GMTAquote:Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom was het eerste dat ik in je tekening zag een pik?
Je hebt wel gelijk, maar de fietser moet ook zoveel mogelijk rechts houden (dus ter plaatse van de drempel achter de andere fietser gaan rijden) en zeker niet zonder uit te kijken naar links zwalken. Als ik verzekeraar was zou ik beide partijen de helft laten betalen.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef DAMH het volgende:
volgens mij ben jij gewoon fout in dit geheel.. als je van achter komt ben je altijd de lul als je niet goed inschat.. dus maw je hebt pech gehad..
Ja, maar dat kan je dit geval ook van de fietser zeggen. Die evengoed roekeloos verkeersgedarag vertoont.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:20 schreef essence het volgende:
Dit ga je niet winnen ben ik bang.. motorvoertuig en ook nog degene die achter rijd is vrijwel altijd fout in dit soort situaties.. Word er al snel op gegooid dat je te hard of te roekeloos aan komt rijden.
Dat ende dus. TS heeft oud-Hollands pech. Tevens kan hij er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het lijkt mij gewoon een eenzijdig ongeluk. Jij schrok van de fietser en ging vervolgens onderuit. Er heeft geen daadwerkelijke aanrijding plaatsgevonden. De fietser kan dus gewoon doen of zijn neus bloedt en daar zal jij niet veel verandering in kunnen brengen lijkt me zo. Daarnaast hoor jij ook niet aan de linkerkant de drempel te passeren. Waarom ben je niet gewoon over de drempel gereden? Met 30 km/h lijkt me dat geen probleem of heeft jouw brommer geen vering?
Maar mag een fietser wel een dergelijke beweging maken als daar geen noodzaak voor is? De drempel zou de fietser moeten bewegen om achter de andere te gaan fietser denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef bijderechter het volgende:
Enige wat er aan klopt is dat de fietser richting had moeten aangeven. Hij moet dan alleen verkeer dat zich dicht achter zich of dicht links of rechts achter hem zit voor laten gaan.
Zie je die tekening niet? De scooter ging wou dezelfde beweging maken om in te halen. Waarom zou die fietser die beweging niet kunnen maken om de andere fietser in te halen?quote:Op zondag 26 september 2010 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar mag een fietser wel een dergelijke beweging maken als daar geen noodzaak voor is? De drempel zou de fietser moeten bewegen om achter de andere te gaan fietser denk ik.
Nee, als die fietser wil inhalen dan mag hij dat dus wel en als je een brommer bestuurt kan je een ander niet kwalijk nemen dat hij hetzelfde doet wat jij van plan was.quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar de fietser moet ook zoveel mogelijk rechts houden (dus ter plaatse van de drempel achter de andere fietser gaan rijden) en zeker niet zonder uit te kijken naar links zwalken. Als ik verzekeraar was zou ik beide partijen de helft laten betalen.
De fietser haalde niet in maar fietste toch gewoon naast de andere? En op een verkeersdrempel mag je niet inhalenquote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Zie je die tekening niet? De scooter ging wou dezelfde beweging maken om in te halen. Waarom zou die fietser die beweging niet kunnen maken om de andere fietser in te halen?
Als je wilt inhalen moet je het achteropkomende verkeer voorrang geven.quote:Op zondag 26 september 2010 16:22 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, als die fietser wil inhalen dan mag hij dat dus wel en als je een brommer bestuurt kan je een ander niet kwalijk nemen dat hij hetzelfde doet wat jij van plan was.
Zo zie je maar hoe belangrijk het is dat je oplet wat je schrijft.quote:Op maandag 27 september 2010 00:25 schreef Natrium het volgende:
Aan iedereeen hierboven waarvoor dit geldt:
Als je besluit een serieuze reactie te posten, LEES HET TOPIC!
En niet alleen de OP en de laatste 5 reacties.
1)De fietser wilde de andere fietser NIET inhalen.
2) Ik haalde LINKS in.
Verdomme, ik maak 1 keer een woordfout door links in plaats van rechts te schrijven ergens midden in dit topic, en 3 pagina's verder denkt nog steeds iemand dat ik rechts in haal
Gooi er maar een slotje op ofzo, aangezien dit topic geen nut meer voor mij heeft, en de helft van de reacties zijn toch reacties die al 100x gepost zijn.
Bedankt voor jullie meningen, dat wel
Zo le lezen is TS gewoon een slordig iemand.quote:Op maandag 27 september 2010 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe belangrijk het is dat je oplet wat je schrijft.
De kanker man, in een topic van 150 reacties, maak ik in 1 post van mij een typfout, en heel fok flamet er op los dat ik kankerdom benquote:Op maandag 27 september 2010 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe belangrijk het is dat je oplet wat je schrijft.
Ja, brokkenpiloot dat 'ie is.quote:Op maandag 27 september 2010 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo le lezen is TS gewoon een slordig iemand.
Als 150 man dat denkt...zou je dan niet eens na gaan denken?quote:Op maandag 27 september 2010 00:28 schreef Natrium het volgende:
[..]
De kanker man, in een topic van 150 reacties, maak ik in 1 post van mij een typfout, en heel fok flamet er op los dat ik kankerdom ben
SLOTJEEEEEEE
quote:Op maandag 27 september 2010 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, brokkenpiloot dat 'ie is.
wat?quote:Op maandag 27 september 2010 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als 150 man dat denkt...zou je dan niet eens na gaan denken?
1 'typfout'?quote:Op maandag 27 september 2010 00:28 schreef Natrium het volgende:
[..]
De kanker man, in een topic van 150 reacties, maak ik in 1 post van mij een typfout, en heel fok flamet er op los dat ik kankerdom ben
SLOTJEEEEEEE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |