Of de Voordeelshopquote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef Rekkie het volgende:
die van 3 voor 5 euro bij de OP=OP Shop
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Yougie het volgende:
Een best wel exclusieve Axe AFRICA douchegel waar ik via via aan kom
Pff..!! Die kun je overal halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Yougie het volgende:
Een best wel exclusieve Axe AFRICA douchegel waar ik via via aan kom
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Pff..!! Die kun je overal halen
Maar de Africa variant is toch al lang uit het douche-assortiment, of ben ik hierin mis?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Meestal van euro-/koopjeswinkels. 3 stuks voor 5 euro o.i.d.
Geen idee, maar ik heb hem 1 maand geleden nog gekochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Maar de Africa variant is toch al lang uit het douche-assortiment, of ben ik hierin mis?
Hoezo een andere douchegel in openbare ruimtes?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef ThePianoMan het volgende:
Dove for women gebruik ik zelf. Beetje melkachtige zooi. Daarna wat verfrissende zooi van TheBodyShop.
Als ik in een openbare ruimte moet douchen, dan gebruik ik Axe.
de groene hier, frisse geur en verzorgend gevoelquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef opastokvis het volgende:
De groene en vooral de rode:
[ afbeelding ]
regelmatig redelijk goedkoop in een aanbieding
Anders tast het zijn mannelijkheid aan als anderen hem zien inzepen met dat melkachtige dovevrouwenspulquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo een andere douchegel in openbare ruimtes?![]()
En de Body Shop produkten zijn natuurlijk ook niet stoer genoeg.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:22 schreef bellabeauti het volgende:
[..]
Anders tast het zijn mannelijkheid aan als anderen hem zien inzepen met dat melkachtige dovevrouwenspul
oh, ik gebruik juist die blauwequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef opastokvis het volgende:
De groene en vooral de rode:
[ afbeelding ]
regelmatig redelijk goedkoop in een aanbieding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |