Uhm ff checken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
heb jij ook zo van die bruine tepelhoven T ?
Dat kunnen we enkel met behulp van goede en duidelijke foto's met 100% zekerheid stellen. En dan moeten we natuurlijk wel periodiek op de hoogte gehouden worden.quote:
ER KAN NOG MEEEEEEEEEEEER BIJ!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie hoeft niet meer geinsemineerd te worden, dunkt me zo.
Whehehehehehehehehehehe.
Denk dat k dan echt afgetankt benquote:
Het staat nu ook op de FP, heb jij die gesubmit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:27 schreef Joene het volgende:
Nou iddMaar toch bizar 3 huizen naast waar ik ben geboren
en 25 jaar heb doorgebracht.
Hallo nakende Talie en haar flamoes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef Tally het volgende:
ZoIk en mijn flamoes zijn er onder vandaan... de douche!
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo nakende Talie en haar flamoes.
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het staat nu ook op de FP, heb jij die gesubmit?
Nou....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Joene het volgende:
Daar ben je toch gauw een halfuurtje zoet mee idd.
Istwat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
M'n nieuwe iPod verder inrichten.
Ja best een verbetering met m'n 1st Gen. Retina display, speaker, camera, iOS4. Ik had 8GB, nu 32. En ik kan iBooks nu gebruiken ipv stanza, sync makkelijker. Heb nu 355 boeken op m'n ipod staanquote:
Verschillende dingen. Ik neem 2 bakken mee om gewoon te koken (met bier of wijn), m'n moeder maakt wat gebakken mosselen, wat friet voor de kleintjes erbij, beetje stokbrood, etc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
Ga je verschillende bereidingen doen met die mossels of gewoon een pan op tafel en gaan ?
Klinkt goed. Link naar die 355 boeken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja best een verbetering met m'n 1st Gen. Retina display, speaker, camera, iOS4. Ik had 8GB, nu 32. En ik kan iBooks nu gebruiken ipv stanza, sync makkelijker. Heb nu 355 boeken op m'n ipod staanEn lezen is met het retina display prettiger dan met m'n oude
momentjequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klinkt goed. Link naar die 355 boeken?
PM het anders ff!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
momentje
Zie je niet op msn?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:55 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed, Taly wil eigenlijk altijd wel natuurlijk..
Laatste tijd weinig.quote:
Ja hoor heb ik geen problemen meequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef KingOfMars het volgende:
Maar je kunt toch nog wel op je rug liggen neem ik aan?
Ik zal het hubbie zeggen, dat jij er ook geen problemen mee heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als jij op je rug ligt hoor.
Ter info, dus.
Ja moet je wel willen neukenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Prima. Dat neukt toch een stuk relaxter, me dunkt.
Ik heb toch ook niet gezegd dat het aan jou ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja hey ik heb er nu alles aan gedaan he!
Moet ik 'm anders ff bellen om 'm te vertellen dat -ie echt alle steun heeft? Dat alle oldbies achter 'm staan enzo? (Niet letterlijk natuurlijk - of dat moet -ie juist willen?)quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat het aan jou ligt
pffff, kan je d'r niet inruilen voor 1 van 20 met prompte prammen die van kinky sex en digitale gadgets houdt?quote:
Zal ik dat ook even vragen anders?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pffff, kan je d'r niet inruilen voor 1 van 20 met prompte prammen die van kinky sex en digitale gadgets houdt?
Ik zou het gewoon even overleggen KOM. Zo gaat dat in goede huwelijken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zal ik dat ook even vragen anders?
Ik bewaar het voor vanavond bij de borrel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon even overleggen KOM. Zo gaat dat in goede huwelijken.
Nog niet dus J! Iets met geld ofzo?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
Heb ze hem al gekocht dus die ipad ? , stond er net nog mee me in me handen bij de icente.
Dat zeg ik. Laarzen hebben amper functie als je ze met een iPad vergelijkt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op laarzen kun je heul geen e-books lezen toch?
Terwijl je met 2 ipads onder je voeten gewoon schone sokken houdt!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Laarzen hebben amper functie als je ze met een iPad vergelijkt.
uh-uhquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis duidelijk dat E.T. van Linkse snit is.
Terwijl ik op mijn iPad surf!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fuck die iPad, je krijgt een pijpbeurt!
Gek idee ms maar Werken ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
En wat de neuk doe je op je werk men.
Je weet dat ik in een productiebedrijf werk, ik hoofd ict ben en toch moet meewerkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet dat het zaterdagavond is?
Heb je daar geen personeel voor ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef Joene het volgende:
Maar om in detail te treden, mn storage omgeving voorzien van 10,4 TB extra schijfruimte , wat g6jes van firmware updates voorzien, en mn etiketeerstations (40 stuks) voorzien van een nieuwe versie met wat softwareaanpassingen
Jawel , maar ik ben te aardig J. Bovendien heb ik zelf deze klerezooi hier inelkaar geknutseld en wordt ik liever niet morgen om 5:30 mn nest uitgebelt door een randdebiel die geen sticker uit zn apparaat krijg je weet toch.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb je daar geen personeel voor ofzo?
Hmmm ja ik heb Predator die nieuwe dus gedownload om te kijken als ik ooit een avondje tijd heb dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
J ik wens je er veel succes mee maar ik ga de mediaspelert aantrappen weetje. En een biertje pakken.
Sommige mensen moeten inderdaad weten wanneer ze moeten stoppen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:25 schreef Joene het volgende:
ik vind grote jesters best leuk maar dit is te
http://blaffert.net/blog/(...)-monster-titten.html
Herkenbaar dit weekend J...quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Joene het volgende:
Ben je mooi klaar mee J.
Ik heb gvd maar 1 dag vrij gehaabt.
Succes man, ben blij dat ik er ff vanaf ben.quote:Op zondag 26 september 2010 20:43 schreef Joene het volgende:
Werken en Standby in 1 weekend , nu nog weekje standby.
Je mag hem ook wel bij mij inleveren?quote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... xbox360 gehad. Wat een teringherrie maakt dat ding zeg
Ja wel een leuk speelgoedje trouwensquote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... xbox360 gehad. Wat een teringherrie maakt dat ding zeg
Van het hardlopen dus he, niet van het neuken.quote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds zere poten van woensdag.
Was het de reden dat je het weekend niet kon neuken ?quote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds zere poten van woensdag.
Automatiseringsmentaliteitquote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
Je kent me J als het geen nut heeft hoeft het van mij niet he.
Neuh want op m'n rug liggen gaat nog wel gok ik zo.quote:Op maandag 27 september 2010 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Was het de reden dat je het weekend niet kon neuken ?
Misschien had (W)yppy last van jou poten ?quote:Op maandag 27 september 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Neuh want op m'n rug liggen gaat nog wel gok ik zo.
Als je allebei op je rug wilt liggen schiet het niet echt op nee.quote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien had (W)yppy last van jou poten ?
Ah Yppy had ook wel in de it gekenne hoor ik al !quote:Op maandag 27 september 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je allebei op je rug wilt liggen schiet het niet echt op nee.
In de IT is niet zo'n probleem maar hoe kom je er uit!!!quote:Op maandag 27 september 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah Yppy had ook wel in de it gekenne hoor ik al !
Die vraag heb ik me serieus een aantal keer gesteld de afgelopen periode.quote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In de IT is niet zo'n probleem maar hoe kom je er uit!!!
Mogguh Geile !quote:
Ja, daar ga ik wel een beetje voorquote:Op maandag 27 september 2010 19:10 schreef Joene het volgende:
en dat ze dan zeggen Wat komt u hier doen
Nou succes dan maar he!quote:Op maandag 27 september 2010 19:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik wel een beetje voor.
ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het heel anders word J een streng dieet zit er niet in voor je.quote:Op maandag 27 september 2010 19:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik wel een beetje voor.
Ik denk dat je huisarts -5 kilo in een week zeer onverstandig gaat vindenquote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb maar besloten om eerst maar eens mijn eigen dieetje door te zetten voordat ik naar een dietiste ga. Maar goed, misschien denkt de huisarts er anders over.
Och, zolang ik functioneer en er geen last van hebquote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk dat je huisarts -5 kilo in een week zeer onverstandig gaat vinden.
Ik heb geen rits aan. Zo'n joggingbroekquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie! Alles kits achter de rits?
Aaah vandaar dat ik je niet zag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb wel een rits aan, zo'n spijkerbroek.
Ik hoefde namelijk niet naar de verloskundige vanmorgen.
Maar alles goed hier hoor!
Wel druk!
Lekkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daarom, en je mag weer dus?.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al zou ik je best zwanger willen schoppen met onze Arische liefdeslustbeebie, T.
Ik zal dinsdag even vragen wanneer ik weer kan na de bevalling!quote:
Owhquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan moet [voeg naam kind in] wel gelijk aan de fles en niet aan je (goddelijk gegroeide) jester!
Kweenie. Zal een uitzoekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is dat ook maar bakerpraat, dat je niet drachtig kunt worden als je nog jestervoeding geeft.
Kun je kijken op het wat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
weenie. Zal een uitzoeken
Maar goed dat ik het weet. Moeten we dan ook eens van bil.
Want dikke tetten.. En niet zwanger kunnen raken! FTW!
Kunnen we kijken op het *KLIKT*
Op moet zijn OF. Jeetje JKquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je kijken op het wat?
Ja maar als je me nu al niet begrijptquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OHZO! Ik snapte het gewoon even niet.
Ik moet het ook niet van mijn hersens hebben, meer van mijn looks.
En mijn enorme p-nis.
Dan laat ik het wel merken in de zin van je haren beet pakken en je kop tussen mijn benen duwen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een vrouw die weet wat ze wil en dat ook zegt. RRrrrrrr..
Mooi zo subtiel ben ik welquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat soort taal snap ik wel, inderdaad.
's Ochtends heb ik er dan al drie op he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je je ook aan de rest houdt, dan lust je die 4 bammetjes tussen de middag vanzelf wel, dunkt me.
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat bakerpraat isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is dat ook maar bakerpraat, dat je niet drachtig kunt worden als je nog jestervoeding geeft.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik er dan al drie op he..
Het schema is als volgt:quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef Joene het volgende:
7 boterhammen vreet ik net aan in een week ?
Ik was 1.80. En 81 is dan de bovengrens van een gezond BMI dus iets minder mag ook nog wel. Maar goed eerst dit maar eens halenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Joene het volgende:
Mwah als ik voor 81 zou moeten gaan hoef ik niet echt mn best meer te doen denk ik
Vanochtend 82,4 , maar ik ben niet zo heel groot 1.78m dus ik zal wrs 78 mogen wegen ofzo.
Nouja, dieten. Gewoon normaal eten. Eigenlijk heel logisch wat ze zegt maarja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja ik moet er ook echt is ff iets actiefs mee gaan doen door middel van dieet , dan ben ik echt zo op gewicht
JA, dat bakerpraatje is nu 2,5 en ernstig bijdehandquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat bakerpraat is
ik wou bijna zeggen ik help het je hopen J. Maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ik reken op de christelijke wispelturigheid van het CDA om de boel alsnog te blokkeren J!
Dat helpt wel mee idd. Ik denk dat als ik zo een allochtoon was dat ik ook geen Wilders had gestemd.quote:
Alsof zo een vrouw over 28cm heen kan zakken J.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:09 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant hadden we dan wel een piem0l van 28cm gehad J.
Haal er nog maar een cm of 8 af hoor J.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:09 schreef KingOfMars het volgende:
Nu moeten we het doen met een laffe 22cm!
Als je eerst koffie neemt en je krijgt dan last van je darmen en gaat dan lopen , heb je straalaandrijving J goed voor de tijden ?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
In die 35 minuten kan ik anders prima met een bak koffie op de bank hangen J!
Hardlopen wordt alleen verboden voor mensen met een donkere huidskleur. Hetgeen logisch is. Als die hardlopen hebben ze wat gestolen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Succes KOM, neem het er nog even van nu hardlopen nog niet verboden is.
Vandaar ook mijn verwachting dat Bruin 1 kabinet Wilders Spruit 1 het algeheel gaat verbieden, gewoon, om er zeker van te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hardlopen wordt alleen verboden voor mensen met een donkere huidskleur. Hetgeen logisch is. Als die hardlopen hebben ze wat gestolen.
Succes.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
Whehehe. Een beetje hulp zou niet gek zijn nee.
Maar! Ik ben omgekleed! Zij die doodgaan groeten u!
En toen hadden we de Bruine Rotterdammerquote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de jaren '50 deed immers niemand aan hardlopen, en Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon!
Allebei je poten ?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
Kweenie J. M'n voeten voelen alsof ze eraf gaan scheuren. Niet tof. T/m de 3km ging het wel maar daarna alleen maar pijn gehad en afwisselend gelopen en gewandeld. Kut.
Maar glucose te hoog of diabetes?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou.... glucose zoals verwacht te hoog en ook de HbA1c waarde. Sowieso dieet en hoogstwaarschijnlijk ook mediactie.
11.iets. Volgens diabetesfonds is dat diabetes en geen verhoging. Vanmiddag afspraak bij HA.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar glucose te hoog of diabetes?
Tja, er komt natuurlijk een keer een dag dat je de prijs betaald voor een ongezonde levensstijl. Hoewel diabetes type II meer met erfelijkheid te maken heeft dan met overgewicht.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef KingOfMars het volgende:
Kom ik aan met m'n 6.5! Mooi kut S!
Dat is niet zo best. Sterkte ermee.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, er komt natuurlijk een keer een dag dat je de prijs betaald voor een ongezonde levensstijl. Hoewel diabetes type II meer met erfelijkheid te maken heeft dan met overgewicht.
Maak je niet ongerust over een aangepast eetpatroon. Het overkwam mij ook en sindsdien heb ik juist veel ingrediënten en gerechten ontdekt, die ik vroeger niet zou hebben aangeraakt maar die ik nu ontzettend lekker vind.quote:gelukkig ben ik al gestopt met roken en drink ik nauwelijks. Maakt het weer een stukje makkelijker. Het is alleen jammer dat alles wat ik echt lekker vind slecht is en alles waar ik min of meer van walg goed is
Dat probleem heb ik met eten ook altijd.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat alles wat ik echt lekker vind slecht is en alles waar ik min of meer van walg goed is
Je hebt diabetes?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Sterkte ermee.
[..]
Maak je niet ongerust over een aangepast eetpatroon. Het overkwam mij ook en sindsdien heb ik juist veel ingrediënten en gerechten ontdekt, die ik vroeger niet zou hebben aangeraakt maar die ik nu ontzettend lekker vind.
Ik ben net zo'n vretbalg. Echt een soort stofzuiger, ik maak altijd alle restjes enzo op.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
Mijn probleem is juist dat ik alles lust.
ik lust ook alles (veel) maar de voorkeur voor de vette hap , snacks ,en koek en snoep is wel aanwezigquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
Check.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik lust ook alles (veel) maar de voorkeur voor de vette hap , snacks ,en koek en snoep is wel aanwezig
Nee, een spierziekte. En daarvoor heb ik ook een aangepast dieet. Veel van wat ik lekker vond, mag niet meer (of met mate) en wat ik eigenlijk nooit at, werd juist aanbevolen.quote:
ik lust alles met matequote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
Ah ok. Als je diabetes had gehad had het wel interessant geweest hoe je dat met lange reizen deedquote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, een spierziekte. En daarvoor heb ik ook een aangepast dieet. Veel van wat ik lekker vond, mag niet meer (of met mate) en wat ik eigenlijk nooit at, werd juist aanbevolen.
Een vrind van me is vorig jaar 4 maanden op reis geweest in Zuid-Amerika en die had een enorme voorraad insuline mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ok. Als je diabetes had gehad had het wel interessant geweest hoe je dat met lange reizen deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |