Uhm ff checken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
heb jij ook zo van die bruine tepelhoven T ?
Dat kunnen we enkel met behulp van goede en duidelijke foto's met 100% zekerheid stellen. En dan moeten we natuurlijk wel periodiek op de hoogte gehouden worden.quote:
ER KAN NOG MEEEEEEEEEEEER BIJ!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie hoeft niet meer geinsemineerd te worden, dunkt me zo.
Whehehehehehehehehehehe.
Denk dat k dan echt afgetankt benquote:
Het staat nu ook op de FP, heb jij die gesubmit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:27 schreef Joene het volgende:
Nou iddMaar toch bizar 3 huizen naast waar ik ben geboren
en 25 jaar heb doorgebracht.
Hallo nakende Talie en haar flamoes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef Tally het volgende:
ZoIk en mijn flamoes zijn er onder vandaan... de douche!
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo nakende Talie en haar flamoes.
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het staat nu ook op de FP, heb jij die gesubmit?
Nou....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Joene het volgende:
Daar ben je toch gauw een halfuurtje zoet mee idd.
Istwat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
M'n nieuwe iPod verder inrichten.
Ja best een verbetering met m'n 1st Gen. Retina display, speaker, camera, iOS4. Ik had 8GB, nu 32. En ik kan iBooks nu gebruiken ipv stanza, sync makkelijker. Heb nu 355 boeken op m'n ipod staanquote:
Verschillende dingen. Ik neem 2 bakken mee om gewoon te koken (met bier of wijn), m'n moeder maakt wat gebakken mosselen, wat friet voor de kleintjes erbij, beetje stokbrood, etc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
Ga je verschillende bereidingen doen met die mossels of gewoon een pan op tafel en gaan ?
Klinkt goed. Link naar die 355 boeken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja best een verbetering met m'n 1st Gen. Retina display, speaker, camera, iOS4. Ik had 8GB, nu 32. En ik kan iBooks nu gebruiken ipv stanza, sync makkelijker. Heb nu 355 boeken op m'n ipod staanEn lezen is met het retina display prettiger dan met m'n oude
momentjequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klinkt goed. Link naar die 355 boeken?
PM het anders ff!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
momentje
Zie je niet op msn?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:55 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed, Taly wil eigenlijk altijd wel natuurlijk..
Laatste tijd weinig.quote:
Ja hoor heb ik geen problemen meequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef KingOfMars het volgende:
Maar je kunt toch nog wel op je rug liggen neem ik aan?
Ik zal het hubbie zeggen, dat jij er ook geen problemen mee heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als jij op je rug ligt hoor.
Ter info, dus.
Ja moet je wel willen neukenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Prima. Dat neukt toch een stuk relaxter, me dunkt.
Ik heb toch ook niet gezegd dat het aan jou ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja hey ik heb er nu alles aan gedaan he!
Moet ik 'm anders ff bellen om 'm te vertellen dat -ie echt alle steun heeft? Dat alle oldbies achter 'm staan enzo? (Niet letterlijk natuurlijk - of dat moet -ie juist willen?)quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat het aan jou ligt
pffff, kan je d'r niet inruilen voor 1 van 20 met prompte prammen die van kinky sex en digitale gadgets houdt?quote:
Zal ik dat ook even vragen anders?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pffff, kan je d'r niet inruilen voor 1 van 20 met prompte prammen die van kinky sex en digitale gadgets houdt?
Ik zou het gewoon even overleggen KOM. Zo gaat dat in goede huwelijken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zal ik dat ook even vragen anders?
Ik bewaar het voor vanavond bij de borrel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon even overleggen KOM. Zo gaat dat in goede huwelijken.
Nog niet dus J! Iets met geld ofzo?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
Heb ze hem al gekocht dus die ipad ? , stond er net nog mee me in me handen bij de icente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |