Ik keek alleen even naar mijn favo cluppies en wat er hier uit de buurt komt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind PSV - Spakenburg ook wel erg leuk
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik hier de grootste voetbalkenner ben.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat ik hier de grootste voetballerbenner ken.
Tegen wie speelde ajax in de poulefase van de Champions League van '95?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zeker wel, zijn kennis uit het verleden is best groot. Ik ben meer van de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Al zal Bos er ook wel het en ander over weten, toch?
Gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Fridaaaaaaaay. De dag dat ik het pokeren organiseer voor mijn vrienden.
Ik zou ook wel weer een vast pokeravondje willen hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Fridaaaaaaaay. De dag dat ik het pokeren organiseer voor mijn vrienden.
Met m'n vrienden niet, online wel.quote:
Levert dat veel op dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
In de winter wil ik weer frequenter online gaan spelen, die extra inkomsten zijn toch wel erg welkom.
Je kunt het wel redelijk goed dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
In de winter wil ik weer frequenter online gaan spelen, die extra inkomsten zijn toch wel erg welkom.
[..]
Met m'n vrienden niet, online wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |