Nou he!quote:
Goed ideequote:
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Goed ideeMn water staat te koken, voor thee zo. Ik ben alvast begonnen aan de koekjes
Iemand ook 1?
Die ene die je met de meet ook gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een topickill
Ik heb zin in morgendan eet ik eindelijk lekker sla
Geen gezeur van de mannen, want die zijn de hort op
Ik zeg geen neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Goed ideeMn water staat te koken, voor thee zo. Ik ben alvast begonnen aan de koekjes
Iemand ook 1?
Nee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.
* Enfermera geeft koekje aan Trevquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ene die je met de meet ook gemaakt hebt?![]()
[..]
Ik zeg geen nee
Nee dank je, ik krijg straks een gebakjequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Iemand ook 1?
What's up?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je, ik krijg straks een gebakje![]()
[..]
What's up?
Niet heel veel. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van videobewerking?
Oh ik dacht al, mis ik iets XDquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Suikertaartje![]()
![]()
Wacht maar, ze komt zo
Met Adobe After effects en Sony Vegas wel..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van videobewerking?
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet heel veel. Wat wil je weten?
Dat kan gewoon met windows movie maker als het goed is..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.
Normaal kan je foto's rechts/linksom draaien en dan ist klaar. Met met een fimpje is dat toch .... anders
Oh dat is kut ja. Daar heb ik zo even niks voor. Ik weet wel dat er tooltjes voor zijn. Doe maar googlen op "aspect toggle" of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.
Normaal kan je foto's rechts/linksom draaien en dan ist klaar. Met met een fimpje is dat toch .... anders
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat kan gewoon met windows movie maker als het goed is..
Heb je die?
STquote:
Ik heb heul niets illegaals gedaan hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Daar isse al
Onze vakantie-gangster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |