mijn moeder te hebben gezegd dat ik geen mama wilde worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.
 Nu heb ik de mogelijkheid ook fysiek uitgesloten, dus als ze dooremmeren daarover, dan laat ik ze dat ff weten.
 Nu heb ik de mogelijkheid ook fysiek uitgesloten, dus als ze dooremmeren daarover, dan laat ik ze dat ff weten.  

Kinderen van anderen kunnen nog wel leuk zijn. Maar vooral omdat je weet dat je ze weer terug kunt gevenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze kosten geld, ze maken herrie, de eerste paar jaar stinken ze, belemmeren je sociale en je seksleven, en leuk zijn ze pas na een jaar of 14.
 .
.

Het was heerlijk gisteravond iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteravond om half een was het buiten 19(!!) graden.

quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Check dit dan.AwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier nog een, ben op mijn 21ste gesteriliseerd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Metatron het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |