De tips waren: De naam begint met een J en heeft 9 letters.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef fairytalessuck het volgende:
Huidige stand:
iBenny 3
Nieuwschierig 3
fairytalessuck 2
Flappekz 2
Hooidraad 2
GotC 2
Boca_Raton 1
Chowi 1
GekruldeMondhoek 1
drumminggod 1
Bellatrix 1
Rewimo 1
Lutte 1
Heetboven 1
bioloogje 1
Rauzer 1
& Het plaatje dan:
[ afbeelding ]
En we hebben een winnaar!quote:
Hij was een beetje gemeen he.quote:
Hij had er iig niets van wegquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hij was een beetje gemeen he.
Het moet wel een beetje moeilijk blijven he.quote:
Ik weet niet waar de naam van origine vandaan komt, maar hij is gangbaar in Nederlandquote:
Dan ga ik voor Martin.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de naam van origine vandaan komt, maar hij is gangbaar in Nederland
Dat begreep ik uit je hint ja, haha.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's in ieder geval de juiste lengte
Juist!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat is de beginletter dan.
Fred?
Pff....hoe moeten wij m dan raden?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef fairytalessuck het volgende:
![]()
Dit is een moeilijke, ik heb nog nooit van de naam gehoord.
[ afbeelding ]
Door mijn geweldige hints!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pff....hoe moeten wij m dan raden?
Zoals Troelala?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef fairytalessuck het volgende:
De naam heeft om en om een medeklinker en dan een klinker.
dus BABABA.
Nee echt zoals BABABA.quote:
Vayanaquote:Op donderdag 23 september 2010 21:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee echt zoals BABABA.
Om en om eentje.
De laatste 2 letters zijn goed!quote:
Jij zit in de buurt.quote:
quote:
Ik had er echt nog nooit van gehoord, misschien dat die opmerking een beetje misleidend was.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jelena is een bekende oosteuropese naam
J komt er helemaal niet in voorquote:Op donderdag 23 september 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Jody
Zal wel iets met een J zijn... denk Jeroen
Winnaarquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:49 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb vroeger wel eens het huis anubis gekeken
Ik kende 'm niet..quote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Winnaar
Was het een gok, of kende je m?
Hij is een Canadese ijshockeyer, speelde vorig seizoen in Nederland (Geleen)quote:Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kende 'm niet..
Moet ik hem kennen dan?
zal ff plaatje zoeken.
Geen buitenlanders aub of expliciet vermeldenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hij is een Canadese ijshockeyer, speelde vorig seizoen in Nederland (Geleen)
Je zult wel niks om ijshockey geven haha
Hoezo? Is toch gewoon een naam die in Nederland voorkomt? Dat Mike nou net ergens uit verweggistan komt, dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Geen buitenlanders aub of expliciet vermelden
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch gewoon een naam die in Nederland voorkomt? Dat Mike nou net ergens uit verweggistan komt, dat maakt toch niet uit?
quote:
Maar das toch juist het hele spel?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Want dan hoef je namen als Jan, Hans of Piet niet te gaan raden.
Dan is het John, Mike, George enzovoort.
Ok dan ga ik voortaan Fransen of Egyptenaren posten.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar das toch juist het hele spel?
Het kan hoogstens later als hint gegeven worden toch?
Als dat namen zijn die gewoon normaal in Nederland voorkomen, waarom niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok dan ga ik voortaan Fransen of Egyptenaren posten.
Zie die maar eens te raden dan
Trap je er nog steeds inquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
Ik laat deze ff aan me voorbij gaan... De naam staat al in de link?
Nou Mike is toch een redelijk Nederlandse naam hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Geen buitenlanders aub of expliciet vermelden
Dat is een Scandinavische naamquote:
Isabelle?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is een Scandinavische naam
Maar wel een goeie poging, iets dergelijks zoeken we.
Een normale naam in Nederland doch van Engelse oorsprong.
You win.quote:
Maar ik ben weer thuisquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef fairytalessuck het volgende:
iBenny staat eenzaam aan de top haha.
Kwestie van kansberekeningquote:Op donderdag 23 september 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat namen zijn die gewoon normaal in Nederland voorkomen, waarom niet?
Ohw ik heb 'm goed... geef me ffquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
*ding dong* Hr. iBenny kassa drie. Heer iBenny kassa drie.
Wáár is Benny voor de nieuwe foto?
Sorry, was ff bezig in mijn forumquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Hallo, we missen u opnieuw Benny
Poffer mien jong, ik kennie
wennen aan je afwezigheid
we zitten toch in de namenstrijd?
Ik pak maar weer een Rennie
Dat dus...quote:
Neequote:
quote:
Wow, what's her namequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:48 schreef iBenny het volgende:
6 al... en dan zijn de topics in ONZ niet eens meegeteld
[ afbeelding ]
Deze dan....
Melissa!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:48 schreef iBenny het volgende:
6 al... en dan zijn de topics in ONZ niet eens meegeteld
[ afbeelding ]
Deze dan....
Tsjakka!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |