abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 september 2010 @ 22:28:41 #1
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86770124
Het vorige deel.

De defenitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)

Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.(...)=1&order=5&limit=24#

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
http://www.tattoopedia.com/

Nederlandse Tattooblog met forum:
http://www.tonsoftattoos.com/

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
pi_86771984
Hier moet ik gepost hebben :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86778102
Ik moet ook hard gaan doorsparen want in mijn hoofd begint sleeve en backpiece behoorlijk vorm te krijgen.
Pas een zenuwblokkade gehad dus de onderkant van mn rug is nu half om half verdoofd O-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:58:55 #4
259233 GimmeGore
pi_86778545
Ik moet echt ff een bijbaantje zien te scoren, nu ik verhuisd ben en weet hoe ik met lestijden zit.
Dan kan ik sneller sparen
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:37:16 #5
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_86784973
Ik heb mijn tattoo plan ook maar weer eens uit de koelkast gehaald... ik wil al jaren een tattoo met sterretjes op mijn rug (zo geformuleerd zodat er even over sterretjes gezucht kan worden ;-)). Maar dan wel in de vorm van sterrenbeeld cassiopeia, dat heeft een W-vorm met 5 sterren waarbij elke ster dan staat voor een gezinslid: mijn ouders, 2 boers en mezelf. Cassiopeia was een van de eerste sterrenbeelden die ik kon herkennen. Oh ja en ik ben ook echt van de sterretjes, zit bij een sterrenkundevereniging en is ook iets wat ik vanuit huis heb meegekregen. Ik heb een soort basisontwerp in mijn hoofd met alleen zwarte sterren, maar eigenlijk wil ik `m met van die twinkle stars. Vind ik meer passen. Dus daar ben ik nu mee bezig :). En ik bedacht deze week ineens dat ik eigenlijk wel iets op mijn enkel/onderbeen wil. In het kader van plekken die soms zichtbaar zijn maar werktechnisch heel gemakkelijk te bedekken zijn. Ook iets met een ster, maar daar ben ik pas net mee bezig.
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_86785393
ik heb zo erg de kriebels, maar zo geen geld -O-
high fives and stagedives
pi_86786031
Ik krijg in november alweer tattoo nummer 4 en 5 :Y
En ik weet alles van werk, piercings en tattoos combineren; doe het met mate en op plekken die je onder kleding bedenkt dan heb je nooit een probleem :9
En wat is duur, ik vind piercings in verhouding duurder. Voor een eurootje of ¤50 heb je al n redelijk leuke tattooage die niet al te groot is (zonder kleur).
pi_86786644
Ik moet 21 oktober weer heen voor de 2e sessie van mn half sleeve! Zit op dit moment alleen met een gebroken enkel thuis en heb dus geen inkomsten! :( even kijken of ik voor die tijd het geld bij elkaar kan krijgen!
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:38:18 #9
259233 GimmeGore
pi_86787209
Als je een beetje een menselijke tattooeerder hebt kan je dat toch ook gewoon voorleggen.

Of kan je zelf echt niet wachten? :P
pi_86787425
Dan zou ik maar beginnen met sparen :Y
pi_86787607
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef Seraphina85 het volgende:
Ik heb mijn tattoo plan ook maar weer eens uit de koelkast gehaald... ik wil al jaren een tattoo met sterretjes op mijn rug (zo geformuleerd zodat er even over sterretjes gezucht kan worden ;-)). Maar dan wel in de vorm van sterrenbeeld cassiopeia, dat heeft een W-vorm met 5 sterren waarbij elke ster dan staat voor een gezinslid: mijn ouders, 2 boers en mezelf. Cassiopeia was een van de eerste sterrenbeelden die ik kon herkennen. Oh ja en ik ben ook echt van de sterretjes, zit bij een sterrenkundevereniging en is ook iets wat ik vanuit huis heb meegekregen. Ik heb een soort basisontwerp in mijn hoofd met alleen zwarte sterren, maar eigenlijk wil ik `m met van die twinkle stars. Vind ik meer passen. Dus daar ben ik nu mee bezig :). En ik bedacht deze week ineens dat ik eigenlijk wel iets op mijn enkel/onderbeen wil. In het kader van plekken die soms zichtbaar zijn maar werktechnisch heel gemakkelijk te bedekken zijn. Ook iets met een ster, maar daar ben ik pas net mee bezig.
Datzelfde heb ik op mn rug met sterren die staan voor overleden dierbaren. Moet je s ff bij n shop langsgaan en ideeën bekijken. De mijne is deels zelfbedacht deels van een ander ontwerp, maar wel zo uitgevoerd dat ie nog uitbreidbaar is. En zoek dan wel graag een goede tatooëerder :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:06:33 #12
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_86788345
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Darklife het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik op mn rug met sterren die staan voor overleden dierbaren. Moet je s ff bij n shop langsgaan en ideeën bekijken. De mijne is deels zelfbedacht deels van een ander ontwerp, maar wel zo uitgevoerd dat ie nog uitbreidbaar is. En zoek dan wel graag een goede tatooëerder :')
Het was wel het idee om `m door een goed iemand te laten zetten ;-). Ik denk dat ik eens langsga bij skin-a-matic in Nijmegen. Volgens mij is die gast daar goed, maar ik ben een beetje afgeknapt op de shop toen ik mijn piercings liet zetten. Je zit daar zo meer dan een half uur te wachten voordat iemand je te woord staat en echt tijd voor een gesprekje is er niet. Maar ik heb ontdekt dat maandag in het begin van de middag meestal rustige tijdstippen zijn in dit soort winkels en laat ik maandag nou vrij zijn... 'Mijn' piercingshop in Nijmegen is tegenwoordig daarom All or Nothing, maar een vriendin van mij heeft haar tattoo daar laten zetten en ik ben niet wild enthousiast over de lijnen...(nou staat ie ook op dr binnenkant pols, maar toch...). Mijn hoofd heeft inmiddels wel wat bedacht voor mijn enkel haha.
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_86788902
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef GimmeGore het volgende:
Als je een beetje een menselijke tattooeerder hebt kan je dat toch ook gewoon voorleggen.

Of kan je zelf echt niet wachten? :P
Kan eigenlijk niet wachten nee :P , maar we zullen zien of ik op tijd het geld bij elkaar heb! Moest naar mijn idee namelijk al lang wachten op de 2e sessie!
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_86794091
09 oktober voor de laatste bijkleur dingetjes en touch-ups en dan issie eindelijk af!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  zondag 26 september 2010 @ 13:17:54 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86857450
Misschien dat ik van m'n 13e maand de sterren eens kan laten fixen en misschien een touch-up aan m'n kruisje :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86897923
Zaterdag m'n eerste tatoeage gezet...
or maybe i'm just another megalomaniac.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 september 2010 @ 14:04:16 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86898869
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Nu willen we natuurlijk foto's!

Edit; oh volgens mij lees ik verkeerd, :+ . Gezet, niet laten zetten! Haha, sorry. Gaaf!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 27 september 2010 @ 16:33:54 #18
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_86905277
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Wauw, super tof! Was het moeilijk?
pi_86917732
Eh, oeps. :')

Sorry.

Ik bedoel LATEN zetten.

Misschien eens meer gaan slapen zodat ik beter oplet.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_87017445
Ik heb een interview gedaan met Mudra Ink Family, dit weekend zijn ze ook in Eindhoven!
http://www.tonsoftattoos.com/2010/09/29/the-flying-swastika.html
  donderdag 30 september 2010 @ 13:13:55 #21
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_87017957
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een interview gedaan met Mudra Ink Family, dit weekend zijn ze ook in Eindhoven!
[ afbeelding ]
Jammer is me te ver.. Had graag weer even naar een conventie gewild.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 30 september 2010 @ 13:47:47 #22
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_87019311
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga zaterdag met m'n broertje

enig idee of die japanse artiesten de moeite waard zijn? (ken ze niet, en m'n broertje wilt een japanse koi laten zetten?)
pi_87019333
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:13 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Jammer is me te ver.. Had graag weer even naar een conventie gewild.
Ik weet neit precies waar je woont, maar in november is Alkmaar. Die is altijd wel tof (in de grote kerk). Een week later is Brussel, daar staan HELE toffe namen...!
  donderdag 30 september 2010 @ 13:51:02 #24
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_87019453
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik weet neit precies waar je woont, maar in november is Alkmaar. Die is altijd wel tof (in de grote kerk). Een week later is Brussel, daar staan HELE toffe namen...!
Noord Nederland :') Alkmaar is ook zo'n klote eind. Ik was vorig jaar op de beurs in Assen. Lekker dichtbij :Y)
pi_87019544
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:51 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Noord Nederland :') Alkmaar is ook zo'n klote eind. Ik was vorig jaar op de beurs in Assen. Lekker dichtbij :Y)
Daar ben ik juist nog nooit geweest. We zaten er met de studio aan te denken volgend jaar misschien te gaan. Wat vond jij ervan?
  donderdag 30 september 2010 @ 14:13:24 #26
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_87020297
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Daar ben ik juist nog nooit geweest. We zaten er met de studio aan te denken volgend jaar misschien te gaan. Wat vond jij ervan?
De conventie zelf was wel oké, maar de locatie straalde niks uit natuurlijk. Gewoon 'hokjes' gemaakt die versierd waren met wat posters en flash aan de muren en portfolio's lagen op tafel natuurlijk. Standaard conventie dus. Speelde wel een leuke band though en zag een geweldige sleeve op een gast. :9

Wel met leuke mensen gesproken over ideeën e.d. zoals o.a. Gordon van Nine Lives Tattoo uit Bottrop.

Als het weer komt, ga ik wel weer even heen. Het is voor mij gewoon lekker dichtbij.
pi_87021896
Ik zoek nog ideetjes voor mijn onderarm-sleeve :)

Heb nu een tattoo, op mijn linker onderarm. Deze wil ik graag zo houden, denk niet dat ik nog iets aan die arm wil doen. Maar wil wel mijn rechter onderarm vol zetten met een mooi maar simpel design. Iets met strak gezette lijnen (zoals Boucherie Moderne http://www.yourmeatismine.com/image/5438.jpg ) en weinig tot geen kleur. Is er een artist hier in NL die dit soort werk maakt?

Mijn huidige tattoo:
pi_87025493
Yann Black himself staat volgens mij in Brussel op de tattooconventie. En anders staat Lionel van Out of Step er ook.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:45:21 #29
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87163240
Gisteren naar de conventie in Ehv geweest, leuk om een keer te zien! We waren alleen best laat, dus een deel van de standjes waren al leeg.
Kerel die bij ons was, heeft ook nog een tattoo laten zetten, tenminste, hij zat ineens achter een tafel. Hij had alleen nog geen avondeten gehad na een dag werken op koopzondag, dus ben benieuwd of hij het overleefd heeft (hebben 'm nog wat chocokoekjes gegeven voor het geval dat :') ) Helaas moest ik alweer weg voordat de tattoeerder begon...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_87168142
Chocokoekjes...? Dan zat hij denk ik bij ons in de stand, en liet hij de naam van zijn moeder zeten toch? Ik zat op de tafel ernaast met mijn telefoon te spelen...was doodop.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:10:49 #31
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_87168372
ben zaterdag ook naar de beurs geweest met mn broertje helaas niks laten zetten.
vond het qua ruimte allemaal een stuk smaller dan de vorige in amsterdam moet ik zeggen.
al met al wel een leuke dag gehad ;)

vond het werk van die bart van White Trash Tattoo wel mooi trouwens. zaten er ook een paar tussen waarvan ik dacht dat die er niet echt thuishoorde...
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:12:13 #32
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87168422
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Chocokoekjes...? Dan zat hij denk ik bij ons in de stand, en liet hij de naam van zijn moeder zeten toch? Ik zat op de tafel ernaast met mijn telefoon te spelen...was doodop.
Ja!!! Lol. D'r kwam een meisje d'r telefoon vragen aan de tattoeerder, dat was jij? :D
pi_87170433
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ja!!! Lol. D'r kwam een meisje d'r telefoon vragen aan de tattoeerder, dat was jij? :D
Dat was ik ja, en die tattooeerder was m'n lieve vriend :P Ik werk zelf ook bij de studio maar paste niet meer in de stand. En d'r was toch geen reet meer te doen verder.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:49:42 #34
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87171891
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Dat was ik ja, en die tattooeerder was m'n lieve vriend :P Ik werk zelf ook bij de studio maar paste niet meer in de stand. En d'r was toch geen reet meer te doen verder.
Oh nice, leuke vent ;) Volgende keer toch iets beter opletten, dan had ik vast iig je tattoo's herkent!
pi_87176737
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Seraphina85 het volgende:

[..]

Het was wel het idee om `m door een goed iemand te laten zetten ;-). Ik denk dat ik eens langsga bij skin-a-matic in Nijmegen. Volgens mij is die gast daar goed, maar ik ben een beetje afgeknapt op de shop toen ik mijn piercings liet zetten. Je zit daar zo meer dan een half uur te wachten voordat iemand je te woord staat en echt tijd voor een gesprekje is er niet. Maar ik heb ontdekt dat maandag in het begin van de middag meestal rustige tijdstippen zijn in dit soort winkels en laat ik maandag nou vrij zijn... 'Mijn' piercingshop in Nijmegen is tegenwoordig daarom All or Nothing, maar een vriendin van mij heeft haar tattoo daar laten zetten en ik ben niet wild enthousiast over de lijnen...(nou staat ie ook op dr binnenkant pols, maar toch...). Mijn hoofd heeft inmiddels wel wat bedacht voor mijn enkel haha.
Skin-a-matic _O_ :Y
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:49:46 #36
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_87178289
Nou, het is toch stiekem All or Nothing geworden, na nadere inspectie van de tattoo van die vriendin. Zelfs bij dezelfde man gezet, Niels. Voel me in die shop gewoon wat meer op mijn gemak.
Het resultaat:

De zwarte ster staat voor het verleden, de bovenste voor de toekomst en de paarse voor het heden en die is natuurlijk het grootst, om aan te geven dat er niets is dan het heden en dat ik in het nu moet leven.

Ik voelde me wel echt een watje tijdens het zetten, de pijn... ;(
pi_87180061
Susan wat een schattige tattoo :D

@ Sera, ziet er strak uit!

En Paranoid en Peach: grappig dat jullie elkaar ontmoet hebben zonder het te weten, small world :P
pi_87288394
Iemand ervaring met een dag later betalen voor een tattoo?

Het zit zo, ik zit nu al 3 weken thuis met een gebroken enkel en kan niet werken, dus heb geen inkomsten. Nu heb ik gevraagd of ze mijn snipperuren en vakantiegeld uit kunnen betalen, maar dit krijg ik een dag nadat de afspraak staat voor de 2e sessie van mijn black-grey sleeve. Dit is zeker nog niet de laatste sessie, dus ze hoeven niet bang te zijn dat ze hun geld niet krijgen.

Ik weet dat dit per shop verschilt, maar iemand ervaring hiermee? alvast bedankt
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:49:50 #39
259233 GimmeGore
pi_87292497
Ik zou gewoon eventjes langsgaan/bellen als ik jou was.
pi_87343586
Weet iemand toevallig waar ik het best heen kan gaan voor een pin up (zwart/grijs) in Nijmegen? Ik woon hier net, en heb over All or Nothing en Skin-a-matic goede verhalen gehoord, dus ik weet niet waar ik heen moet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87461864
Weet iemand of Ralph (Voormalig artiest bij Needle-Art Breda) weer ergens tattoeert?
Ik kan er op internet werkelijk niets over vinden.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:52:50 #42
259233 GimmeGore
pi_87461948
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het best heen kan gaan voor een pin up (zwart/grijs) in Nijmegen? Ik woon hier net, en heb over All or Nothing en Skin-a-matic goede verhalen gehoord, dus ik weet niet waar ik heen moet.
Ga gewoon naar allebei.
Eens een beetje portfolio's bekijken, kijken waar je je prettig voelt.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:40:04 #43
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_87603681
Ellow, wil in de toekomst een sleeve zetten in Japan. Had hiervoor een boek gekocht voor inspiratie. Het boek is zo groot als een dienblad en heeft 300+ pagina's. Boek is echt een dikke aanrader voor ink liefhebbers, dacht ik deel het even :) :

pi_87606594
Sinji, ^O^

Wat vragen, als je een tatoeage neemt hoe moet je hem dan achteraf verzorgen? En waar in omgeving Rotterdam / Amsterdam zetten ze strakke lijnen? Ik wil gewoon "H." op mijn pols en geen zin dat zoiets simpels heel lelijk wordt. En wat kost zoiets?
pi_87611076
Mij werd verteld om niet in de volle zon te gaan met de tatoeage, regelmatig insmeren met vaseline totdat het vervellen is gestopt en niet nat te maken voor een week.
Ik heb zelf ook losse kleding gedragen toen de mijne net was gezet(3 sterren in elkaar op mijn schouder/ sleutelbeen).
Voor prijzen enz zul je toch even binnen moeten lopen bij de tattoeerder :).
pi_87614564
Komende dinsdag ben ik aan de beurt. Sessie ingepland van 7 uur, hoop dat ik het overleef. :D
pi_87614725
@ Sinji thx for sharing! Mooie plaatjes!

n0a succes! Mijn langste zit is dik 3 uren, khad zo nog wel een paar uren door gewild maar dan zou het niet zo mooi geworden zijn denk ik.
Hoe je het trekt ligt ook wel aan waar de tat komt, dus wat gaat het worden?
Ben nu al benieuwd naar het resultaat :)
pi_87615419
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:20 schreef MarMar het volgende:
@ Sinji thx for sharing! Mooie plaatjes!

n0a succes! Mijn langste zit is dik 3 uren, khad zo nog wel een paar uren door gewild maar dan zou het niet zo mooi geworden zijn denk ik.
Hoe je het trekt ligt ook wel aan waar de tat komt, dus wat gaat het worden?
Ben nu al benieuwd naar het resultaat :)
Tnx, mijn langste zit voorheen was geloof ik 5.5 uur. Dit keer wordt het een 3/4 tot full sleeve met waarschijnlijk nog een deel schouder. Denk dat de eerste sessie vooral lijnen en misschien wat invullen wordt. Het wordt een biomechaniche tattoo. Moeilijk te omschrijven, definitief ontwerp heb ik nog niet gezien. Uiteindelijk zal er 40 tot 50 uur inzitten.

Sinji, ook al ideeen naar welke artist je zou willen gaan? Ben wel fan van Shige.
pi_87615909
Plaatjes zeggen meer dan woorden ;) ik wacht wel op de foto's.
In mijn hoofd heb ik ook al een sleeve en een backpiece, maar eerst es op vakantie met mijn gezinnetje voordat mams alle centjes alleen opmaakt :P
pi_87621242
Toffe foto's Sinji!
Heb net een nieuwe, maar het begint nu al weer te kriebelen om mijn vierde te laten zetten.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_87628182
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef Seraphina85 het volgende:
Nou, het is toch stiekem All or Nothing geworden, na nadere inspectie van de tattoo van die vriendin. Zelfs bij dezelfde man gezet, Niels. Voel me in die shop gewoon wat meer op mijn gemak.
Het resultaat:
[ afbeelding ]

De zwarte ster staat voor het verleden, de bovenste voor de toekomst en de paarse voor het heden en die is natuurlijk het grootst, om aan te geven dat er niets is dan het heden en dat ik in het nu moet leven.

Ik voelde me wel echt een watje tijdens het zetten, de pijn... ;(
Grappig dat je verleden, heden en toekomst in je tattoo hebt verwerkt. :) Zoiets wil ik ook in mijn tattoo doen. Alleen dan geen sterretjes.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87637691
Welk lettertype vinden jullie mooi voor een tattoo?
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:14:10 #53
259233 GimmeGore
pi_87637717
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:15 schreef Juminelle het volgende:
Toffe foto's Sinji!
Heb net een nieuwe, maar het begint nu al weer te kriebelen om mijn vierde te laten zetten.
Waar en wat voor tattoo wil/heb je?
pi_87639394
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:14 schreef Sanndoe het volgende:

[..]

Waar en wat voor tattoo wil/heb je?
Ik heb AJ en een kruisje op mijn vinger, bloemen op mijn heup en romeinse cijfers op mijn ribben.
Wat ik nu wil weet ik eigenlijk nog niet echt...
pi_87639420
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:08 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik heb AJ en een kruisje op mijn vinger, bloemen op mijn heup en romeinse cijfers op mijn ribben.
Wat ik nu wil weet ik eigenlijk nog niet echt...
Heb je foto van die laatste?
pi_87639588
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:09 schreef Sanndoe het volgende:

[..]

Heb je foto van die laatste?
Hij heeft hier al eerder gestaan, maar nog maar een keertje dan:
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:09:51 #58
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_87641296
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef n0a het volgende:

[..]

Tnx, mijn langste zit voorheen was geloof ik 5.5 uur. Dit keer wordt het een 3/4 tot full sleeve met waarschijnlijk nog een deel schouder. Denk dat de eerste sessie vooral lijnen en misschien wat invullen wordt. Het wordt een biomechaniche tattoo. Moeilijk te omschrijven, definitief ontwerp heb ik nog niet gezien. Uiteindelijk zal er 40 tot 50 uur inzitten.

Sinji, ook al ideeen naar welke artist je zou willen gaan? Ben wel fan van Shige.
Ik ga Shige doen! Toevallig, ken je mij ofzo :D. Wel jammer dat de wachttijd 3+ jaar is. Maar dan kan ik goed besluiten wat ik wil. Waarschijnlijk een Kintaro op een Koi als hoofdonderwerp. Daarmee een sleeve met hoge dichtheid mijn rechterarm vullen! c_/

Een van de ziekste werken van Shige vind ik persoonlijk deze:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 17-10-2010 19:18:21 ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:17:19 #59
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_87641525
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:14 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Hij heeft hier al eerder gestaan, maar nog maar een keertje dan:
[ afbeelding ]
Mooie plek voor een tattoo. Niet iedereen kan het meteen zien en toch heel vrouwelijk :)
pi_87644696
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik ga Shige doen! Toevallig, ken je mij ofzo :D. Wel jammer dat de wachttijd 3+ jaar is. Maar dan kan ik goed besluiten wat ik wil. Waarschijnlijk een Kintaro op een Koi als hoofdonderwerp. Daarmee een sleeve met hoge dichtheid mijn rechterarm vullen! c_/

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice. Mijn favoriet kan ik niet meer op z'n site terug vinden :/. Is ook al weer een tijd geleden dat ik daar een kijkje nam. Je hebt iig genoeg tijd om te sparen, de reis alleen al lijkt me ook niet zo goedkoop.
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:26:39 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_87651905
Dat klopt ja, gelukkig woont mijn broer in Yokohama dus kan ik daar terecht. Ik vind het belangrijk om het in Japan te zetten omdat ik dat authentieker vindt. Volgend jaar ga ik ook naar Japan voor fotografie, maar dat is weer anders :P
pi_87656852
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:17 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Mooie plek voor een tattoo. Niet iedereen kan het meteen zien en toch heel vrouwelijk :)
pi_87661093
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vet :9
Ja en dus?
pi_87666522
Helleuh,

Ben meer een lurker dan wat anders maar kon het toch niet laten om mijn nieuwe aanwinst te laten zien O-)

Heb vorige week woensdag na lang wikken en wegen een feniks laten zetten op mijn rug. De symboliek die er achter zit, elke 100 jaar herrijzing uit zijn eigen as om een nieuw leven te beginnen, slaat ook op mij.

Vorig jaar januari een maagverkleining gehad en ben 63 kilo afgevallen waardoor er voor mij een compleet nieuw leven is begonnen als magere hein (weeg nu nog 62 kg) *O*

De lijnen staan nu en in januari is de eerste sessie voor het inkleuren gepland. Ruim de tijd dus om alle pijn van afgelopen woensdag te vergeten, god wat heb ik gevloekt :@

Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:30:54 #65
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87669793
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:06 schreef energymuppet het volgende:
Helleuh,

Ben meer een lurker dan wat anders maar kon het toch niet laten om mijn nieuwe aanwinst te laten zien O-)

Heb vorige week woensdag na lang wikken en wegen een feniks laten zetten op mijn rug. De symboliek die er achter zit, elke 100 jaar herrijzing uit zijn eigen as om een nieuw leven te beginnen, slaat ook op mij.

Vorig jaar januari een maagverkleining gehad en ben 63 kilo afgevallen waardoor er voor mij een compleet nieuw leven is begonnen als magere hein (weeg nu nog 62 kg) *O*

De lijnen staan nu en in januari is de eerste sessie voor het inkleuren gepland. Ruim de tijd dus om alle pijn van afgelopen woensdag te vergeten, god wat heb ik gevloekt :@

[ afbeelding ]
Woh, das een flinke! Ziet er goed uit, ben benieuwd naar het resultaat na de inkleuring. Hoe lang heb je moeten zitten voor de lijnen?
pi_87670081
Vraagje. De Tattoo Convention in Brussel komt eraan. Nu zag ik ergens dat er wat 'boucherie moderne'-artists langskomen. Kan ik er vanuit gaan dat zij op de convention al helemaal volgeboekt zijn met afspraken, of is er een mini-kansje dat ik hen kan opzoeken voor een nieuw kunstwerk op mijn lijf? :)
pi_87670200
@ Peach

Ja, klein is anders :X

Maar euhhh afgelopen woensdag ruim 2,5 uur gezeten en hij wilde eigenlijk nog doorgaan maar ik heb geweigerd. Ik kon me op een gegeven moment niet meer afsluiten van de pijn waardoor het leek alsof ie met een mes in mijn rug zat te kerven :X Donderdag was de pijn weg maar vrijdag en zaterdag kwam de spierpijn opzetten van het elke keer aanspannen van de spieren om de pijn tegen te gaan :')
pi_87673423
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef energymuppet het volgende:
@ Peach

(...) maar vrijdag en zaterdag kwam de spierpijn opzetten van het elke keer aanspannen van de spieren om de pijn tegen te gaan :')
Ah daar heb je het al. Hoe meer je je spieren aanspant, hoe erger de pijn. Laat jezelf in de stoel zakken en ontspan en accepteer de pijn. Klinkt zweverig, maar dan heb je echt minder last dan dat je je spieren aanspant. Succes, mooi stuk!
pi_87678202
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ah daar heb je het al. Hoe meer je je spieren aanspant, hoe erger de pijn. Laat jezelf in de stoel zakken en ontspan en accepteer de pijn. Klinkt zweverig, maar dan heb je echt minder last dan dat je je spieren aanspant. Succes, mooi stuk!
Bedankt voor het compliment :s)

In het begin lukte het ontspannen nog wel maar na ruim anderhalf uur ging het gewoon niet meer en hoe hard je dan ook je best doet om te ontspannen op de een of andere manier val je toch weer terug in het focussen op de pijn terwijl je dondersgoed weet dat het niet moet, raar gedoetje de werking van het brein en het lichaam 8)7
pi_87678930
Door het lezen van deze topic wil ik ook weer een nieuwe!!
Heb 2 maanden geleden in Thailand nog een tatt laten zetten op de old skool manier met bamboo :9
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2010 @ 17:17:55 #71
159915 -Menn0-
MNO
pi_87679046
Pics!
,,/
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:20:03 #72
259233 GimmeGore
pi_87679120
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef susannetilburg het volgende:
Vraagje. De Tattoo Convention in Brussel komt eraan. Nu zag ik ergens dat er wat 'boucherie moderne'-artists langskomen. Kan ik er vanuit gaan dat zij op de convention al helemaal volgeboekt zijn met afspraken, of is er een mini-kansje dat ik hen kan opzoeken voor een nieuw kunstwerk op mijn lijf? :)
Je kan ze natuurlijk altijd eventjes mailen. Dan weet je het zeker.
pi_87680545
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Pics!

Ze hebben er 3 uur over gedaan ( 1 deed stretchen en ander was aan het tattooeren). Wou eerst een traditionele sak yant bij die monikken zetten maar toen ik hoorde dat het niet steriel was heb ik het toch maar bij de lokale tattooboer gedaan. Het is trouwens ook geen sak yant geworden omdat het niet mijn geloof is en daardoor toch niet bij mij past.
pi_87704374
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:58 schreef energymuppet het volgende:

[..]

Bedankt voor het compliment :s)

In het begin lukte het ontspannen nog wel maar na ruim anderhalf uur ging het gewoon niet meer en hoe hard je dan ook je best doet om te ontspannen op de een of andere manier val je toch weer terug in het focussen op de pijn terwijl je dondersgoed weet dat het niet moet, raar gedoetje de werking van het brein en het lichaam 8)7
Na anderhalf uur is het JUIST zaak om te focussen op ontspannen. Echt, dat helpt, trust me :)
pi_87704454
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Na anderhalf uur is het JUIST zaak om te focussen op ontspannen. Echt, dat helpt, trust me :)
7 januari mag ik weer, dus zal kijken of het me dan wel goed af gaat :@ Heb je ook nog tips voor de jeuk?? Ik word zo onderhand helemaal dol hier }:| Als het op het ene plekje niet jeukt dan wel op het andere plekje... :'(
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:14:38 #76
259233 GimmeGore
pi_87715241
Enige wat ik kan bedenken is dat je moet bedenken dat jeuk een goed teken is.

Ik heb het "voordeel" dat ik eczeem heb, dus ik kan heel goed tegen jeuk, en als ik echt wil krabben, heb ik nog altijd wel een andere plek op mijn lichaam die ook jeukt :')
pi_87717225
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef GimmeGore het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is dat je moet bedenken dat jeuk een goed teken is.

Ik heb het "voordeel" dat ik eczeem heb, dus ik kan heel goed tegen jeuk, en als ik echt wil krabben, heb ik nog altijd wel een andere plek op mijn lichaam die ook jeukt :')
Stiekem moest ik lachen :o :@ Maar wel mooi bagger voor je :N
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:13:20 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_87717620
Wie gaat er ook naar de tattoo beurs in Alkmaar 20 november?
Ik ga daar naar o.a naartoe om foto's te maken, vriend van me laat zijn tatoeages afmaken bij Tattoo Mario en wil daar graag foto's van hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_87743245
Uiteindelijk 4 uur gezeten. Rest van de tijd was babbelen en stencil in orde maken. Volgende sessie over 2 weken. Bij mij werd de pijn echt niet minder na verloop van tijd, maar ik wil gewoon doorzetten dan is die ook zo snel mogelijk klaar.

*sneak preview*
pi_87753911
[img]mijnes :-) (toen was hij pas gezet)
6 jr geleden laten zetten, ik wil m nog iets langer maar heb nog geen tattoeerder gevonden die dat mooi kan doen.
mijn tattoeerder toen was een lul
Chickz Rule!!!!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:57:09 #81
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_87775780
he, ben nieuw in deze topic reeks. Maar loop nu al een tijdje in me hoofd om een tattoo te nemen.
Het zal me eerste en waarschijnlijk ook laatste worden omdat ik de tattoo uniek wil laten.

Het idee is dat ik op mijn linkerborst een soort ''scratch'' wil van een leeuw oid. Hetzelfde idee alsof je met je vier vingers een krab maakt over je borst vanaf je oksel diagonaal naar het midden van je buik. Van een afstand zal het lijken alsof het een scratch is, maar zodra je dichterbij komt zal je zien dat elke ''lijn'' apart, een naam is. Elke lijn wil ik variërend van 6 tot 12 cm laten.
Deze namen zijn mensen die mij dierbaar zijn. De namen wil ik in heel sierlijke letters. Natuurlijk moet het nog wel op een zogenaamde ''scratch'' lijken.

Weet iemand of dit idee haalbaar is? En misschien iemand die ervaring heeft met een goede/betrouwbare tatoeëerder in de omgeving van Den Haag?
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 08:41:46 #82
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_87782436
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef SeeNoEvil het volgende:
he, ben nieuw in deze topic reeks. Maar loop nu al een tijdje in me hoofd om een tattoo te nemen.
Het zal me eerste en waarschijnlijk ook laatste worden omdat ik de tattoo uniek wil laten.

Het idee is dat ik op mijn linkerborst een soort ''scratch'' wil van een leeuw oid. Hetzelfde idee alsof je met je vier vingers een krab maakt over je borst vanaf je oksel diagonaal naar het midden van je buik. Van een afstand zal het lijken alsof het een scratch is, maar zodra je dichterbij komt zal je zien dat elke ''lijn'' apart, een naam is. Elke lijn wil ik variërend van 6 tot 12 cm laten.
Deze namen zijn mensen die mij dierbaar zijn. De namen wil ik in heel sierlijke letters. Natuurlijk moet het nog wel op een zogenaamde ''scratch'' lijken.

Weet iemand of dit idee haalbaar is? En misschien iemand die ervaring heeft met een goede/betrouwbare tatoeëerder in de omgeving van Den Haag?
Mad Science Tattoo
of On Edge kunnen je wel verder helpen in Den Haag.
pi_87782594
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef energymuppet het volgende:
@ Peach

Ja, klein is anders :X

Maar euhhh afgelopen woensdag ruim 2,5 uur gezeten en hij wilde eigenlijk nog doorgaan maar ik heb geweigerd. Ik kon me op een gegeven moment niet meer afsluiten van de pijn waardoor het leek alsof ie met een mes in mijn rug zat te kerven :X Donderdag was de pijn weg maar vrijdag en zaterdag kwam de spierpijn opzetten van het elke keer aanspannen van de spieren om de pijn tegen te gaan :')
Tip: Juist niet je spieren aanspannen maar ontspannen; door ze aan te spannen krijg je alleen meer pijn.
Trust me, I know pain :P
pi_87787285
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Tip: Juist niet je spieren aanspannen maar ontspannen; door ze aan te spannen krijg je alleen meer pijn.
Trust me, I know pain :P
dazzeggik :)
pi_87787762
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:52 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

dazzeggik :)
Woeps, overheen gelezen :)
pi_87789895
So, nu een weekje verder en ben geheel pijnloos. Volgende keer ga ik echt jullie tip proberen vol te houden want ben er nu achter gekomen dat je toch best spieren op rare plekken hebt zitten 8)7

Word alleen nog btje dol van de jeuk maar dat probeer ik zoveel mogelijk te negeren. Begin er nu alleen wel van te balen dat ik pas 7 januari de vervolg afspraak heb, ik wil hem AF :') :D
pi_87790452
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:12 schreef energymuppet het volgende:
So, nu een weekje verder en ben geheel pijnloos. Volgende keer ga ik echt jullie tip proberen vol te houden want ben er nu achter gekomen dat je toch best spieren op rare plekken hebt zitten 8)7

Word alleen nog btje dol van de jeuk maar dat probeer ik zoveel mogelijk te negeren. Begin er nu alleen wel van te balen dat ik pas 7 januari de vervolg afspraak heb, ik wil hem AF :') :D
Bij wie laat je em eigenlijk zetten?
pi_87790829
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef n0a het volgende:

[..]

Bij wie laat je em eigenlijk zetten?
Inkkitchen in Hengelo. Mijn huidige vriend gaat hier altijd naar toe dus ik ben bekend met zijn werk en ben toen overgestapt naar hem toe. Eerder ging ik altijd naar Gert Jan in Nijverdal maar die is me net ff iets te duur geworden. Als het een kleine tattoo was geworden was ik daar denk ik wel weer naar terug gegaan maar de besparing op dit formaat is een beetje groot met een verschil van ca. 25 Euro per uur.

Het enige "nadeel" wat inkkitchen wel heeft is dat je onwijs lang moet wachten op een afspraak, aan de ene kant natuurlijk goed want daar kun je uit afleiden dat het een goede tatoeëerder is maar voor mensen zoals mij zonder veel geduld is het best lastig :P
pi_87791933
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef energymuppet het volgende:

[..]

Inkkitchen in Hengelo. Mijn huidige vriend gaat hier altijd naar toe dus ik ben bekend met zijn werk en ben toen overgestapt naar hem toe. Eerder ging ik altijd naar Gert Jan in Nijverdal maar die is me net ff iets te duur geworden. Als het een kleine tattoo was geworden was ik daar denk ik wel weer naar terug gegaan maar de besparing op dit formaat is een beetje groot met een verschil van ca. 25 Euro per uur.

Het enige "nadeel" wat inkkitchen wel heeft is dat je onwijs lang moet wachten op een afspraak, aan de ene kant natuurlijk goed want daar kun je uit afleiden dat het een goede tatoeëerder is maar voor mensen zoals mij zonder veel geduld is het best lastig :P
Mijn andere tat is door Errol van Inkstitution en daar heb je ook een paar maanden tot een half jaar wachttijd. Als je op tijd een aantal afspraken maakt dan is dat nog best te doen. Waar ik nu ga voor mijn nieuwe sleeve is het normaal gesproken ook druk, maar hij neemt maar een aantal grote stukken per keer aan. Nu had ik het geluk dat ik er tussen paste. Geld is daarbij niet voor mij een issue. Er is verder niemand in NL die zijn stijl zo goed doet.
pi_87794875
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:04 schreef n0a het volgende:

[..]

Mijn andere tat is door Errol van Inkstitution en daar heb je ook een paar maanden tot een half jaar wachttijd. Als je op tijd een aantal afspraken maakt dan is dat nog best te doen. Waar ik nu ga voor mijn nieuwe sleeve is het normaal gesproken ook druk, maar hij neemt maar een aantal grote stukken per keer aan. Nu had ik het geluk dat ik er tussen paste. Geld is daarbij niet voor mij een issue. Er is verder niemand in NL die zijn stijl zo goed doet.
Geld is bij mij ook niet zo'n issue maarrrrr, de stijl die ik heb kan in principe door elke goede tatoeëerder worden gedaan dus waarom zou ik dan een dief van mijn eigen portemonnee zijn ;) Als ik bij Inkkitchen geen goed gevoel had gehad dan was ik daar ook niet naar toe gegaan maar was ik in Nijverdal gebleven.

Maar als ik bijvoorbeeld bio-mechanical had willen laten zetten dan was ik cker naar Nijverdal gegaan want dat kan hij echt onwijs goed ^O^ Mijn ex heeft daar een hele mooie van en die hangt ook bij hem in de zaak.

Dus qua stijl ben ik het met je eens dat geld geen issue speelt, alleen bij 13 in dozijn dingen heb ik zoiets van ach... waarom niet.

Wat betreft de afspraken: Ik heb ook meerder afspraken tegelijk gemaakt maar heb er nu dus spijt van dat er zoveel tijd tussen zit :X Inkkitchen neemt 2x per jaar afspraken aan wat dus inhoud dat hij nu vol zit tot maart en in december kunnen er weer afspraken gemaakt worden vanaf maart tot september geloof ik en volgend jaar juni kun je dus afspreken vanaf oktober tot maart. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven :D
pi_87796504
Duidelijk :).

Heb je een foto van die bio-mech? Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet.
pi_87797503
Ik heb er geen foto's meer van, ex heeft alles meegenomen maar ik zal wel ff op de site zoeken van Cult art shop om te zien of ie daar op staat.

** Gezocht maar niet gevonden, ik heb hier alleen een foto waar het vrouwenhoofd op te zien is maar daar kun je niets uit af leiden. 'k ga nog ff kijken of ik via via een foto kan krijgen.

[ Bericht 40% gewijzigd door energymuppet op 21-10-2010 16:33:24 ]
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:35:15 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87833323

En deze wordt weer groter in januari. Doet het pijn op je ruggewervel? :'( . Ik zit te denken om het nu verder naar links uit te breiden. Of misschien juist weer naar onderen (lijkt me minder pijnlijk in ieder geval :P ). De volgende belastingmeevaller is voor inkleuren maar nog steeds niet zeker hoe en wat. Ik wil de sterren sowieso niet gekleurd hebben.

Oh, nog een vraagje.. Ik wil eigenlijk iets met muzieknootjes, maar ik wil me beperken tot deze stijl. Zou het een raar effect geven als er muzieknoten tussen staan?
Resistance is futile.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:38:25 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87833467
quote:
7.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

En deze wordt weer groter in januari. Doet het pijn op je ruggewervel? :'( . Ik zit te denken om het nu verder naar links uit te breiden. Of misschien juist weer naar onderen (lijkt me minder pijnlijk in ieder geval :P ). De volgende belastingmeevaller is voor inkleuren maar nog steeds niet zeker hoe en wat. Ik wil de sterren sowieso niet gekleurd hebben.

Oh, nog een vraagje.. Ik wil eigenlijk iets met muzieknootjes, maar ik wil me beperken tot deze stijl. Zou het een raar effect geven als er muzieknoten tussen staan?
Ik heb een tattoo vanaf halverwege het midden van mn rug tot mn onderrug, zie mn fobo. :) Tattoo is altijd pijnlijk toch? :+ Maarre, ik vond het wel uit te houden. Die tattoo stond er in 2 uurtjes op bij mij :s) Het irritantste vond ik nog dat als ie echt op mn wervels zat dat ik het dan zo door voelde trillen naar mn benen :P Heel vaag.
En over wat je wil; denk dat je daar zelf moet over beslissen, smaak verschilt nogal qua tattoos enzo. Als jij het mooi vindt, gewoon doen toch? ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:46:26 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87833790
Ja, nou ja. Muzieknoten passen wel bij de krullen maar weer niet bij asymmetrische sterren.. Dat is een beetje mijn dilemma. De noten zouden dan ook soort van hoekig moeten zijn om de balans te bewaren tussen alles wat wel en geen lijnenspel is.

En wat vaag dat je dat nog voelt in je benen. Lijkt me echt niet prettig. :P .
Resistance is futile.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:48:49 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87833906
quote:
7.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:46 schreef Seven. het volgende:
Ja, nou ja. Muzieknoten passen wel bij de krullen maar weer niet bij asymmetrische sterren.. Dat is een beetje mijn dilemma. De noten zouden dan ook soort van hoekig moeten zijn om de balans te bewaren tussen alles wat wel en geen lijnenspel is.

En wat vaag dat je dat nog voelt in je benen. Lijkt me echt niet prettig. :P .
Ja vind je? Je hebt toch ook sierlijke lijnen tussen de sterren, dat is ook 'rond' :P

Haha ja. :P Maar bij iedereen is de ervaring weer anders. Mn man vindt tattoos gewoon 'kietelen', die vindt het niet eens pijnlijk. Ik vind het echt wel pijnlijk, maar kan me er goed voor afsluiten. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:25:01 #97
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_87841694
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Echt heel tof die tattoo! Ik wilde mijn 2de tattoo eerst in de buurt van mijn ruggenwervel zetten, maar ik twijfel heel erg. Nu komt tie aan de binnenkant van mijn arm.
pi_88049015
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:40 schreef Sinji het volgende:
Ellow, wil in de toekomst een sleeve zetten in Japan. Had hiervoor een boek gekocht voor inspiratie. Het boek is zo groot als een dienblad en heeft 300+ pagina's. Boek is echt een dikke aanrader voor ink liefhebbers, dacht ik deel het even :) :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! Ik hou wel van die stijl en irezumi achtige sleeves. Heb het boek ook besteld..ben benieuwd.

Weet iemand hier een goede tattoo shop voor deze stijl/sleeves in het westen van het land? Wil binnekort een ontwerp gaan laten maken en laten zetten. Klopt het dat ik ongeveer rond de 2000,- moet rekenen voor bovenarm + ontwerp laten maken?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:50:05 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88051904
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja vind je? Je hebt toch ook sierlijke lijnen tussen de sterren, dat is ook 'rond' :P

Haha ja. :P Maar bij iedereen is de ervaring weer anders. Mn man vindt tattoos gewoon 'kietelen', die vindt het niet eens pijnlijk. Ik vind het echt wel pijnlijk, maar kan me er goed voor afsluiten. :)
Als ik naar links uit zou breiden, dan kan ik wel d.m.v. die lijnen een notenbalk laten krassen in mijn tere huidje natuurlijk. Maar eigenlijk gaat de voorkeur toch meer uit naar meer naar beneden. En dan een flink eindje naar beneden. Ik wil het over mijn onderrug naar links uitbreiden denk ik, zodat het geheel meer in balans is. Op deze hoogte uitbreiden naar links is te beperkend naar mijn idee. Tenslotte ziet het er ook weer raar uit om het later dan weer naar beneden uit te breiden. Uitbreiding in de breedte moet dan ook gelijk het laagste punt zijn i.v.m. compositie. Hmm, lastig nog.
Resistance is futile.
pi_88096601
Zo... gisteren de tweede en laatste sessie gehad bij Tattoo Mania in Apeldoorn (niet Gerrit, maar een vrouw die er donderdags is). Resultaat, mijn tattoo is eindelijk af *O*, Ben er heel erg blij mee.

Enige jammere vond ik dat ze een paar lijntjes wat strakker wilde zetten. Op papier geen probleem natuurlijk, maar ik vond het erg pijnlijk :'(

Het resultaat vlak na het zetten:

Als de boel genezen is, zal ik een nieuwe foto laten maken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')