abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87166137
Gisteravond om half een was het buiten 19(!!) graden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_87166251
Arme Finnegan. ;( Die heeft al een flinke winterjas gekweekt en hij kan niet goed meer tegen deze temperaturen. :N
pi_87166329
We kunnen die homp ijs wel meenemen voor'm.
pi_87166730
Ik ga zo lekker de boot schoonmaken in het zonnetje _O_
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_87166755
Een man die zin heeft om schoon te maken. :D :+
pi_87167000
Boot en auto vind ik niet erg hoor :)
pi_87167012
En ik moest vanmiddag gewoon gaan werken maar ben naar huis gegaan.
pi_87167422
Waarom kun jij zomaar naar huis gaan? }:|
pi_87168089
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Een afstandbediening waar je al je afstandsbedieningen in kan programmeren en macro's kan toewijzen.
Wij hebben er 6 en dat is echt superkut.

[ afbeelding ]
Ah, die heb ik ook. En ik ben er heel blij mee :).

En verder: finaal akkoord van de bank is binnen. En de notaris heeft al gemeld dat hij de koopovereenkomst heeft ontvangen. 13 oktober moet de borgstelling binnen zijn, dus die ga ik deze week maar eens overmaken. En even navragen wanneer hij de rest van de poet wil hebben.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_87168129
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:30 schreef junkiexp het volgende:
Boot en auto vind ik niet erg hoor :)
Ik weet nog wel een auto die een wasbeurtje kan gebruiken ;).
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_87168149
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wanneer komen de foto's? :)
pi_87168477
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wanneer komen de foto's? :)
Wanneer ik er in kan :P. Transport is 15 november.
Meh.
pi_87169248
Nog eventjes wachten dus. Leuk. Moet er veel gebeuren?
pi_87169676
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef Isegrim het volgende:
Nog eventjes wachten dus. Leuk. Moet er veel gebeuren?
Heel weinig. Zelfs schilderen is in de meeste ruimtes waarschijnlijk niet eens nodig. (Al weet je e.e.a. pas echt zeker op het moment dat je het huis in lege staat ziet natuurlijk.) Ik wil alleen de groepenkast vervangen. En de binnentrap moet ff aangepakt worden. Die hebben ze namelijk wel gestript, maar ze zijn niet aan renoveren toegekomen.

Maar al met al verwacht ik nagenoeg meteen te kunnen verhuizen.
Meh.
pi_87170425
Dat is wel relaxed. Wij zitten al een jaar in een huis waar nog van álles moet gebeuren, we hebben niet eens behang. :') We hebben geen tijd/zin om al die dingen te doen. :')
pi_87170806
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Dat is wel relaxed. Wij zitten al een jaar in een huis waar nog van álles moet gebeuren, we hebben niet eens behang. :') We hebben geen tijd/zin om al die dingen te doen. :')
Dat heb ik ook niet, en daarom ben ik specifiek op zoek gegaan naar 2 soorten woningen. Of het moet zo onderhouden zijn dat ik er (nagenoeg) zonder werk in kan, en betaal ik wat meer, of er is zo lang niets aan gedaan dat je het voor 50k minder kan kopen, en dan zet ik er gewoon een aannemer in om de tent leeg te trekken en in orde te maken. Dat uiteraard bij gelijkwaardige bouwkundige staat, grootte en ligging etc.

En ik liep nu dus tegen een appartement van mogelijkheid 1 aan ;).

Dit is de woonkamer zoals die er nu uitziet:

(Ja, makelaarsfoto, dus het lijkt nog veel groter dan het is. Al blijft 12,5m * 4m best fors ;). )
Meh.
pi_87170832
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef Metatron het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet, en daarom ben ik specifiek op zoek gegaan naar 2 soorten woningen. Of het moet zo onderhouden zijn dat ik er (nagenoeg) zonder werk in kan, en betaal ik wat meer, of er is zo lang niets aan gedaan dat je het voor 50k minder kan kopen, en dan zet ik er gewoon een aannemer in om de tent leeg te trekken en in orde te maken. Dat uiteraard bij gelijkwaardige bouwkundige staat, grootte en ligging etc.

En ik liep nu dus tegen een appartement van mogelijkheid 1 aan ;).

Dit is de woonkamer zoals die er nu uitziet:
[ afbeelding ]
(Ja, makelaarsfoto, dus het lijkt nog veel groter dan het is. Al blijft 12,5m * 4m best fors ;). )
Dat ziet er wel gaaf uit ja. :)
pi_87172190
Mooie vloer. Waar is het?
Mu!
pi_87172389
Wat mooi Metatron!
pi_87172396
Zo, dat ziet er zeker mooi uit!
pi_87172656
Check dit dan. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87172806
Teen age mutant ninja turtles! Teen age mutant ninja turtles! Heroes in a half shelf!
pi_87172839
Half shell, bedoel je. :D

Maar dit is geen ninja turtle. :N
pi_87173252
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Check dit dan. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, wat klein! Is die van jou? O+
pi_87173307
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:25 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Wow, wat klein! Is die van jou? O+
Onze huisdieren wegen resp. 2x 1200 gram en 1x 650000 gram. Ik geloof niet dat deze een van die drie is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')