Volgens mij zijn het theorieën die beiden voor- en tegenstanders hebben, maar wel naast elkaar bestaan. Dus zowel de vervoeging van caedere als de keizerlijke wet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef lily het volgende:
[..]
maar toch heeft het niet (veel) met Caesar te maken (alleen zijn naam is verbasterd omdat het latijn (caedere = snijden) er zo op lijkt EN het een keizerlijke wet was om een kind eventueel te halen ten koste van de moeder)![]()
Ja, klopt. Maar Caedere betekent snijden en Caesar keizer. Sectio betekent ook snijden. De manier van kind halen was een keizerlijke wet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef She-Wolf het volgende:
In het geval van caedere betekenen beide woorden 'snijden' of 'snee', toch? Dat is wel een beetje dubbelop dan.
Niets... uitzieken... dat was het advies dat Peace kreeg. Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad... maar aan de andere kant, als hij zich gewoon goed voelt, kan hij doen waar hij zin in heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef lily het volgende:
Ja, Diaan. Zoiets zal het zijn.
Ik weet ook niet of ik nu een huisarts moet raadplegen. Wat kan hij ook doen verder..
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft ruim 5 dagen koorts gehad...
hoe oud is je jongste?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch..![]()
6. En hij kan het best, want 9 van de 10 keer loopt hij zelf al naar huis als ik sta te wachten op zijn grote broer. Slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef lily het volgende:
[..]
hoe oud is je jongste?
en 2 minuten lijkt me inderdaad wel te doen (is toch heerlijk zeg..)
Heerlijk lijkt me dat..quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn jongste zoon wenst niet meer gehaald te worden van school. Nu wonen we ook wel 2 minuten van school maar toch..![]()
helemaal nu het weer wat slechter is staan er zoveel auto's. Maar op zich wel lekker, niet meer heen en weer krukken.
Yeps. Bij ons ook niet, maar toevallig dat Peace het net heeft gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef lily het volgende:
[..]
echt? oh, wow. Hier hebben ze eigelijk nooit koorts dus ik heb ik niet veel ervaring mee.
Na ja, zal wel loslopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |