misschien zijn we vanaf morgen een trio!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit begint wel een beetje jeukerig naar te worden
ligt er aan, ben je zwanger?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje buikpijn nu.
écht.
Mag je ook theedrinken bij koffietijd?
Ama, het heet toch geen theetijd... dat is pas 's middags!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje buikpijn nu.
écht.
Mag je ook theedrinken bij koffietijd?
Net zo jeukerig als dingen die anderen weleens tegn elkaar zeggen in dit topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit begint wel een beetje jeukerig naar te worden
ik slijm nooit, dus op mij kan je niet doelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Net zo jeukerig als dingen die anderen weleens tegn elkaar zeggen in dit topic?
gaan jullie scharen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien zijn we vanaf morgen een trio!
Ik had het over jeukerige opmerkingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik slijm nooit, dus op mij kan je niet doelen
wel met BOR?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan, ik heb onveilige sex gehad, dus technisch gezien is dat mogelijk.
Hangt een beetje van mijn mood af. Maar eh Sq heeft triljoen, dus er zit vast wel een kleur bij die bij m'n mood past.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat voor kleur moet er op jouw nagels?
nee, maar thee is voor zwangere vrouwen,. vandaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
Overigens weerhoud een zeangerschap mij niet van het drinken van koffie.
ik heb zelfs moodpolish.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hangt een beetje van mijn mood af. Maar eh Sq heeft triljoen, dus er zit vast wel een kleur bij die bij m'n mood past.
ZWANGERRRRR!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef -moppie- het volgende:
ik heb net 3 mokken thee op, zit nu aan de 2e mok koffie.
Voor zwangere vrouwen die niet beter weten.,.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar thee is voor zwangere vrouwen,. vandaar
Lekker rooibos da's goed voor je babbel!!!!!111!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor zwangere vrouwen die niet beter weten.,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |