De mijne is best goed, in welke wijk woon je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Even een serieuze vraag: weet iemand een goede huisarts in Eindhoven? En een goed(kop)e kapper?
Het blijft een lelijk station.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Station Tilburg op dit moment: [ afbeelding ]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
De mijne is best goed, in welke wijk woon je?
Das vlakbij mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.Maar Pastoor van Arslaan iig.
Het dak is wel vet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk station.
en bij Ingridquote:
Vlakbij mijn oude kamer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.Maar Pastoor van Arslaan iig.
Ok, omdat je graag wilt dat wel het vragen: hoe zit het met de wout en het lint?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Station Tilburg op dit moment: [ afbeelding ]
Mensfort heet het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vlakbij mijn oude kamer.Heb ook geen idee welke wijk het is.
Maar is je kapsel wel enigszins goed als je er vandaan komt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mexicaantje, de goedkoopste kapper is stadskapper jacques van beek op de Bergstraat, die knipt studenten voor 7 euro. Hij föhnt je echter niet en hij kijkt gewoon TV terwijl hij knipt.
Coeliejoelie.quote:
Ik volg je nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, omdat je graag wilt dat wel het vragen: hoe zit het met de wout en het lint?
Oja, Mensfort, da's waar... wist ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mensfort heet het.
Ik zit bij dokter J. de Paepe en C. Schreurs. Ik PM je de details wel. Zit op de Barrierweg 3c. Vanaf oktober zitten ze ook in de Pastoor van Arskerk, dat moet vlakbij jou zijn.
welk woord snap je niet?quote:
Pastoor van Arslaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mensfort heet het.
Ik zit bij dokter J. de Paepe en C. Schreurs. Ik PM je de details wel. Zit op de Barrierweg 3c. Vanaf oktober zitten ze ook in de Pastoor van Arskerk, dat moet vlakbij jou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |