Okequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
In de winter wil ik weer frequenter online gaan spelen, die extra inkomsten zijn toch wel erg welkom.
[..]
Met m'n vrienden niet, online wel.
Ik betaal mijn weekend er meestal mee. Ik heb wel om serieuzer geld gespeeld, maar dan komt er wat meer druk op en dat vond ik niet fijn.quote:
Ja. Heb ook wel pokerliteratuur thuis, dat helpt goed om het spel te verbeteren.quote:
Heb je een goeden P-p-p-p-p-pokerface?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik betaal mijn weekend er meestal mee. Ik heb wel om serieuzer geld gespeeld, maar dan komt er wat meer druk op en dat vond ik niet fijn.
Das begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik betaal mijn weekend er meestal mee. Ik heb wel om serieuzer geld gespeeld, maar dan komt er wat meer druk op en dat vond ik niet fijn.
Vind ik tegenvallen. Bij veel druk gaat m'n adamsappel heen en weer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je een goeden P-p-p-p-p-pokerface?
Zoveel tijd wil ik er ook niet insteken, ik poker nog wel eens een enkele keer online, maar nooit om echt geld... Dat zie ik niet zo zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Heb ook wel pokerliteratuur thuis, dat helpt goed om het spel te verbeteren.
Ach ja, als je maar weet wanneer je moet stoppen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Leek me ook altijd een goed idee eens te leren pokeren.
Maar sinds we hier weten dat mijn zwager zichzelf financieel de vernieling heeft gedraaid daarmee ga ik me vermoedelijk niet populair maken als ik dat ga doen
Sommige mensen zijn daar ook echt niet geschikt voor. Het is echt een spel waar je veel discipline voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Leek me ook altijd een goed idee eens te leren pokeren.
Maar sinds we hier weten dat mijn zwager zichzelf financieel de vernieling heeft gedraaid daarmee ga ik me vermoedelijk niet populair maken als ik dat ga doen
Ik ken alleen de eendagsvliegzangeres.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit Magnolia gezien? Zo ja, is het wat?
Ik vind het een mooie struik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken alleen de eendagsvliegzangeres.
Ok.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie struik.
[ afbeelding ]
Ik heb geen flauw idee wat het is, dus nee... niet gezienquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
Hij heeft grof geld verdiend ermee afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar ook echt niet geschikt voor. Het is echt een spel waar je veel discipline voor nodig hebt.
Hmm, film.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat het is, dus nee... niet gezien
tsja, dat kan je dus niet dan, dat heet eraan verslaafd zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar weet wanneer je moet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |