Ik heb een fret in mijn fobo, voor de rest kom de beschrijving aardig overheen. imgur.com to the resque, jongen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef RickoKun het volgende:
GODVER NEE?!?!!?!?
MIJN FOBO!!!!!!!!!!![]()
![]()
AL DIE MOEITE!!!!!!!
Nu ga ik WEER zoals ALTIJD verliezen bij de fobo verkiezingen (![]()
) (onterecht, want vaak wint zo'n vieze nicht het die "chickies" op fobo's played en die allemaal katjes enzo in zijn fobo heeft staan)
Die verwijderen (mijn plaatjes tenminstequote:
Imgur it is then! Werd toch wel weer tijd voor verse plaatjes voor mijn G's!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb een fret in mijn fobo, voor de rest kom de beschrijving aardig overheen. imgur.com to the resque, jongen.
Ze zullen wel in bandbreedte-nood gekomen zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer dan? Nieuwe uploads blokkeren okay, maar nu zijn alle plaatjes in posts (directlinks) van jaren interwebplezier niet meer te bekijken? Wat een stel herpesvrijwilligers zeg.
Waarschijnlijk wel. Maar dan heb je er nog niet veel aan, omdat opvragen van het plaatje van buiten de VS geblokkeerd wordt. Dus niemand hier kan je plaatje zien.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:34 schreef Beach het volgende:
En met een proxy, werkt het dan nog wel eigenlijk?
http://proxy.org, werkt prima. Dus als je nog een keer een gebroken afbeelding tegenkomt die je wilt zien, benader hem via zo'n proxywebsite.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kom je achter een proxy? Nooit echt gesnaptIs zeker ook niet legaal of wel?
AP rolt zo mijn monitor binnen man, ik klampte me van schrik om de radiator.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:52 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
testje of jullie dit kunnen zien met album op private
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
AP rolt zo mijn monitor binnen man, ik klampte me van schrik om de radiator.
Wou net zeggenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:44 schreef Mozy het volgende:
Ik wilde net een plaatje uploaden, en ik kreeg keer op keer meteen een 404 error die zei dat mijn afbeeldingen niet werkte. Ik dus niet snappen.
Krijg ik opeens dit onderaan mijn scherm.
[..]
Dus nog alleen maar Amerikanen kunnen afbeeldingen uploaden naar tinypic. Wat is dit voor onzin. Een vriend van me probeerde ook iets te uploaden, eerst werkte het. Maar nu krijgt hij ook dit.
Ik heb gister gewoon een uur lopen zoeken naar hoe ik een thumb nail kon opslaan.. lees ik die tekst van jouw plaatje..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |