We weten toch nog niet of dit een blijvertje is?quote:
Nee, dit is de slager.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Svyatagor het volgende:
Yo, is dit het topic voor kapotte phasers?
Niks mis met die Phaser, hij phased alleen niet...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Svyatagor het volgende:
Yo, is dit het topic voor kapotte phasers?
Hij geeft signaal, alleen phased hij niet, het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Aimfre het volgende:
[..]
Niks mis met die Phaser, hij phased alleen niet...
Ik heb hier een kopieerapparaat, maar er komen alleen geen kopietjes uit. Het zal wel eenvoudig te verhelpen zijn...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij geeft signaal, alleen phased hij niet, het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb hier een gitaar, alleen er komt niet zoveel geluid meer uit. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
[ afbeelding ]
Klopt, ik weet ook niet wat er mee is.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Aimfre het volgende:
Probeert u em eens aan/uit te zetten? Opnieuw opstarten?
Kom op man, lul geen poep, je hebt geen idee wat er mis is met dat ding en je vraagt de hoofdprijs!
Doe het zelf dan, als het echt zo simpel is, is het hooguit een kwartiertje werk en je krijgt er een hoop meer knaken voor.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
Wat voor technologie zit er nou in een Phaser uit `74?
Het kunnen 2 dingen zijn.
Althans.. sluit ik niet uit.
Ouderdom.
Kabeltje die niet goed is aangesloten of vervangen moet worden...
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe het zelf dan, als het echt zo simpel is, is het hooguit een kwartiertje werk en je krijgt er een hoop meer knaken voor.
Vond je het leuk? Fijn, want dat vond ik ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Braddie het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest ok?
Dank.
Een nieuw blokje erin lepelen is zo moeilijk nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Aimfre het volgende:
Ik heb hier een auto en hij wil niet starten. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |