Die heeft al een flinke winterjas gekweekt en hij kan niet goed meer tegen deze temperaturen.
 Die heeft al een flinke winterjas gekweekt en hij kan niet goed meer tegen deze temperaturen.  

Ah, die heb ik ook. En ik ben er heel blij meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Een afstandbediening waar je al je afstandsbedieningen in kan programmeren en macro's kan toewijzen.
Wij hebben er 6 en dat is echt superkut.
[ afbeelding ]
 .
. 

Ik weet nog wel een auto die een wasbeurtje kan gebruikenquote:
 .
.

Wanneer ik er in kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wanneer komen de foto's?
 . Transport is 15 november.
. Transport is 15 november.

Heel weinig. Zelfs schilderen is in de meeste ruimtes waarschijnlijk niet eens nodig. (Al weet je e.e.a. pas echt zeker op het moment dat je het huis in lege staat ziet natuurlijk.) Ik wil alleen de groepenkast vervangen. En de binnentrap moet ff aangepakt worden. Die hebben ze namelijk wel gestript, maar ze zijn niet aan renoveren toegekomen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef Isegrim het volgende:
Nog eventjes wachten dus. Leuk. Moet er veel gebeuren?

We hebben geen tijd/zin om al die dingen te doen.
 We hebben geen tijd/zin om al die dingen te doen.  

Dat heb ik ook niet, en daarom ben ik specifiek op zoek gegaan naar 2 soorten woningen. Of het moet zo onderhouden zijn dat ik er (nagenoeg) zonder werk in kan, en betaal ik wat meer, of er is zo lang niets aan gedaan dat je het voor 50k minder kan kopen, en dan zet ik er gewoon een aannemer in om de tent leeg te trekken en in orde te maken. Dat uiteraard bij gelijkwaardige bouwkundige staat, grootte en ligging etc.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Dat is wel relaxed. Wij zitten al een jaar in een huis waar nog van álles moet gebeuren, we hebben niet eens behang.We hebben geen tijd/zin om al die dingen te doen.
 .
. . )
. )

Dat ziet er wel gaaf uit ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, en daarom ben ik specifiek op zoek gegaan naar 2 soorten woningen. Of het moet zo onderhouden zijn dat ik er (nagenoeg) zonder werk in kan, en betaal ik wat meer, of er is zo lang niets aan gedaan dat je het voor 50k minder kan kopen, en dan zet ik er gewoon een aannemer in om de tent leeg te trekken en in orde te maken. Dat uiteraard bij gelijkwaardige bouwkundige staat, grootte en ligging etc.
En ik liep nu dus tegen een appartement van mogelijkheid 1 aan.
Dit is de woonkamer zoals die er nu uitziet:
[ afbeelding ]
(Ja, makelaarsfoto, dus het lijkt nog veel groter dan het is. Al blijft 12,5m * 4m best fors. )

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Check dit dan.Wow, wat klein! Is die van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |