quote:Dat is de tattooshop van Joy. Supermeid! Low Voltage Ink heet de shop en zit in een zijstraatje van de winkelstraat daar. Op de website kun je zien welke stijl ze heeft. Ze heeft ook veel gewerkt met Maaika van Growink.Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef skunkasaur het volgende:
[
Joure of Heerenveen, da's inderdaad prima te doen vanaf hier. Weet je van de zaak in Joure een naam of andere hint?
[..]
Low voltage.quote:Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Joure of Heerenveen, da's inderdaad prima te doen vanaf hier. Weet je van de zaak in Joure een naam of andere hint?
Die Maaika heeft inderdaad indrukwekkend werk! Vooral de portretten zijn overtuigend, ik heb toch wel vaak wat mindere gezien. Dank!
[..]
Jep, exact zelfs. Ben er ook helemaal zeker van, en zelfs mijn moeder is al overtuigd
Ik plaats wel foto's als de boel af is.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef sveno1990 het volgende:
ik heb een vraag ik zit al heel lang met het idee om een polynesie tattoo te nemen. graag wil ik hem op mijn linkerarm van schouder tot de helft van me bicep.
dus mijn vraag is hoeveel gaat dit kosten en waar kan ik het beste laten doen in omgeving arnhem?
verder: Paradigm, Corazon Santo, Underline?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef GimmeGore het volgende:
Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
In ruil voor wat inspiratiequote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb geen geld, als jij mij nou eens een donatie doet, is dat dan een goeie manier om af te kicken?
Als het jeukt, is het toch nog niet genezen?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Japandroids het volgende:
Momenteel probeer ik af te kicken van deze dure verslaving haha. Heb er momenteel 3. Maar het begint toch echt weer te jeuken, heb alleen even geen inspiratie voor een nieuwe. Blijf dit topic even volgen
OMG, wat is het mooi geworden!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:33 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
gister eerste sessie gehad.
niet zo goede kwaliteit, telefoonpic.
Wat foto's, heb geen fatsoenlijke foto van de onderkant kunnen maken.quote:
Kan ook niet echt. Ook met ontwerp erbij is een beetje moeilijk te zien waar wat komt. Tis iig bio mechanisch en nog maar een klein onderdeel van de sleeve. Voor het uiteindelijke resultaat zijn we minimaal 30 uur verder.quote:Op zondag 7 november 2010 12:11 schreef scrub_nurse het volgende:
mm daar kan ik me nog niet echt n goede voorstelling van maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |