De achternaamgenoot heet Gerco, en hij moet een rotend reizen om bij mij de collega uit te hangen. Gewoonlijk is hij in Woerden gestationeerd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Ringo het volgende:
Dan wil ik nog wel even zeggen dat fans in Japan altijd tof zijn en dat mijn achternaamgenoot de groeten mag krijgen (al kennen wij elkaar vast helemaal niet).
Nu ja, en wat verder nog? 't Is bitter koud hier.
Ik begrijp het ook niet. Ik zie al mensen met dikke jassen lopen. Ik doe doorgaans pas een zomerjas aan als het kouder is dan een graadje of 17. Een winterjas trek ik pas uit de kast bij 5 graden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Gellius het volgende:
En ik weet niet waar jullie het over hebben qua kou. Ik ging vandaag nog gewoon in een overhemd en zo'n oerdegelijk, maar dun Northfacejasje over straat.
WInUAE werkt niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen emulator gevonden om X29: Retaliator goed (dus: soepel!) op te kunnen spelen.
Proberen. Het is ook weer niet zo dat ik dagelijks vertwijfeld het net afstruin naar emulatoren.quote:
Heb je Civ V alweer uit dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen emulator gevonden om X29: Retaliator goed (dus: soepel!) op te kunnen spelen.
Half Life 2, vandaar de haakjes om oud.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Gellius het volgende:
Welk oud spel, Z?
En nee, geen weeën. En ik weet niet waar jullie het over hebben qua kou. Ik ging vandaag nog gewoon in een overhemd en zo'n oerdegelijk, maar dun Northfacejasje over straat.
Nou ja, je kunt er waarschijnlijk maar beter eerlijk over zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Gellius het volgende:
Ik ging vandaag nog gewoon in [..] zo'n oerdegelijk, maar dun Northfacejasje over straat.
Bijna op je muil gaan in een bomvolle, spekgladde stationshal is ook geen teken van elegantie...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Lienekien het volgende:
Zolen met een beetje profiel zijn ook zo onelegant.
Cowboylaarzen? Niet iedere man komt daarmee weg Ringo! Dat schreeuwt om foto's natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Ringo het volgende:
Dit doet mij eraan denken dat ik mijn glimmende roodbruinecowboylaarzen
moet laten repareren.
(Waarmee je in de regen overigens ook voortdurend op je bek gaat.)
Ik heb ze voor een prikkie gekocht bij Episode in Amsterdam. Prachtige dingen, die ik al sinds mijn zestiende wilde hebben maar nooit durfde kopen, laat staan dragen. Nu wel, en ze staan me goed. Dwz stonden, want al snel lieten de zolen los, na een dagje regenwandelen, die krengen hebben natuurlijk jarenlang op een of andere zolder staan te verdrogen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Cowboylaarzen? Niet iedere man komt daarmee weg Ringo! Dat schreeuwt om foto's natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |