Gelukkig, Colt ook niet en hierboven is en man die het wel weet.quote:
Het viel mee. Wel duur dus heb niks gekocht. Van ander merk misschien wel, als ik weer naar een party ga.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
KinderkledingpartyKlinkt haast nog erger dan een tupperware party
Ik ben op zoek naar zo'n ding, voor op een jurkje omdat het anders met blote schouders te koud is. Zijn die dingen ergens te krijgen? MVJ is niet zo goed in hippe mode.quote:
Dat is waarschijnlijk wel wat je huisarts bedoelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jawel want uitgaan is lekker dansen en gezellig kletsen en lachen met een vriendin en de musical morgen is prachtig, heerlijke muziek en een feest om naar te kijken.![]()
Ik ben niet iemand die ontspant van lange wandelingen of mediteren of andere rustige oefeningen.
vast wel bij de H&M of Zaraquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar zo'n ding, voor op een jurkje omdat het anders met blote schouders te koud is. Zijn die dingen ergens te krijgen? MVJ is niet zo goed in hippe mode.
trek dan iets warms aan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar zo'n ding, voor op een jurkje omdat het anders met blote schouders te koud is. Zijn die dingen ergens te krijgen? MVJ is niet zo goed in hippe mode.
QFTquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
we kunnen ook gewoon een keer gaan shoppen, das veel leuker dan die party's met allemaal van die wannabee mutsen.
in iedere hipsige modezaak wel zo ongeveer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kan goed zijn. Maar ik heb wel mijn agenda voor de rest van het weekend leeg dus tijd om tot rust te komen is er genoeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel wat je huisarts bedoelt.
of barbequen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
we kunnen ook gewoon een keer gaan shoppen, das veel leuker dan die party's met allemaal van die wannabee mutsen.
heel ver weg in de toekomst. best knap als je kijkt hoe oud het al is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef amaranta het volgende:
In welk jaar speelde THE jetsons zich af?
hedde gij gezopen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Godnondeju, mijn darmen zijn écht boos
didiquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:
En anders didi of superstar of whatever de naam van die winkel tegenover de blokker is
*noteert.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:
En anders didi of superstar of whatever de naam van die winkel tegenover de blokker is
Maar ze hadden geen laptops, gsms, of internetquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
heel ver weg in de toekomst. best knap als je kijkt hoe oud het al is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |