Ik vind ze niet lelijkquote:
Innerlijk > Uiterlijkquote:
quote:
Da`s nieuwquote:Op donderdag 23 september 2010 18:54 schreef -Struikrover- het volgende:
-levert je een ban op- hotlink naar goatse
Je orginele plaatje werd aangepast naar een opengesperde anus ...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
Da`s nieuw
van jou dan iig
Dan blijft nog steeds dit ? Chick komt toch niet van die site....quote:
Wiki just told mequote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je orginele plaatje werd aangepast naar een opengesperde anus ...
Waarom het zo heet weet ik niet..
Kep zit in Londen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Is Kep nog in de buurt ? Ga morgen eindelijk m`n 360 halen ( half jaar vertraging maar goed..) Kijken wat de goedkoopste optie is. Je krijgt nu bij een 360 en Reach 50 eurie van Bill terug geloof ik. Zijn er nog ergens gold abbo te regelen ?
Eindelijk weer verstandquote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Is Kep nog in de buurt ? Ga morgen eindelijk m`n 360 halen ( half jaar vertraging maar goed..) Kijken wat de goedkoopste optie is. Je krijgt nu bij een 360 en Reach 50 eurie van Bill terug geloof ik. Zijn er nog ergens gold abbo te regelen ?
Die slim is die nieuwe met 250 gb HDD ? 50 euro actie loopt via MS zelf. Bonnetje met console en game opsturen en er wordt 50 euro gestortquote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kep zit in Londen.
Er was/is een actie rechtstreeks op het dashboard, 12 maanden voor 36 euro. Anders zou ik voor GameHubs.com gaan.
Verder moet je gewoon een Slim met HDD halen, prijzen maken niet zoveel uit. Wel krijg je idd 50 retour als je Reach koopt. Geen idee alleen hoe die actie werkt.
Lekker schieten Gijs
Je zou ervan schrikken gijs, zo grootquote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef Bastard het volgende:
Ik let niet op geld.. net als strol
Maar leuk te horen dat het goed gaat met je kinderen Gijs, tof
Ik ken dat gevoel, dat heb ik iedere ochtend.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je zou ervan schrikken gijs, zo groot
De oudste gaat sinds 2 weken naar school....quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, dat heb ik iedere ochtend.
Moeilijk momentje he Gijs?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De oudste gaat sinds 2 weken naar school....
Gekkenhuis b.ij jouquote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeilijk momentje he Gijs?
Ze zijn er wel aan toe hoor.. oh hou je vast, nu denken ze dat ze het wel weten he.. gaan ze de taal die ze op school spreken thuis ook uitproberen
Oh ja wij hebben er een zoon bij
Gast, ken je deze ?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kep zit in Londen.
Er was/is een actie rechtstreeks op het dashboard, 12 maanden voor 36 euro. Anders zou ik voor GameHubs.com gaan.
Verder moet je gewoon een Slim met HDD halen, prijzen maken niet zoveel uit. Wel krijg je idd 50 retour als je Reach koopt. Geen idee alleen hoe die actie werkt.
Lekker schieten Gijs
Zo duurquote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gast, ken je deze ?
http://www.livecodes.nl/xbox-live.php
Struikrover blijftquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op je Dashboard Gijs... Haal nou maar gewoon eerst een XboxEerste maand Gold is sowieso gratis, gewoon een nieuw account aanmaken. Heb Struikrover ook al jaren geleden uit mn friendlist gegooid
Super heequote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Dit zijn ze gijs, we waren van de zomer in zuid frankrijk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Duidelijk de man die op zondag het vlees komt snijden he.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef Magneet het volgende:
Hopelijk werkt de baas mee dat ik eerder onder me jaarcontract uitkan. Reden: ik kon met het nieuwe rooster kiezen tussen om de week thuis zijn als de kindjes in bed liggen of telkens 2 weken niete n 2 weken wel. Voor mij beide geen optie.
Ik ben bij mijn ouders de zoon die eens in de maand op vrijdag zelfgemaakte frietjes komt etenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Duidelijk de man die op zondag het vlees komt snijden he.
Juistum en daar heb ik echt geen zin in. Ben vandaag ziek thuis gebleven omdat ik me er ontiegelijk over op zit te winden. Zo erg dat m'n hoofd bijna uit elkaar spat van de koppijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Duidelijk de man die op zondag het vlees komt snijden he.
Ik snap je Gijs.. onmogelijke vraag van ze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
Juistum en daar heb ik echt geen zin in. Ben vandaag ziek thuis gebleven omdat ik me er ontiegelijk over op zit te winden. Zo erg dat m'n hoofd bijna uit elkaar spat van de koppijn.
niet eens lastig, gewoon onmogelijk. Ik heb al contact gezocht met m'n oude baas waar ik het 6 1/2 jaar goed naar me zin heb gehad. Ik ga gewoonw eer lekker de detachering/projecten in. Huidige baas hoeft alleen maar mee te werken met tussentijds opzeggen een aangezien de motivatie nu onder het nulpunt is hoop ik dat ze zien dat het niet anders kan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap je Gijs.. onmogelijke vraag van ze.
Werken om te leven, leven om te werken verhaal.. ze kunnen niet verwachten van je dat je je kinderen niet of weinig ziet.
Echt een heel lastige situatie dit
Komt goed dan Gijs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:41 schreef Magneet het volgende:
m'n gezin komt op de eerste plaats en idd ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.
yup maar het vreet me nu wel helemaal op. Maandag ga ik denk ikw el werken maar dan meer om ff een goed gesprek te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |