quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan 3 uur warm douchen als ik wil, want ik heb geen boiler maar een... een... een... modern ding
Ja maar jullie wonen nou niet echt om de hoekquote:
Bij mijn ouders kan ik dat ook.quote:
Leef je uit, met de deur open dan wel, want de deur is net geschilderd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ik niet bij jou omen douchen? *broertje schopt voor het opmaken van warm water*
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik mocht niks vertellen van het contract dat ik heb moeten ondertekenen
bij mn ouders ging ik altijd op een krukje zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wij zitten zooooooooo op 1 lijn!!
Als er verder niemand in huis is, geen probleem!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leef je uit, met de deur open dan wel, want de deur is net geschilderd.
Natuurlijk wel, denk je dat ik schilder?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als er verder niemand in huis is, geen probleem!
Freedomtrail gewandeld en in dat grote park daar gehangen, omringd door eekhoorntjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef Yuki het volgende:
Hey Spirit!!
Heb het geloof ik gemist, maar hoe was Boston? Nog iets aan de sightseeingtips gehad?
Deuren schilderen is niet moeilijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, denk je dat ik schilder?Ik ben niet zo handig.
vanavond hoop ik dronken te zijn en morgen op de bbq van mn ouders zeker (die hebben een tap gehuurdquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wanneer ga ik jou in een kroeg dronken voeren om dit verhaal er uit te krijgen dan?
Ja hey! Dan doen we het even niet hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, denk je dat ik schilder?Ik ben niet zo handig.
Awwwww tof!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Freedomtrail gewandeld en in dat grote park daar gehangen, omringd door eekhoorntjesHet was leuk!!!
sowieso schilderen niet.. Ik heb niet eens afplaktape gebruiktquote:
Plafond is wel kut om te doen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deuren, plafond en muren. Nadat hij ze glad had gemaakt met zo'n spulletje.
Oh, zo skilled ben ik niet. Maar schilderen is wel tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso schilderen niet.. Ik heb niet eens afplaktape gebruikt
Ooooooh, ik hou van jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vanavond hoop ik dronken te zijn en morgen op de bbq van mn ouders zeker (die hebben een tap gehuurd)
Mijn moeders vriend. Met stuc spul.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Plafond is wel kut om te doen...
En "hij" met "een spulletje"?
Ik hoopte op een juicy storyquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeders vriend. Met stuc spul.
Ik ZOU eerst vanavond dronken gaan zijn.. Maar nee, ze besloten mij weer late dienst te gevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooooh, ik hou van jouIk ga OOK vanavond EN morgen dronken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |