De prijs in je OP is 190 voor de flitsers en 64,50 voor de cactus set wat uitkomt op 254,50, dus die plu's doe je weg voor 50 euro per stuk ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:11 schreef IntensiveGary het volgende:
Het hele zwikkie mag voor 350 euro weg en dat is best goedkoop voor een draadloze en draagbare flitsset![]()
2 x Konijnenberg lichtstatief a 15 per stukquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
De prijs in je OP is 190 voor de flitsers en 64,50 voor de cactus set wat uitkomt op 254,50, dus die plu's doe je weg voor 50 euro per stuk ?
Of zie ik nu iets over het hoofd ?
Toen jij dit postte stond het er pas net weer een paar minuten op. Inmiddels heeft Benelli een bod op het Cactus setje gedaan. Ik kijk het een paar dagen aan en wil in principe voor het einde van de week proberen grotendeels uitverkocht te zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:33 schreef very het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om te vragen voor mijn verjaardag (in mei), en dit is wel waar ik naar op zoek ben. Heb je al biedingen?
Ik zal de link even doorsturen naar wat mensen
Bedankt voor je bod. Komt heel erg in de buurt. Ik wacht heel even af (niet te lang) wat very doet, want ik verkoop natuurlijk het liefst de hele set in één keer.quote:
*Zucht* Le-zenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef KroodjeBip het volgende:
De prijs in je OP is 190 voor de flitsers en 64,50 voor de cactus set wat uitkomt op 254,50, dus die plu's doe je weg voor 50 euro per stuk ?
Of zie ik nu iets over het hoofd ?
Tsja, niet al te lang. 't Is nu dinsdag. Donderdag, maximaal vrijdag lijkt mij genoeg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:48 schreef Benelli het volgende:
Ik wacht het even af. Tot wanneer laat je biedingen lopen?
Voor mij ook wel interessantquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef KroodjeBip het volgende:
Waar op te halen, TS ?
En als de afstand te groot is, wat zijn de verzendkosten ongeveer ?
Te ver helaas, maar bij deze 350 gebodenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef IntensiveGary het volgende:
Aan Kroodjebip & very:
Op te halen in Amsterdam. Versturen kan na vooruitbetaling. Aangetekend tot 10 kilo kost ¤ 8.05 en die wil ik eventueel dan wel voor mn rekening nemen. Het loopje naar het postkantoor is gratis
Ik laat het je donderdag weten. Thanks!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:57 schreef IntensiveGary het volgende:
Aan Kroodjebip & very:
Op te halen in Amsterdam. Versturen kan na vooruitbetaling. Aangetekend tot 10 kilo kost ¤ 8.05 en die wil ik eventueel dan wel voor mn rekening nemen. Het loopje naar het postkantoor is gratis
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef KroodjeBip het volgende:
Te ver helaas, maar bij deze 350 geboden
KB: Wat mij betreft hebben we een deal. Ik zal je de gegevens PB'enquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:11 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
[..]
KB: Wat mij betreft hebben we een deal. Ik zal je de gegevens PB'en
Very: Ik begrijp het. Als de set er donderdag onverhoopt nog is, dan hoor ik je graag.
KroodjeBip heeft mijn vraagprijs geboden. De set is dus nu even gereserveerd. Als we de koop afgerond hebben meld ik het hier.
Maar..maar...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:11 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
[..]
KB: Wat mij betreft hebben we een deal. Ik zal je de gegevens PB'en
Very: Ik begrijp het. Als de set er donderdag onverhoopt nog is, dan hoor ik je graag.
KroodjeBip heeft mijn vraagprijs geboden. De set is dus nu even gereserveerd. Als we de koop afgerond hebben meld ik het hier.
Wie weet laat ik je donderdag weten dat ik het zooitje overneem voor meer dan 350.quote:Ik kijk het een paar dagen aan
Begrijp ik. Daarmee bedoelde ik de losse onderdelen. Had ik iets duidelijker in moeten zijn, excuus. Het probleem met verkopen op Fok is dat er altijd heel veel mensen van alles willen hebben en er dan nooit meer op terugkomen. Ben al regelmatig met spullen blijven zitten omdat mensen opeens nooit meer iets laten horen. Ook mensen die zo ongeveer in V&A wonen doen het..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:13 schreef very het volgende:
Maar..maar...
Wie weet laat ik je donderdag weten dat ik het zooitje overneem voor meer dan 350.
Neem aan dat als de verkoop van de hele set niet doorgaat, je ook nog even aan mijn bod denktquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:10 schreef IntensiveGary het volgende:
Bericht naar KB gestuurd met betaalgegevens.
Bericht gekregen van een andere user met interesse in softboxen, statieven, wat plu's en één receiver.
Haha, ok ... ik zal dat in gedachten houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef Benelli het volgende:
Geen probleem, veel plezier met de mooie set!
Mocht je ooit van die triggerset afwillen, hoor ik het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |