Kalmpjes annetjequote:Op donderdag 23 september 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aww, arme Whoop. Hoe is het nu met haar?
Boor en Bink samen, geweldigen dat filmpje
![]()
Doet Boor ook dat als hij op iets nieuws afsluipt en dan zelf vindt dat ie wel heel stoer wat te dichtbij is en dan schrikt en een soort van terug deinst? Ik kan het niet helemaal goed uitleggen maar mijn ratten hebben dan hun neus bij het nieuwe object en springen dan opeens verschrikt op. Zo grappig om te zien.
Boor is voornamelijk stoer ende cool.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Doet Boor ook dat als hij op iets nieuws afsluipt en dan zelf vindt dat ie wel heel stoer wat te dichtbij is en dan schrikt en een soort van terug deinst? Ik kan het niet helemaal goed uitleggen maar mijn ratten hebben dan hun neus bij het nieuwe object en springen dan opeens verschrikt op. Zo grappig om te zien.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor is voornamelijk stoer ende cool.
Maar soms schrikt hij van iets debiels ja (en daarna kijkt hij boos, omdat dat niet bij zijn imago past vindt hij zelf denk ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greysheb je nageaapd
(hoe schrijf je dat nou
)
Nageaapt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk toch! Dat wilde je toen al!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neem jij een pup?quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nageaapt denk ik
Leuk toch! Dat wilde je toen al!
Ehmm hij wil ieg verhuizen.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik snap niks van mijn meneer. Het liefst wil hij naar Zwitserland. Toen kwam hij opeens met huizen aan in Limburg. En nu heeft ie weer linkjes van appartementen in Rijswijk
Ja, lijkt me gezellig voor de kattenquote:
Hihi moest lachenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mljij was vast erg goed in begrijpend lezen op de basisschool.
Euh nee nog niet vanavond even doenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kleed Ml, staat dat in je huis topic?
Hebben ze je weer vrijgelaten?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Door Nigella wil je toch echt een instant Stepford Wife zijn!
Heeft ze een boek dat zo heet ja?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja wel, haar boek hoe word ik een goddelijke huisvrouw maakte dat ik gelijk jam ging maken e.d.
Ja.quote:
Ja, wat een worstebroodje.quote:Heb je de foto's in het vorige topic gezien van de borderline-puppy?
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Had echt een totale off-day, alsof je als postbode 's morgens vrolijk je ronde gaat lopen en opeens denkt: 'Wat de fuck doen al die huisnummers en postcodes op die brieven [ afbeelding ]
Het is tuig, dat zie je zo!quote:Ja, wat een worstebroodje.
Je wordt wel instant-dik volgens mijquote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Door Nigella wil je toch echt een instant Stepford Wife zijn!
D'r behind is wel huuuuuuuuuuuuge jaquote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je wordt wel instant-dik volgens mij
Er staan ook allemaal filmpjes op Youtube met 'Nigella talks dirty'.quote:
Ik bedoel meer dat in haar recepten echt kilo's vet/boter/suiker gaan etcquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r behind is wel huuuuuuuuuuuuge ja
Maar toch! Nigella!
Ik kan uren naar dat mens kijken en luisteren. Het is hypnotiserend
Ja heb ook een boek van haar gehad (ehmm waar het is?) en overal gaat heel veel boter in en ja dat is wel een smaakmaker maar nee ik wil niet metersbreed.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat in haar recepten echt kilo's vet/boter/suiker gaan etc
Er was een topic in CUL over
Bezem van maken?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Nu vonden we een egel die het niet meer deedDat gebeurt ook weleens helaas.
Nee, naalden en speldenquote:
That's how it begins!quote:
Heb je er al iets overheen gegooid?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabber hier, vanaf de nieuwe laptop
jezus wat een enorm apparaat![]()
Welke heb je?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabber hier, vanaf de nieuwe laptop
jezus wat een enorm apparaat![]()
Kom ik aan met mijn EEE-tjequote:
Ik denk dat de uitdrukking "mobiel werkstation" hierop meer van toepassing is. Mooi dingquote:
Tombootje!quote:
Wat doe je jezelf toch aan?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh man, ik ga dood van de spanning, ik doe mee met dat maffia-gedoe en ik snap de helft niet
En nu moeten we wachten op hints om te puzzelen!
Leuk! Ik vraag me alleen echt af of vogeltjes dat wel leuk vinden, dat doorzichtigequote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombootje!![]()
![]()
Ik heb zojuist 3 van die doorzichtige vogelhuisjes besteld.2 voor mij (en de katten) en eentje om kado te geven.
Ik dacht; Leuk!quote:
Kunnen we niet helpen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht; Leuk!
Maar je weet heul niet wie er te vertrouwen is enzo, dus ik vind iedereen eng
Dat vinden ze wel fijn, hoe beter ze hun omgeving in de gaten kunnen houden hoe liever.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik vraag me alleen echt af of vogeltjes dat wel leuk vinden, dat doorzichtige
Ik weet niet of dat magquote:
Cool!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombootje!![]()
![]()
Ik heb zojuist 3 van die doorzichtige vogelhuisjes besteld.2 voor mij (en de katten) en eentje om kado te geven.
En dat er dan mensen met hun neus tegen die ruit gedrukt gaan staan vinden ze ook niet bedreigend?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat vinden ze wel fijn, hoe beter ze hun omgeving in de gaten kunnen houden hoe liever.
is het ook, NVIDIA Quadro kaart er in en een I7quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitdrukking "mobiel werkstation" hierop meer van toepassing is. Mooi ding![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daar wennen ze vanzelf aanquote:Op donderdag 23 september 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat er dan mensen met hun neus tegen die ruit gedrukt gaan staan vinden ze ook niet bedreigend?
Zou het ja?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar wennen ze vanzelf aanDe mussen in de tuin bij mijn ouders gingen na een tijdje gewoon op de benen van mijn stiefvader zitten als ie aan het zonnen was
Het is toch een eethuis?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het ja?
Ook als ze die mezenbabies daar in hebben zitten, dan vinden ze het ook niet erg?
Ik hoop het maar, dat levert vast geweldige foto's op
om te eten zal het wel meevallen, het zijn geen nestkastjes toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik vraag me alleen echt af of vogeltjes dat wel leuk vinden, dat doorzichtige
Het zijn voederhuisjes hè? Als nestkastje zijn ze denk ik minder geschikt.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het ja?
Ook als ze die mezenbabies daar in hebben zitten, dan vinden ze het ook niet erg?
Het is alleen om te eten dacht ikquote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het ja?
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
om te eten zal het wel meevallen, het zijn geen nestkastjes toch?
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het zijn voederhuisjes hè? Als nestkastje zijn ze denk ik minder geschikt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is alleen om te eten dacht ik
Ik heb de OP een beetje bekeken, maar ik snap er geen hol van.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat mag
Je moet er achter zien te komen wie maffia is en die lynchen ofzo, maar als je pech hebt word je 's nachts door de maffia omgelegd
Denk je?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Grees volgens mij is het niet als nestkastje bedoeld.
Denk ik.
Nee, ga ik zo doen! Denk dat het geen probleem is sowieso, hoor. Ik had wel eens gereserveerd en toen waren we de enige toen we binnenkwamenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrrrrr
Heb je al gereserveerd voor zaterdag?![]()
Uhm.. Greys? Het is een eethui...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het ja?
Ow, is het zo'n spel? Da's lollig, heb ik ook ooit aan meegedaan. En dan is er eentje de verraaier/dubbelspeler toch? Want dat was in mijn versie wel en het was moi.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat mag
Je moet er achter zien te komen wie maffia is en die lynchen ofzo, maar als je pech hebt word je 's nachts door de maffia omgelegd
Enormquote:Op donderdag 23 september 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hola!
Lol gehad met die nagelborstel gister?
quote:Hoi,
Ik krijg het echt niet meer voor elkaar om muziekjes te sturen. Zelfs niet van het braafste echtpaar sinds de jaren 50, met het oh zo schone liedje ''Mango vendor''.
Zowel haar sopraanstem als zijn geblère kan ik meezingen, maar kopiëren en plakken: ho maar.
quote:
Ze is mij nu al weken een pixel aan het sturen.quote:
Ik denk dat ik daar een te teer huidjezieltje voor hebquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enormkom je een keertje mee doen?
En, is het een mooie pixel?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:11 schreef APK het volgende:
Digi-zus blijft het proberen:
[..]
[..]
[..]
Ze is mij nu al weken een pixel aan het sturen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:11 schreef APK het volgende:
Digi-zus blijft het proberen:
[..]
[..]
[..]
Ze is mij nu al weken een pixel aan het sturen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de OP een beetje bekeken, maar ik snap er geen hol van.
Heul wel, zo leuk in zo'n rond nestje op haar hoofdquote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je?
Misschien moeten we het voor de zekerheid nog een aan de anderen vragen!
Aw.....quote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan 'em niet vinden.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen flauw idee, ergens op de youtube-site.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar haalt ze die pixel vandaan dan?
Ik kwam er laatst achter dat mijn ouders dat dus ook al jaren doenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef APK het volgende:
Ze voert overigens URL's in in google ipv in de adresbalk en als ze geen verbinding heeft belt ze dat google kapot is.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Langzame pixel zeg
Wij (zoon en ik) eten ook pizza. Manlief gaat zo naar Duitse les (heb net zijn huiswerk nagekeken) en zoon is nog aan het trainen, die wordt straks thuisgebracht. Dan schuif ik hèm onder de douche en de pizza in de oven. Zijn ze wel ongeveer tegelijk klaar denk ik
Ik ga langs mijn vader, en dan robinson kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoef vanaaf helemaal niks.Behalve Robinson kijken!
Lekker Belgen haten.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoef vanaaf helemaal niks.Behalve Robinson kijken!
Doen er ook Belgen mee aan het maffiaspel?quote:
Behalve als ze 1/16e belg zijn.quote:
Minstens 1 die 1/8 belg isquote:Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Doen er ook Belgen mee aan het maffiaspel?
Ik ben 1/8equote:
Dat vindt ie gewoon stoerquote:Op donderdag 23 september 2010 18:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer neemt anders zijn 1/16e Italiaans zijn bloed serieus
Neuh, ik gooi mijzelf het liefst helemaal vol op dinsdag- en woensdagavond als ik de volgende dag om 06.00u op moet staan.quote:
Je neus groeit.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik gooi mijzelf het liefst helemaal vol op dinsdag- en woensdagavond als ik de volgende dag om 06.00u op moet staan.
Hey! Ik ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik gooi mijzelf het liefst helemaal vol op dinsdag- en woensdagavond als ik de volgende dag om 06.00u op moet staan.
Ja Heuij ik hoef geen gat in mijn beeldschermquote:
Op zaterdag? Zo leeg? Is het wel een goed restaurant dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ga ik zo doen! Denk dat het geen probleem is sowieso, hoor. Ik had wel eens gereserveerd en toen waren we de enige toen we binnenkwamen![]()
Ik ga zo pizza etenVriendjelief gaat bijna weg.
Daar las ik laatst een hele goede reply op.quote:
Ratten? Ik dacht dat jij alleen twee freggels had.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat ik het durf te vragenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Daar las ik laatst een hele goede reply op.
Was van Ll, dus dan weet je het waarschijnlijk welquote:Op donderdag 23 september 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat ik het durf te vragen
Heeerlijk. Ben me nu aan het volgietenquote:
Ga je straks deze gozert dan even helpen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeerlijk. Ben me nu aan het volgieten
Hij is schattigquote:Op donderdag 23 september 2010 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je straks deze gozert dan even helpen?![]()
Truth of dare
Lijkt mij een dik vet onzintopic.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Hij is schattig
Alleen jammer dat zijn chickie met een ander heeft staan bekken
Ah, daar is de aflossing!quote:
UPC?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Onweer
Ik zit rekeningen te sorteren..gratis eredivisie live...euhh ja waarom schrijven ze dan af?
Omdat automatisch verlengen na twee maand gatis ofzo?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Onweer
Ik zit rekeningen te sorteren..gratis eredivisie live...euhh ja waarom schrijven ze dan af?
Meer belgje om van te houden dus.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Minstens 1 die 1/8 belg is![]()
[..]
Ik ben 1/8e![]()
![]()
![]()
![]()
Digitenne en die klantenservice is een helll, nu ja ik zeg meteen op want hij kijkt het toch nooit dus als hij wel wil kijken is het binnen een minuut aangevraagd.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je straks deze gozert dan even helpen?![]()
Truth of dare
Dank je wel voor je tipsquote:Op donderdag 23 september 2010 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
Onweer
Nee 4 maanden gratis en dan pas betalen als je wil verlengen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat automatisch verlengen na twee maand gatis ofzo?
Graag gedaan, hoop dat je er wat mee kuntquote:
Stonerenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee 4 maanden gratis en dan pas betalen als je wil verlengen.
Zit nu in de 3e maand en er is 3x afgeschreven
quote:
Ik koop een R.quote:
Jij gaat een keertje daten in het donkerquote:
Dan klopt het niet inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee 4 maanden gratis en dan pas betalen als je wil verlengen.
Zit nu in de 3e maand en er is 3x afgeschreven
FF gaf al aan dat het niet goed wasquote:
Dat had ik dus bij UPC.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
Digitenne en die klantenservice is een helll, nu ja ik zeg meteen op want hij kijkt het toch nooit dus als hij wel wil kijken is het binnen een minuut aangevraagd.
Pas maar op dat ze geen verslag op fok zet.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij gaat een keertje daten in het donkerIk date nu met Greys in het licht
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij UPC.
EL vast opgezegd voor ik moest betalen en meteen was Sport1 ook weg.
15¤ helpdesk en een bezoek aan de UPC-winkel later was Sport1 terug, plus een betaald abonnement op EL terwijl het nog gratis moest zijn.
Durf het nu niet meer op te zeggen, anders zit ik weer zonder Sport1
quote:
Lui wezen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
FF gaf al aan dat het niet goed waswas te lui om erop te klikken
Neeneeenee, ik had gewonnen.quote:
Ieuw!quote:
Lekkahquote:
Wie, wat waar?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Lekker Q!
Oh my, het gaat heel hard tekeer nu![]()
Ieks!
Je wilde gewoon dat ik dat zei he?quote:
quote:
Uhu!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Lekker Q!
Ieks!
Hier net ook even, was wel snel voorbij op zich.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Lekker Q!
Ieks!
En dan vinden ze het gek dat wij 2 flessen wijn opzuipen voor we aan het werk gaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:Das makkelijk geld verdienen voor je
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie, wat waar?
[..]
Je wilde gewoon dat ik dat zei he?
Raad deze dan maar eens:quote:
Tell it to shut it!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat wij 2 flessen wijn opzuipen voor we aan het werk gaan.![]()
Hé, mijn bank roept.
Volgens mijn regels moet je het hele woord geven, minus 1 letter. Dan ben ik kampioen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Raad deze dan maar eens:
R..............................
Heb een paar tips ter harte genomen. Andere weer niet omdat iedereen daar blijkbaar iets anders over vindt en ik daarin dan een keus moest maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoop dat je er wat mee kunt
Ben gewoon even bezig geweest alsof ik een nieuwe CV voor een functie kreeg zonder die persoon te kennen.
Je kon/kan het ook in flessen krijgen. Alleen niet bij Deka en Vomar. Morgen maar es bij appie loeren.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat haalden we vroeger altijd in van die halve literblikken bij de Jamin, in de tussenuren.![]()
Jammer voor je, deze gaat volgens mijn regelsquote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mijn regels moet je het hele woord geven, minus 1 letter. Dan ben ik kampioen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer voor je, deze gaat volgens mijn regels
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer voor je, deze gaat volgens mijn regels
En hou jij je erbuiten!quote:
Ja iddquote:
Zit er vast in.quote:
Ga jij het shotje zetten of moet ik even langsgaan?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja iddmaar ik bel eerst wel even dan kan ik het meteen opzeggen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit er vast in.Wederom een briljant product van de Aldi.
Cherry Coke hebben ze in flessen echt in elke supermarkt waar ik komquote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kon/kan het ook in flessen krijgen. Alleen niet bij Deka en Vomar. Morgen maar es bij appie loeren.
Eigenlijk proef je niet eens zoveel verschil met gewone colaVraag me af hoe cherry met malibu smaakt
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn regels!![]()
*stampvoet*
[..]
En hou jij je erbuiten!
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
Oehw, gisteren klein stukkie van a history of violence gezien.. nu maar ff de BRrip aan het downen.
GREYS! Morgen begint GA en PP weer
Ik google mensen wel eensquote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb een paar tips ter harte genomen. Andere weer niet omdat iedereen daar blijkbaar iets anders over vindt en ik daarin dan een keus moest maken.
Ik heb iig een ander emailadres aangemaakt en dat gelijk veranderd in mijn cv's en op monsterboard. Dat was een hele goeie van je
ik zweer het je, niet hier bij Deka en Vomarquote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Cherry Coke hebben ze in flessen echt in elke supermarkt waar ik kom
Ik heb alleen geen Deka en VomarMaar in de Super de Boer, C1000 en Appie staan die flessen gewoon. En ik vind echt héél veel verschil qua smaak met gewone cola!
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij het shotje zetten of moet ik even langsgaan?
Appie heeft het in kleine liter flessen wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zweer het je, niet hier bij Deka en VomarKut supermarkt
ik ga morgen ff appie checken.
Het ruikt wel lekker. En het smaakt beter dan dr pepper
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik google mensen wel eensen jij maakt het me dan wel heel makkelijk
Niet in 1,5e liter?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Appie heeft het in kleine liter flessen wel.
Ik zou stoRneren in plaats van stoneren.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij UPC.
EL vast opgezegd voor ik moest betalen en meteen was Sport1 ook weg.
15¤ helpdesk en een bezoek aan de UPC-winkel later was Sport1 terug, plus een betaald abonnement op EL terwijl het nog gratis moest zijn.
Durf het nu niet meer op te zeggen, anders zit ik weer zonder Sport1
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dees hadden wij vroeger altijd
Das snelquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb maandagavond een VOG aangevraagd, vandaag al binnen!![]()
Ahquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou stoRneren in plaats van stoneren.
Hier niet, hij staat ook bij de kleine flesjes kwam hem toen ik die zocht voor vakantie tegenquote:
Wauw! Bij ons doen de aanvragen er soms weken over.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb maandagavond een VOG aangevraagd, vandaag al binnen!![]()
Er zijn mensen die hun hyves erop zettenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik heb 4 adressen. 1 gebruik ik altijd das gewoon mn username at planet punt nl. Maar voor dingen mailen zoals naar school, of bedrijven, of solli... altijd andere
Whahahahahaquote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Bij ons doen de aanvragen er soms weken over.![]()
Die ze dan ongelezen in mijn handen stoppen. Niks leukers dan mensen helemaal zenuwachtig maken door gewichtig de vlop te openen en de zin 'en er is sprake van bezwaren tegen het uitoefenen van de functie' voor te lezen.
En een Ml, ik moest je zin 3 keer lezen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahstone zijn sommige hdeskers toch lijkt wel
Ja, ik was ook helemaal verbaasd! Maar ben er wel blij mee, want het had allemaal wat vertraging opgelopen door bepaalde mensen die waren vergeten een handtekening te plaatsenquote:
Logisch toch, ik zet Fok er ook altijd bij + username natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun hyves erop zetten
Doen! Iesch lachen.quote:
Waarom ongelezen? Ik heb die envelop gewoon geopend hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Bij ons doen de aanvragen er soms weken over.![]()
Die ze dan ongelezen in mijn handen stoppen. Niks leukers dan mensen helemaal zenuwachtig maken door gewichtig de vlop te openen en de zin 'en er is sprake van bezwaren tegen het uitoefenen van de functie' voor te lezen.
Hmmmm. Nou ja dan maar liter flessenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier niet, hij staat ook bij de kleine flesjes kwam hem toen ik die zocht voor vakantie tegen
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En een Ml, ik moest je zin 3 keer lezen.
Serieus? Ugh.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik was ook helemaal verbaasd! Maar ben er wel blij mee, want het had allemaal wat vertraging opgelopen door bepaalde mensen die waren vergeten een handtekening te plaatsen
Dat is niet slim nee. Ik heb mijn feesboek er op staan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En stempel laten maken van je paraaf.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zucht.
Al ben ik ook een keer gebeld door een gemeentemevrouw omdat ik vergeten was ergens een handtekening te zetten.Maar 7 VOG's, 49 stempels en even zoveel parafen verder raak je soms de kluts kwijt.
Gelukkig volstond een mondelinge bevestiging.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch toch, ik zet Fok er ook altijd bij + username natuurlijk.![]()
![]()
[..]
'Omdat het iets is voor de organisatie'.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom ongelezen? Ik heb die envelop gewoon geopend hoor
Dan vergeet ik vast te stempelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En stempel laten maken van je paraaf.
Dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan vergeet ik vast te stempelen.
oehw geil. Waarom?quote:
Daar ging het me niet alleen om, ik koop een D. [/flauw]quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beroepsdeformatie, schrijf alle functienamen anders.
M'n vriend is weg tot maandagavond, vandaarquote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
oehw geil. Waarom?
je mag ook gewoon bi zijn hoor
Snap jij het, hij vindt het leuk dat ik lesbisch wordt in plaats van hetero blijf!quote:
taalnaziquote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ging het me niet alleen om, ik koop een D. [/flauw]
Ik denk nou niet (ik kan het me niet voorstellen iig) dat je vriend er problemen mee zou hebben als hij thuis komt en je ligt te rollenbollen met een chick in bed.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
M'n vriend is weg tot maandagavond, vandaarDan reserveer ik altijd wat tijd voor zhe ladies
Volgens mij heeft hij vuige fantasieën. Zonder mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Snap jij het, hij vindt het leuk dat ik lesbisch wordt in plaats van hetero blijf!
Dat je dat maar weet!quote:
JA!!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Snap jij het, hij vindt het leuk dat ik lesbisch wordt in plaats van hetero blijf!
Ik maak ook wel een paar kopietjes, denk ik. Maar sowieso, ik mocht het bedrag gewoon declareren! (Terwijl er eerst gezegd was van niet, gelukkig bleek dat mijn naaste collega en ikzelf die declaraties verwerkenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak er eerst tig kopieën van voor ik hem inlever.
Er zijn besturen die perse de originele willen maar sommige vinden een kopie ook goed.
Is toch telkens 30euro.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik maak ook wel een paar kopietjes, denk ik. Maar sowieso, ik mocht het bedrag gewoon declareren! (Terwijl er eerst gezegd was van niet, gelukkig bleek dat mijn naaste collega en ikzelf die declaraties verwerken)
Taalnaziquote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vuige fantasieën. Zonder mij.![]()
(verkoop je een T?)
[..]
Dat je dat maar weet!
Doet je geloofwaardigheid geen goed.quote:
quote:
Suf hè, ze begon er over op mijn tweede dag, dat ze dat even uit ging leggen. Ik van "huh, mág je dat declareren dan?quote:
Dank je.quote:
Ik ben er normaal ook best wel één, maar nu ben ik moequote:
HA! ZIE JE! Ik ben nied de enigsterquote:
Define incidentquote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
Ik kan ook gewoon een VOG krijgenOndanks mijn incident
Ooh ja, fuck. Dat heb ik jullie nooit vertelt/d?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vuige fantasieën. Zonder mij.![]()
(verkoop je een T?)
[..]
Dat je dat maar weet!
Look! * wijstquote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, fuck. Dat heb ik jullie nooit vertelt/d?Dat weet alleen Greys
En oh-oh.
Move along people, nothing to see here.
dquote:
Een D.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
En oh-oh.
quote:
Ja, nou willen we het weten ookquote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
En oh-oh.
PPO-er!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik maak ook wel een paar kopietjes, denk ik. Maar sowieso, ik mocht het bedrag gewoon declareren! (Terwijl er eerst gezegd was van niet, gelukkig bleek dat mijn naaste collega en ikzelf die declaraties verwerken)
en VOG gaat er natuurlijk om dat er niks in staat.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een D.
Incidenten hebben trouwens niks te maken met je VOG. Die krijg je altijd wel, alleen zal het je niet altijd bevallen wat erin staat. En dan ligt het nog aan de aard van je 'incident' en de aard van het werk wat je wil doen of dat een bezwaar gaat zijn.
Ik kan dat heel goed beoordelen, dus vertel tante Cat maar eens wat jij op je kerfstokje hebt.
Leuke pogingquote:
Nee hoor, het is een Verklaring Omtrent Gedrag. Dat je gedrag wellicht niet goed is geweest is bijzaak.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
en VOG gaat er natuurlijk om dat er niks in staat.met dit incident had ik volgens de ovj niet aan de slag gekund bij justitie of bij de marine
Nee.quote:
Ovj, explain. Wat had jij met die persoon te makken?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef Barbaaf het volgende:
Was dit hier al gemeld?
MissBliss en Re gaan trouwen!
zo ja, dan kruip ik stilletjes terug onder m'n steen
Ik wist het nog niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef Barbaaf het volgende:
Was dit hier al gemeld?
MissBliss en Re gaan trouwen!
zo ja, dan kruip ik stilletjes terug onder m'n steen
Ja maar, als je een VOG nodig hebt, en je hebt geen goed gedrag, is dat ding toch geen fuck waardquote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een Verklaring Omtrent Gedrag. Dat je gedrag wellicht niet goed is geweest is bijzaak.
ovj.The plot thickens..... Jij boefje!
[..]
Nee.
Nee hoor, wat ik zeg: het hangt af van je vergrijp of de Verklaring geen fuck waard gaat zijn voor de instantie waarvoor je het aanvraagt. Als jij auto's in elkaar hebt getremd of winkels leeggehaald mag je bij voorbeeld rustig bij ons beginnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, als je een VOG nodig hebt, en je hebt geen goed gedrag, is dat ding toch geen fuck waardDus dan heb je toch eigenlijk geen verklaring omtrent het goeie gedrag.
Of redeneer ik nou stom
10 volgens de ovj.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik zeg: het hangt af van je vergrijp of de Verklaring geen fuck waard gaat zijn voor de instantie waarvoor je het aanvraagt. Als jij auto's in elkaar hebt getremd of winkels leeggehaald mag je bij voorbeeld rustig bij ons beginnen.
Trouwens: na 5 jaar vervalt je aantekening.
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Dusch... mag je bij ons beginnen, ja of nee?
Ow, dan moet ik even checken, misschien hangt het ook wel van de aantekening af of zo.quote:
Verteheeellll nou! (mag ook via PM)quote:De ovj is wel vet hip. Vet aardig wijfvet behulpzaam
Volgens haar moest ik maar gewoon het risico nemen en het op een zaak laten aankomen
maar dan had ik wel die aantekening
Auto's of winkels?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja.
Ondanks dat het pas vorig jaar is gebeurd
Wat ben jij nieuwsgierig zegquote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik even checken, misschien hangt het ook wel van de aantekening af of zo.
[..]
Verteheeellll nou! (mag ook via PM)
maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig wat je hebt gedaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 volgens de ovj.
De ovj is wel vet hip. Vet aardig wijfvet behulpzaam
Volgens haar moest ik maar gewoon het risico nemen en het op een zaak laten aankomen
maar dan had ik wel die aantekening
Met jou zijn er meerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig wat je hebt gedaan!
Dat zeg je nu, maar ik vertrouw je niet meer. Crimineeltje.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat ben jij nieuwsgierig zegzo spannend is het helemaal niet
Heeft het iets met pizza's en een kuub zand te maken?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig wat je hebt gedaan!
is dat niet langer dan een jaar geleden?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft het iets met pizza's en een kuub zand te maken?
Ach welneequote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft het iets met pizza's en een kuub zand te maken?
Wait, whut?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ik vertrouw je niet meer. Crimineeltje.![]()
Wacht maar tot ik Tombo op je los laat.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ik vertrouw je niet meer. Crimineeltje.![]()
Wacht maar tot ik Tombo op je los laat.
Q. heeft iets uitgevreten waar de ovj aan te pas moest komen en ze wil niet zeggen wat!quote:
Oeh, op jou?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q. heeft iets uitgevreten waar de ovj aan te pas moest komen en ze wil niet zeggen wat!
Geen van datquote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nu echt verhalen aan het bedenken met explosies, sexuele intimidatie en incorrect geloosde ontlasting
Wat? Geen crap?quote:
We kunnen ook in alkmaar afspreken hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, op jou?![]()
* tomtom instelt *
In het openbaar?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
We kunnen ook in alkmaar afspreken hoor
Shit.quote:
Nou ja, als ik me op je moet storten... eh... JA!quote:
Je kon het toch nog een keer gedaan hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach welnee
En dat is alweer 5 jaar terug.
Dat laatste!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nu echt verhalen aan het bedenken met explosies, sexuele intimidatie en incorrect geloosde ontlasting
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kon het toch nog een keer gedaan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |