Die vriednin van mij moest masseren oefenen, op mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
mijn kapster was gezakt op elviskapsel
je moet bij het examen loten wat voor kapsel je bij een man moet doen, en zij had elvis kapsel.
Sowieso iemand vinden die er een wil....
huisnummert 6?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hier?
Ik heb m'n adres hier niet gepost.
alba, toen ze nog lekker was ...quote:
oh s dat wat ik aan je zag!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
mijn kapster was gezakt op elviskapsel
je moet bij het examen loten wat voor kapsel je bij een man moet doen, en zij had elvis kapsel.
Sowieso iemand vinden die er een wil....
oh! vandaar dat mijn vacht zo glanst!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Kam is voor ontwarren, borstel is voor het zacht en glanzend maken. Ies grote verschil!
Maar ik was mijn haar niet elke dag!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het ook doen als je haar nat is!
borstel je je haar dan elke dag?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar ik was mijn haar niet elke dag!
Ja! En mijn krullen zijn bijna weg na een nacht slapen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
borstel je je haar dan elke dag?
Of hoe hou je anders je krullen?
die is al bijna kaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja niet aan Rob in ieder geval he.
spaanse vrouwens..quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef amaranta het volgende:
Als ik heel lang wacht, kan ik dalijkmet min snor ooknaar de kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |