Dat gebeurt ook wel hoor...quote:Op donderdag 23 september 2010 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook wel een serieus kunnen praten
Als ik iets post, wordt er anders gelijk over gegeint.quote:
Vanmiddag is er serieus over gepost, dat zei ik net ook al.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik iets post, wordt er anders gelijk over gegeint.
Als ik er dan serieus over wil praten kan ik daar dan idd niet zo goed tegen
Klopt, die hebben altijd complete harems acht zich aan.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dude, ik ben heaumeau, dus heb toch veel vrouwelijke vrienden.. jeweetzellef
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmiddag is er serieus over gepost, dat zei ik net ook al.
[..]
Klopt, die hebben altijd complete harems acht zich aan.
Trusten slapers.![]()
Hmm dat ervaar ik helemaal niet zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je krijgt ook genoeg normale reactie hoor... Als we hier alleen maar serieus overal antwoord op zouden geven zonder te geinen dan zou het hier een saaie boel zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het regent een beetje.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
Is het nog steeds baggerweer bij jullie?
Bouwen zelfsquote:Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Het regent een beetje.
Ik ga tosti's bouwen.![]()
Dit meen je niet he?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
Is het nog steeds baggerweer bij jullie?
Waar is Feyenoord nou?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
Ah, de loting
Loting vierde ronde KNVB beker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, doen ze snel daarquote:Op donderdag 23 september 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
Ah, de loting
Loting vierde ronde KNVB beker
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is Feyenoord nou?wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is Feyenoord nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind PSV - Spakenburg ook wel erg leukquote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef JJH het volgende:
Ajax prima geloot, tegen Veendam
Genemuiden ook leuk, geen profclub in ieder geval. Zwolle wel lastig, tegen twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |