zo zei je het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk wel
we hebben net samen gegeten
nee dat klopt maar ik ben wel zo sociaal om dat te doenquote:
en zeker als ze gratis komt poetsenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat klopt maar ik ben wel zo sociaal om dat te doen
dat niet kost me maar een 10tje maar dan scheelt et mij weer een zooi werk waar ik gewoonweg geen zin in hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zeker als ze gratis komt poetsen
je bent dus gewoon luiquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet kost me maar een 10tje maar dan scheelt et mij weer een zooi werk waar ik gewoonweg geen zin in heb
preciesquote:
quote:
ik geef het kalm toe en besides ik heb al zoveel en zovaak schoonmaak voor anderen gedaan nu wil ik het een keer makkelijk hebbenquote:
ferbquote:
en wat heeft gij gegeten?quote:
Opperdoezen als patatjes uit de oven, kip cordon bleu en andijviesalade met appel en mayo-mosterd dressingquote:
gebakken aardappels voor gevorderdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Opperdoezen als patatjes uit de oven,
aardappels rode kool en schnitzelquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Opperdoezen als patatjes uit de oven, kip cordon bleu en andijviesalade met appel en mayo-mosterd dressing![]()
En jij?
Damm klinkt goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aardappels rode kool en schnitzel
ik mag graag kokenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Damm klinkt goed![]()
Ik ben ook klaar met eten
Gebakken aardappelen, wat groente en gehaktballetjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik mag graag koken
moet alleen zometeen een berg afwas wegwerken
bah
en wat heb jij gegeten
Lolquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Sporten is goed voor de gezondheid, zo blijkt maar weer. Ik ben zo fanatiek beziggeweest met mijn armspieren, dat mijn armen even te moe zijn om de friteuse van het keukenkastje te tillen.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Sporten is goed voor de gezondheid, zo blijkt maar weer. Ik ben zo fanatiek beziggeweest met mijn armspieren, dat mijn armen even te moe zijn om de friteuse van het keukenkastje te tillen.
Uhhuh. Zoooo lekker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebakken aardappels voor gevorderden
Lekker!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aardappels rode kool en schnitzel
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb spitskool met vis opquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wel thuis wok en duck
wok... eend....
wat eten we vandaag
quote:
Wat een topickillquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb spitskool met vis op![]()
[..]
dat hoef jij niet te weten...
Nou he!quote:
Goed ideequote:
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Goed ideeMn water staat te koken, voor thee zo. Ik ben alvast begonnen aan de koekjes
Iemand ook 1?
Die ene die je met de meet ook gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een topickill
Ik heb zin in morgendan eet ik eindelijk lekker sla
Geen gezeur van de mannen, want die zijn de hort op
Ik zeg geen neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Goed ideeMn water staat te koken, voor thee zo. Ik ben alvast begonnen aan de koekjes
Iemand ook 1?
Nee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.
* Enfermera geeft koekje aan Trevquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ene die je met de meet ook gemaakt hebt?![]()
[..]
Ik zeg geen nee
Nee dank je, ik krijg straks een gebakjequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he!
[..]
Iemand ook 1?
What's up?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
Nee dank je, krijg nauwelijks een hap door mijn keel vandaag.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je, ik krijg straks een gebakje![]()
[..]
What's up?
Niet heel veel. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van videobewerking?
Oh ik dacht al, mis ik iets XDquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Suikertaartje![]()
![]()
Wacht maar, ze komt zo
Met Adobe After effects en Sony Vegas wel..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van videobewerking?
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet heel veel. Wat wil je weten?
Dat kan gewoon met windows movie maker als het goed is..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.
Normaal kan je foto's rechts/linksom draaien en dan ist klaar. Met met een fimpje is dat toch .... anders
Oh dat is kut ja. Daar heb ik zo even niks voor. Ik weet wel dat er tooltjes voor zijn. Doe maar googlen op "aspect toggle" of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie is van de juiste software, maar ik wil graag welke... Het is als volgt: Ik heb een Canon Ixus, daarmee kan ik ook filmen. Punt is dat ik voor mijn pc en voor youtube op zijn kant gefilmd heb.
Normaal kan je foto's rechts/linksom draaien en dan ist klaar. Met met een fimpje is dat toch .... anders
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat kan gewoon met windows movie maker als het goed is..
Heb je die?
STquote:
Ik heb heul niets illegaals gedaan hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Daar isse al
Onze vakantie-gangster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |