Dan heb je een andere constructie nodig inderdaad....quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De twee spijlen die ik heb, daar komt m'n telefoon niet bij in de buurt, want dan valt ie op de grond
Ach, King is ook een horrorschrijver, maar die boeken zijn toch ook nooit 'eng'?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Dean Ray Koontz (Everett (Pennsylvania), 9 juli 1945) is een Amerikaanse fictieschrijver, vooral bekend omwille van zijn populaire thrillers en horrorverhalen.
Nou ja daarom vroeg ik het eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, King is ook een horrorschrijver, maar die boeken zijn toch ook nooit 'eng'?
Dordrecht '90 was beter jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook een schapenkop maar kom op heej FC Dordrecht
Nu heb ik pas 1 boek 'gelezen' dus weet nog niet hoe Koontz over het algemeen me gaat bevallen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja daarom vroeg ik het eigenlijk.
Ik heb anders net de kijkcijfers van Oh Oh bekeken, dus ik heb mijn twijfelsquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb anders net de kijkcijfers van Oh Oh bekeken, dus ik heb mijn twijfels
Nespresso what else?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef D. het volgende:
*weer wat geleerd heeft
Automatenkoffie is oude koffie
Vrijdag-kuikentjequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes![]()
, is het Vrijdag? Ja het is Vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |