zal het nooit meer vergeten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist wel! Qft= quoted for truth
wie heeft internet nodig als je lopende banden en ruimteschepen hebt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ze hadden geen laptops, gsms, of internet
was je weer begonnen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet eens, ik ben opnieuw gestopt met roken
Oke, 1 goed punt maar ik vind het echt van die oudbollige 40-jarige trutten modequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 dingen
1 ze hebben er bolero's
2 ik pas daar in maat nul, dat is goed voor mijn zelf esteem
Ik vind die winkel nu al leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 dingen
1 ze hebben er bolero's
2 ik pas daar in maat nul, dat is goed voor mijn zelf esteem
Dat is ook waar, vooral de lopende bandquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie heeft internet nodig als je lopende banden en ruimteschepen hebt!
das allemaal al weer voorbij dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ze hadden geen laptops, gsms, of internet
Hence, iedereen past in maat nulquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oke, 1 goed punt maar ik vind het echt van die oudbollige 40-jarige trutten mode![]()
alles is wijd en groot en lang
nou niet echt officieel, maar toen ik die ontsteking in mijn kaak had heb ik wel gerookt. En daarna dus ook weer. En dat was dom. Dus nu opnieuw kappenquote:
Inwear/Matinique en Riverwoodsquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:
En anders didi of superstar of whatever de naam van die winkel tegenover de blokker is
Wat liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baas kwam net kijken op de wc of ik nog leefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |