Kankerneus, typisch een allochtonen scheldwoord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Wow dat is echt een komische opmerking
Nee vwo 5 kankerkneus. Dat je geen sociale leven hebt enzo is kut voor je maar betekent niet dat iedereen vmbo doet.
Where is the love?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
Wow dat is echt een komische opmerking
Nee vwo 5 kankerkneus. Dat je geen sociale leven hebt enzo is kut voor je maar betekent niet dat iedereen vmbo doet.
Ja ik ben een allochtoon ben je nu blij?. Dat neemt niet weg dat je een kanker sukkel bent .quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kankerneus, typisch een allochtonen scheldwoord.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
Ja ik ben een allochtoon ben je nu blij?. Dat neemt niet weg dat je een kanker sukkel bent .
Ik denk dat door je vriendelijke gedrag erg veel mensen geneigd zijn je te helpenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
Ja ik ben een allochtoon ben je nu blij?. Dat neemt niet weg dat je een kanker sukkel bent .
btw : Kankerneus is niet een scheldwoord.?
Waarom typ je kanker sukkel, maar wel kankerneus? En het is internetservice btw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
btw : Kankerneus is niet een scheldwoord.?
ik ben redelijk vriendelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik denk dat door je vriendelijke gedrag erg veel mensen geneigd zijn je te helpen
o jeetje een spatiequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom typ je kanker sukkel, maar wel kankerneus? En het is internetservice btw.
Nee, het gaat niet alleen om die spatie. Het gaat om die gedachtenkronkel in je hoofd. Waarom wel een spatie bij kanker sukkel en niet bij kanker(k)neus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
o jeetje een spatiedankjewel voor je verbetering echt een toevoeging in ons samenleving
Dit is FOK!, een broedplaats van autisten, deal with itquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
ik ben redelijk vriendelijkmaar ik probeerde een serieus topic te openen. En dan komt dusdat binnen die het verpest
Weetniet ik let niet op of ik nou kanker(k)neus of kanker (k)neus typquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet alleen om die spatie. Het gaat om die gedachtenkronkel in je hoofd. Waarom wel een spatie bij kanker sukkel en niet bij kanker(k)neus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |