Je bent nog jong he, die kun je nog ontwikkelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een slechte muzieksmaak
Hahaha ja dat heeft hij wel gedaan. Hij heeft een of andere houten propeller, ont-zet-tend antiek en die heeft hij aan de achterkant beschadigd. En dat moet ik dan zogenaamd gedaan hebben...Ik vroeg hem waarom hij dat ding niet gewoon verkoopt als hij het geld zo hard nodig heeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
En waarom sloopt hij het niet zelf?
Het broodje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
als het goed is dinsdag
![]()
Hij is in discrete envelop verstuurd
Sjeuzesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja dat heeft hij wel gedaan. Hij heeft een of andere houten propeller, ont-zet-tend antiek en die heeft hij aan de achterkant beschadigd. En dat moet ik dan zogenaamd gedaan hebben...Ik vroeg hem waarom hij dat ding niet gewoon verkoopt als hij het geld zo hard nodig heeft
Ja, ik heb er ook echt geen zin in. Hij heeft de bak trouwens al vaak genoeg van binnen gezien dus voor hem maakt het niet uit. Ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee moet je echt niet mee mee werken johKan je nog lelijk opbreken want juist op dit soort gevalletjes letten ze erg op.
Waarschijnlijk moet je hem even iets vochtig maken en opwarmen, niet teveelquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef crv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je hem even iets vochtig maken en opwarmen, niet teveel![]()
Watquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Al maanden onrustig op Saffraanplein Almere'
Sjongejonge
ja maar waarschijnlijk weinig mogelijkheid en geen postkantoor in de buurt dus voor de zekerheid nu maar gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik D8 dat je hem volgende week zou verzenden
Thnx![]()
JA JA JA wat wilde je zeggen danquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
CRV verstuurde een broodje naar PGR?
Dat is werkelijk....
...fantastisch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is werkelijk....
quote:
quote:
Niet zomaar een broodje maar een daszfskdgfrg nogwattesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is werkelijk....
Post maar een pic van hoe die is bij aankomstquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet zomaar een broodje maar een daszfskdgfrg nogwattes
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
Post maar een pic van hoe die is bij aankomst
weet je wat dat ene broodje al koste om te versturenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan zijn het 449 broodjes te weinig
SchoggiWeggliquote:
een gipli ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stuur je nu ook een broodje terug?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |