Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
WHOE! Congratz
Heb je foto's van t huis?
danku, danku, hier wat foto's:quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe vet, Domijn belde me net; of ik nog interesse had in dat huistuurlijk heb ik dat
de persoon die mij voor was heeft het dus niet gekocht (reden waarom weet ik niet...), dus ben ik aan de beurt
a.s dindagmiddag bezichtiging, samen met iemand van de woningbouwstichting
ik ben echt superblij, big smile, alleen maar lachen; dat wil je niet weten
@ Patrick; sorry
Veel plezier!quote:
Balen zegquote:Op donderdag 23 september 2010 15:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kort uitgelegd: Ja onze fout, maar op dezelfde correspondentie staat dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden, dus u hebt vette pech, betaald u maar 400 eur en anders levert u uw rijbewijs maar ff in en nemen we u in gijzeling ...
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken dus
Leuke figuurtjes, maar ik zie geen huisquote:Op donderdag 23 september 2010 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
danku, danku, hier wat foto's:
* http://indialoog5.cust.ia(...)400&h=no&scaledown=1
als ik ze aanklik, zie ik wel plaatjesquote:Op donderdag 23 september 2010 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke figuurtjes, maar ik zie geen huis
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:47 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik heersch dus echt niet op metal he
ja, dat nazi-blauwe moet ff flink geschilderd wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:53 schreef Samzz het volgende:
Leuk huisje, Remco
Het behang op de bovenverdieping is echt verschrikkelijk en ik haat wc's op de badkamer. Maar verder, ideaal die keuken zo en mooie woonkamer
Ratelquote:
Ziet er goed uit.quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 23 september 2010 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat nazi-blauwe moet ff flink geschilderd wordenen je hebt boven wel een 2e toilet, alleen ff cabine voor de douche neerzetten
en jij kunt de plaatjes dus wel zienquote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.Je hoeft er niet eens meer wat aan te doen zo te zien. Hoewel..al dat blauw..
Ik zou dat als starter ook niet willen, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 september 2010 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zit wel wat werk in, maar geen groot project
dat zit het in de meeste huizen van die bouwjaren/huizencategoriequote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietHet toilet zit in de badkamer op de bovenverdieping toch?
Daar heb ik een hekel aan
ik ook niet, met m'n 2 linkerhandenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat als starter ook niet willen, eerlijk gezegd
Juist handig. Stel je gaat douchen en je moet nog ff plassen dan hoef je niet eerst weer helemaal naar beneden te lopen. Tenzij je graag onder de douche pist. Of in badquote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietHet toilet zit in de badkamer op de bovenverdieping toch?
Daar heb ik een hekel aan
Ik schijt zelfs onder de douchequote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist handig. Stel je gaat douchen en je moet nog ff plassen dan hoef je niet eerst weer helemaal naar beneden te lopen. Tenzij je graag onder de douche pist. Of in bad
Kom er dagelijksquote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef smegmanus het volgende:
Nog mensen uit Harbrinkhoek hier trouwens?![]()
Weinig kans maargoed
Ik weet niet eens waar dat ligt. Maar oorspronkelijk kom je uit Almelooooo toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef smegmanus het volgende:
Nog mensen uit Harbrinkhoek hier trouwens?![]()
Weinig kans maargoed
Waar precies?quote:
Ja van oorsprong wel, enneuh -> maps.google.nlquote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt. Maar oorspronkelijk kom je uit Almelooooo toch?
Wij hebben een aparte wc op de bovenverdiepingquote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist handig. Stel je gaat douchen en je moet nog ff plassen dan hoef je niet eerst weer helemaal naar beneden te lopen. Tenzij je graag onder de douche pist. Of in bad
die luxe zal ik niet krijgen met mijn budgetquote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een aparte wc op de bovenverdieping
Die luxe heeft mijn pa zelf ingebouwd toen hij ons huis tekendequote:Op donderdag 23 september 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die luxe zal ik niet krijgen met mijn budget
wie heeft er gewonnen?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, wedstrijdje ikea kastje in mekaar zetten gedaan
Dat is het probleem ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zit het in de meeste huizen van die bouwjaren/huizencategorieboeit mij verder niet, met een douchewandje is de privacy gedeeltelijk opgelost
De luxequote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een aparte wc op de bovenverdieping
Kan je mss een schijtkast in elkaar zetten, heeft Remco straks ook een apart 'toilet' op de bovenverdiepingquote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, wedstrijdje ikea kastje in mekaar zetten gedaan
Niks mis met vanonder de douche in de plee mikkenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook nietIk vind het vies om te plassen en te poepen waar je ook doucht enz.
Ik werk ook in Tubbergenquote:
Jawelquote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met vanonder de douche in de plee mikken
Waar staat dat je eerst in je hand moet poepen dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel
Lekker dan... eerst in je hand poepen en dat vervolgens in de plee mikken. Gadverdamme!
ikquote:
Behalve in huize Sanquote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een wc in de badkamer is toch heel normaal?
gewoon een emmer kan toch ook?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan je mss een schijtkast in elkaar zetten, heeft Remco straks ook een apart 'toilet' op de bovenverdieping
Hoe wil je anders vanuit de douche de wc pot in mikken? Tenzij jouw douche boven de wc pot hangt zoals in een caravan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waar staat dat je eerst in je hand moet poepen dan?
mannen kunnen heel goed mikken met plassenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe wil je anders vanuit de douche de wc pot in mikken? Tenzij jouw douche boven de wc pot hangt zoals in een caravan.
Het gaat over poepen...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
[..]
mannen kunnen heel goed mikken met plassen
Ja, vooral als je onder de douche staatquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
mannen kunnen heel goed mikken met plassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever turns you on, ma'am!quote:
Ik heb niet eens een wc pot op de badkamer omdat ik dat nasty vindquote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whatever turns you on, ma'am!
Ik druk mijn kak met 1bar weg en derhalve haal ik afstanden van ongeveer 3 meter.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe wil je anders vanuit de douche de wc pot in mikken? Tenzij jouw douche boven de wc pot hangt zoals in een caravan.
Bohquote:
Hoe kan je daar nu ooit genoeg van krijgen?quote:
Seriously, dudequote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef smegmanus het volgende:
Tering echt! Mijn toompje gescheurd!! Open ik eens een SERIEUS klb topic flikkeren ze hem op slot
[..]
Ik druk mijn kak met 1bar weg en derhalve haal ik afstanden van ongeveer 3 meter.
Dan heeft mijn gesprek met de wolken dus geholpenquote:
Wat heb je allemaal gezegd?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan heeft mijn gesprek met de wolken dus geholpen
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nu ooit genoeg van krijgen?
braafquote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een tent in je achtertuin. Deed ik vroeger ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand nog een redelijk goedkoop leuk idee voor een weekendje weg in November/December?
Bedankt he.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
zuid-Limburg vond ik erg leuk een aantal jaar terugquote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand nog een redelijk goedkoop leuk idee voor een weekendje weg in November/December?
Doe eens wat meer infoquote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef smegmanus het volgende:
Nog iemand die een weekendje weg wil? Heb op vakantieveiligen.nl een weekendje weg gewonnen voor een 10tjeIs wel aankomen weekend!
london is met kerst mooi zegt men!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:35 schreef omearos het volgende:
[..]
zuid-Limburg vond ik erg leuk een aantal jaar terug
Oh, aankomend weekend kan ik nietquote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef smegmanus het volgende:
Nog iemand die een weekendje weg wil? Heb op vakantieveiligen.nl een weekendje weg gewonnen voor een 10tjeIs wel aankomen weekend!
Waar, wat, hoe?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:35 schreef omearos het volgende:
[..]
zuid-Limburg vond ik erg leuk een aantal jaar terug
Doar moe'j hen goan! *wijst*quote:
Een weekend naar Recreatiepark Elfenmeerquote:
pff, klein hotel in maastricht geloof ik. We waren iig naar een kerstmarkt in een grot geweest, en ruines kijkenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil ook een keer naar London!
De grotten in Valkenburg?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef omearos het volgende:
[..]
pff, klein hotel in maastricht geloof ik. We waren iig naar een kerstmarkt in een grot geweest, en ruines kijken
Dan gaan wij een keer naar Engelandquote:
Cool, waarom ga je niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een weekend naar Recreatiepark Elfenmeer
Verblijf van 4 dagen (3 nachten) met maximaal 6 personen op Recreatiepark Elfenmeer in
een Roerdal Comforthome.
DATA
Aankomst: vrijdag 24 september 2010, vanaf 15:00 uur (uiterlijk 20:00 uur)
Vertrek: maandag 27 september 2010, voor 10:00 uur
EXTRA INFO Deze kosten betaal je op het park: 1,10 toeristenbelasting (p.p.p.n.) / 2,35
milieuheffing (per nacht) / 8,50 lakenpakket (p.p.) / 16,- servicekosten (
eindschoonmaak)
OVERIGE INFO Datum veiling: 16-09-2010
In te wisselen bij: Recreatiepark Elfenmeer
Reserveren: U kunt via de volgende website uw reservering afronden:
http://www.elfenmeer.nl/nachtregister vul alleen de eerste 6 cijfers in.
WAARDEBONNUMMER
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nee, kleine grotten in een stad of dorpquote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De grotten in Valkenburg?
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan gaan wij een keer naar Engeland
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, valkenburg ben ik volgens mij ook wel eens geweest
Ik denk dat ik een hotel in landgraaf doe, omdat Bob en ik elkaar daar ongeveer hebben leren kennen
goeie cafés daar joh!, en die vrouwen daar zijn helemaal gek, altijd dronkenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan gaan wij een keer naar Engeland
Andere verplichtingen en neuken zit er toch niet in.. als je naar zo'n pretbunker gaat moet er wel veel geneukt worden natuurlijkquote:
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Andere verplichtingen en neuken zit er toch niet in.. als je naar zo'n pretbunker gaat moet er wel veel geneukt worden natuurlijk
Jep, PDF'jequote:
Ik heb misschien wel interessequote:
Niets, een collega heeft erop geboden en ook betaald terwijl hij zelf niet kanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesseWat wil je ervoor hebben dan?
Ohquote:Op donderdag 23 september 2010 20:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niets, een collega heeft erop geboden en ook betaald terwijl hij zelf niet kan
PM me maar, ik en mijn toompje gaan zo naar bed.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhIk ga vriendlief ff bellen en dan hoor je het.
NU! Gratis exclusief all-in-one pakket voor de multitasker!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef ACT-F het volgende:
Douchen, pissen en misschien ook schijten
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
PM me maar, ik en mijn toompje gaan zo naar bed.
Ik was vergeten te melden dat ik me ook ging scheren!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NU! Gratis exclusief all-in-one pakket voor de multitasker!!!
Nee, ik rijd rond met de auto de zaakquote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga je altijd met de bus dan?
Wel alles tegelijk he anders ben je geen multi-tasker.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef ACT-F het volgende:
O ja, nog wat. Ik heb ook nog mijn tanden gepoetst!
Alles wat een leuter heeft kan maar één ding tegelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wel alles tegelijk he anders ben je geen multi-tasker.
Ik heb mezelf net afgetrokken en gescheten terwijl ik de donald duck las... dus wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alles wat een leuter heeft kan maar één ding tegelijk
Och, douchen en aan de leuter trekken gaat heel aardig samen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bespaart je iig een hoop stress.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Och, douchen en aan de leuter trekken gaat heel aardig samen.
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:07 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb mezelf net afgetrokken en gescheten terwijl ik de donald duck las... dus wat klopt hier niet?
Totdat iedereen aan je gaat trekkenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bespaart je iig een hoop stress.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste, en kusje op je hoofdquote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga naar bed. Hoofdpijn is niet meer uit te houden
kan ergerquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Valt best mee he hier in Almeloooooooo.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als alles goed gaat ga ik in december een lang weekend naar Londen met Nicole![]()
Respect brother! En dan klaarkomen over je eigen drol. Heerlijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net afgetrokken en gescheten terwijl ik de donald duck las... dus wat klopt hier niet?
Nee. Maar ik ben bang dat ik geen tijd heb om je te ontvangen vandaag..quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nath
Enig idee hoe laat je vandaag in Enschede bent?
Hmm okequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben bang dat ik geen tijd heb om je te ontvangen vandaag..
Beterschap Nathquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb al 3 dagen koppijn, en nu begin ik er nog ziek van te worden ook. Letterlijk
Ga je op jezelf wonen of..?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks de eerste spullen naar Nijverdal brengen, morgen daadwerkelijk verhuizen
Neen, met m'n ma meequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je op jezelf wonen of..?
Ah, okeequote:
Hmhm, ik weet hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, okee![]()
Die dikke woont ook weer in Nijverdal he
Kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmhm, ik weet het
Ach, hóef 'm niet te ontmoeten whatsoever
Oonkquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch maar even een saucijzenbroodje speciaal gehaald bij mijn makkertjes van bakkerij Oonk.
Aha!quote:
Yep, Oonk is een bazenbakkert.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aha!
Oonk is goed spul
wij gaan speciaal naar enschede of hengelo om gebak op te halen (+ soms brood voor mij)
De aardbeienslof van Oonkquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yep, Oonk is een bazenbakkert.
Niemand hier, dus da's geen ramp.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef CamelNLD het volgende:
Mede tukker meld zich (H) Heb alleen niks zinnigs te melden
Neuh, neuhquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hé, heb je die parkiet-sjasliek al klaar?
hij wil ook aandachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, neuh
't Beestje doet ineens weer poeslief, misschien issie aan het puberen
u? Zo oud ben ik nietquote:
Dit is een van de eerste keren dat ik in dit topic zitquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef omearos het volgende:
[..]
hij wil ook aandacht
[..]
u? Zo oud ben ik niet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik heb echt gigantisch mooie tieten in m'n roze blouse
Neehoor, maar we willen bewijs zien!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
Wat nouMag ik dat niet zeggen?
Meh, dat is arrogant zeker...
Pics?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:
Juistquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Samzz het volgende:
IRL. In een verpleegsterspakje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, maar we willen bewijs zien!
Hee, ik had het over een roze blouse, niet een verpleegsterspakjequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
IRL. In een verpleegsterspakje.
Volgens mij hoef ik niet echt te bewijzenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, maar we willen bewijs zien!
Jawel, anders geloven we je nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik niet echt te bewijzen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, anders geloven we je niet
Maar dat interesseert mij niet echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, anders geloven we je niet
Je hebt toch handjes? Google.comquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme zit hier al met m'n broek op de enkels waar blijven de pics?
Ik ben lui, ik wacht liever.quote:
Nee hoor. Ik wenste iedereen gewoon veel plezier met wachten en zoquote:
gz 14.gifquote:
kleuterklas?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, er is weer een klas gearriveerd in de bieb
Mwa, de Em-Té is wel tof, iig die in Hulst. Heb er nog gewerkt toen het nog een Edah was, dát was pas pauper!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Straks boodschappen doen.Bij de Em-Té... tokkie-winkel numero uno!
Neuh, schat ze op groep 5 á 6quote:
En met ons delenquote:
De 'onze' ligt in de prachtwijk Velve-Linderhof. Dus. Dan weet je het wel. Allemaal van die oud-ijzerhandelaren die met twee halve litersquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, de Em-Té is wel tof, iig die in Hulst. Heb er nog gewerkt toen het nog een Edah was, dát was pas pauper!
whehe, daar kwam ik vroeger ook vaak, toen het nog een Edah wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De 'onze' ligt in de prachtwijk Velve-Linderhof. Dus. Dan weet je het wel. Allemaal van die oud-ijzerhandelaren die met twee halve litersKeizerskroon
bij de kassa staan...
en nog steeds vervelend?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, schat ze op groep 5 á 6
Uiteraard, het blijven kinderen hequote:
Dangerouz mindsquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy!
Vanvond stampen in Lucky.
Morgen Xavier Guzman in Zinin theater
Yesyes.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy!
Vanvond stampen in Lucky. personeelsfeest.
Morgen Xavier Guzman in Zinin theaterDorf Munsterland
![]()
en had je haar niet kunnen zeggen dat dat kind wat zachter moest?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, door drukte heb ik even niks kunnen typen, maar godverdegodver we hadden hier net serieus ANDERHALF uur lang een jankbaby in de bieb!En moeders negeert het lekker en gaat bouquetboekjes lezen (doktersromannetjes dus)
Ik zat me er op een gegeven moment ZO aan te ergeren dat ik een mep op mn bureau gaf en een kwartier buiten heb gestaan om af te koelen
Hebben collega's haar 2x gevraagd, ze probeerde het ook wel maar hielp niksquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en had je haar niet kunnen zeggen dat dat kind wat zachter moest?
"Optiefen met die kutbaby, kut!"quote:
Goed kijken naar de houdbaarheid datum; kocht eens verse kozakken die 3 daden over de datum waren :S (Emte ndal)quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Straks boodschappen doen.Bij de Em-Té... tokkie-winkel numero uno!
busquote:
half 9 is toch uitslapen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:37 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme ik wil ook naar Lucky maar ik kan niet omdat ik morgenvroeg om half9 weer uit moet
geile chicks kijken dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, Nicole zit nu in mn bieb
quote:
Boeken inspecteren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, Nicole zit nu in mn bieb
Whehe, nee. Ze zit een boek over Londen te lezenquote:
Doe haar de groeten + kus van mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, nee. Ze zit een boek over Londen te lezen
ga gewoonquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:37 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme ik wil ook naar Lucky maar ik kan niet omdat ik morgenvroeg om half9 weer uit moet
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:00 schreef Assiej het volgende:
@Marko, wat moest jij op Hengelo station om ongv. 1 uur ?
onder 't bureauquote:
Hmhm, ik weet waar t isquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ja in lucky, je weet wel, die onmeunige homobar in Rijssen
Die waren laatst op TV live aan het *kuch* zingen. Tering wat vals!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Ray en Anita (2 Unlimited) in de studio bij 3FM Ekstra Weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |