Het is best veel geld. Volgens mij ben ik illegaal afgetapt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:05 schreef TR08 het volgende:
Tsja...betalen is mogelijk een goede optie
En iets anders doen dan internetten op je werk helpt op termijn mogeiljk ook mbt je financiele uitdagingen.
Dat is na de meter, en dus altijd in je eigen huis gebeurd... zonder dat je daar ooit iets van hebt gemerkt... behalve dat je op onverklaarbare wijze een onuitputtelijke wietvoorraad had...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is best veel geld. Volgens mij ben ik illegaal afgetapt.
Alleen tussen 1 oktober en 1 april niet afsluiten, mits je een bewijs hebt dat je bij schuldhulp zit of het een onacceptabel medisch risico geeft toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef error_404 het volgende:
Ze mogen tegenwoordig niet meer afsluiten, dus het valt allemaal wel mee.
alstuquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Ha een DRA-topic. Waar is de popcorn?
Scherp +1quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef flying-dutchman het volgende:
enne hoe post je dan als je geen electriciteit hebt... aangezien je waarschijnlijk niet nuchter genoeg bent om bij de bibliotheek binnengelaten te worden
in het donker zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ehmm wat mij betreft mogen jullie nu ontopic heel creatief verzinnen wat je kunt zonder stroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |