Ja, maar sommige vinden dat te banaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij prefeerde toch het woord kutjebotsen?
Messcherp?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn kut is erg scherp al zeg ik het zelf.
Ik niet, het moet echt heel wat banaler dan dat voordat ik het banaal vind.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar sommige vinden dat te banaal.
Goed bezigquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Had ik hier al verteld dat ik afgelopen 2 week 5.3 kg afgevallen ben?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Schaamlipplastiek
"Maar dat zo'n vrouw ook denkt dat t ertoe doet,
t moet niet mooi zijn, t moet functioneel zijn.
t is een doorgang naar iets!
Als je zulke harde scherpe randjes hebt, dan moet je naar een chirurg gaan jah,
Als je niet meer kan fietsen met tegenwind, dan moet je naar de chirurg gaan jah!"
Ik krijg daar in deze context een heel raar beeld bij.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
We scharen ons allemaal onder elkaar.
Wuut?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
We scharen ons allemaal onder elkaar.
Een beetje een Twister-gevoel?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg daar in deze context een heel raar beeld bij.
Ik wil ook wel met jou scharen maar ik weet niet of jij wel met mij wil.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil er ook iemand met mij scharen op de meet?
Geil!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou scharen maar ik weet niet of jij wel met mij wil.. Platonisch scharen zou het dan zijn.
Ja en dan naakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een beetje een Twister-gevoel?
Neemt iemand het mee naar de meet?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:38 schreef JJH het volgende:
Twister.
Dat is echt heel lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Ik heb een Twisterdekbedquote:Op donderdag 23 september 2010 22:38 schreef JJH het volgende:
Twister.
Dat is echt heel lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Ik kom denk ik zeer waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neemt iemand het mee naar de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |