quote:X geeft aan dat X haar gevraagd heeft om de groep te bedanken voor het
bloemetje en de bom.
Ik heb daar overigens gesolliciteerd, want ze zoeken nieuwe vrijwillige redacteuren. En aangezien ik wat ervaring heb met journalistiek werk, en graag artikelen over eten en koken schrijf heb ik me opgegeven. En schrijven kan ik thuis doen, wat past bij mn beperkingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Windigo het volgende:
WieeeIk heb een prijsvraag van vegatopia gewonnen en krijg nu een tegoedbon van 15 euro voor iets lekkers
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik heb duidelijk iets gemist als ik de notulen zo lees:
[..]
hopelijk wel een beetje goede bom?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik heb duidelijk iets gemist als ik de notulen zo lees:
[..]
Niet goed genoeg, anders zat ik wel lekker thuis te werken nuquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hopelijk wel een beetje goede bom?
Heb mn blog ook gerevamped, hebben jullie nog tips voor de layout?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb daar overigens gesolliciteerd, want ze zoeken nieuwe vrijwillige redacteuren. En aangezien ik wat ervaring heb met journalistiek werk, en graag artikelen over eten en koken schrijf heb ik me opgegeven. En schrijven kan ik thuis doen, wat past bij mn beperkingen.
Duim voor me
Ik bedoel gewoon dat mn blog een nieuw uiterlijk heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ik al zolang geen internet dat ik hier nog nooit van gehoord heb
ja dat begreep ik na jouw uitleg. Had alleen nog nooit van dat woord gehoordquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat mn blog een nieuw uiterlijk heeft gekregen
Mja, ik ben bang dat ik mn eigen variatie op een Engels woord bedacht had. Ik ben tweetalig opgevoed dus soms maak ik een foutjequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef SeaOfLove het volgende:
l
[..]
ja dat begreep ik na jouw uitleg. Had alleen nog nooit van dat woord gehoordgerevamped
Petjequote:
heel verstandigquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, kloteweer, ben moe, krijg niets meer uit mijn vingers en de urenstaat geeft al 40 plus uur aan voor deze week.
Ofwel: ik ben er over een goed half uur wel klaar mee voor deze week
Het was tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Petje![]()
Vertel, nu!!! hoe was het?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |