ga poepen danquote:
Onzin coke,wiet en pille !!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker rooibos da's goed voor je babbel!!!!!111!!!
Klinkt niet echt als ontspannenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Goeiemorgen!
Ben net bij de dokter geweest en mijn buik is niet aan het afsterven. Waarschijnlijk zijn mijn darmen aan t opspelen door stress en hormonen of ik heb pfeiffer. Bij beiden was t advies om uit te rusten en te ontspannen. Klinkt goed! Vanavond lekker uit en morgen naar Dans der Vampieren. T komt allemaal goed.
* geeft glas roosviceequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Goeiemorgen!
Ben net bij de dokter geweest en mijn buik is niet aan het afsterven. Waarschijnlijk zijn mijn darmen aan t opspelen door stress en hormonen of ik heb pfeiffer. Bij beiden was t advies om uit te rusten en te ontspannen. Klinkt goed! Vanavond lekker uit en morgen naar Dans der Vampieren. T komt allemaal goed.
ik wel, accentueert mijn buik zo mooiquote:
Jawel want uitgaan is lekker dansen en gezellig kletsen en lachen met een vriendin en de musical morgen is prachtig, heerlijke muziek en een feest om naar te kijken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als ontspannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |