abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86750263
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
*Makkelijke man in de aanbieding.*
Met klein (...) gebrek.
Vanaf januari weer voor 20 uur op de arbeidsmarkt, want vandaag besloten dat huidige werkgever en ik uit elkaar gaan. :{
-O-
einde jaarcontract?
  donderdag 23 september 2010 @ 15:00:22 #52
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86750264
quote:
Met klein (...) gebrek.
Vanaf januari weer voor 20 uur op de arbeidsmarkt, want vandaag besloten dat huidige werkgever en ik uit elkaar gaan. :{
K*t, wat balen man -O- Betekent besloten dat dit een wederzijdse beslissing is??
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86750336
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja. Ik ben het ook helemaal eens met het gedrag van die vriend van FFT.
Ik zou echt helemaal gek op zo'n vent zijn en mij heerlijk laten gebruiken.
Genot van 1 kant is toch het mooiste wat er is? ^O^
Zo romantisch O+ ( :r )
pi_86750362
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Al heb ik 80 stukgelopen relaties achter de rug en is de afhandeling lastig: als ik echt gek op iemand ben wil ik vooral bij die persoon zijn, dan zet ik niet even rationeel in de wachtstand alsof het gaat om de aanschaf van een nieuw bankstel.
jullie hebben ook gelijk. het is alleen zo moeilijk voor mij om niet aan hem te denken. ben er heel slecht in -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86750368
quote:
Met klein (...) gebrek.
Dat is balen zeg :{ Ik hoop voor je dat je ergens anders nog aan de bak komt!
pi_86750397
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:50 schreef Windigo het volgende:

[..]

Hehe, klinkt bekend.

NIET doen FF, daar word je écht niet gelukkig van, ik spreek uit ervaring. Weet je nog hoe ik in de SC kwam? Dat was toen het net uit was met zo'n 'schatje''..
eerlijk gezegd weet ik niet wat er met je was. ging het toen uit met Alexxx?
  donderdag 23 september 2010 @ 15:04:18 #57
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86750419
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jullie hebben ook gelijk. het is alleen zo moeilijk voor mij om niet aan hem te denken. ben er heel slecht in -O-
Stel jezelf allereerst eens de vraag of dat nou echt aan hem ligt of eigenlijk meer aan jou wens om een vriendje te hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86750453
quote:
Met klein (...) gebrek.
gotver! wat was de reden Golfer?
heb je 2 baantjes?
pi_86750490
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:00 schreef TAV74 het volgende:

K*t, wat balen man -O- Betekent besloten dat dit een wederzijdse beslissing is??
Nee, besluit is vooral genomen door directeur.Heb vaste aanstelling die na 2 jaar ziekte ontbonden mag/kan worden. Ik ga WIA- en reintegratietraject in.
Bij ons bedrijf kan ik niet halve dagen (mijn momenteel maximale belastbaarheid) blijven werken. Daar is mijn functie niet geschikt voor en we zijn te klein (14 M/V) om alternatief werk voor mij binnen het bedrijf te zoeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86750506
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Stel jezelf allereerst eens de vraag of dat nou echt aan hem ligt of eigenlijk meer aan jou wens om een vriendje te hebben.
ik heb nooit een vriendje gewenst. altijd van het onafhankelijke gebeuren. daten vind ik wel erg leuk en als iets werkt vind ik t top, maar het werkt tot nu toe nog nooit. zal wel aan mij liggen dan :D
pi_86750556
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, besluit is vooral genomen door directeur.Heb vaste aanstelling die na 2 jaar ziekte ontbonden mag/kan worden. Ik ga WIA- en reintegratietraject in.
Bij ons bedrijf kan ik niet halve dagen (mijn momenteel maximale belastbaarheid) blijven werken. Daar is mijn functie niet geschikt voor en we zijn te klein (14 M/V) om alternatief werk voor mij binnen het bedrijf te zoeken.
vreselijk rot, was je er al bang voor? -O-
jemig Golfer... -O- -O-
pi_86750628
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:

vreselijk rot, was je er al bang voor? -O-
jemig Golfer... -O- -O-
Ja, zat er al een tijdje aan te komen.
Baal er wel van, want vind het nog steeds een leuke baan bij een leuk bedrijf met leuke lieve collega's.
Zal lastig worden weer iets behoorlijks te vinden op mijn leeftijd met mijn lichamelijke beperkingen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86750671
dat zal idd niet makkelijk zijn Golfer, goh wat een tegenslag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 september 2010 @ 15:11:55 #64
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86750710
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef flying-dutchman het volgende:
Wat ik trouwens ook niet snap is dat sommige vrouwen bij hun vent blijven zelfs als die hun slaat....
Ik heb dit boek net uitgelezen:

Boeiende materie!
Confidence through competence
pi_86750731
Balen Golfer. Nu rustig iets anders zoeken?
  donderdag 23 september 2010 @ 15:12:45 #66
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86750754
quote:

[..]

Golfer, wat jammer -O- -O- Niet wat je wilt.
Confidence through competence
pi_86750766
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik heb nooit een vriendje gewenst. altijd van het onafhankelijke gebeuren. daten vind ik wel erg leuk en als iets werkt vind ik t top, maar het werkt tot nu toe nog nooit. zal wel aan mij liggen dan :D
Nee, ligt aan hem. en nu een leuke kerel zoeken jij
pi_86750781
Ach...zolang je maar gezond bent....
Oh nee, wacht...dat is juist de reden. ;)
Dubbel gestraft dus in dit land. Je wordt ziek en je inkomen wordt je ook voor een groot deel afgenomen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_86750783
Damn... kwam net een opdracht voorbij in de bak met opdrachten. Het is dat ik de skills niet heb, want het is letterlijk om de hoek (50M hier vandaan ofzo)
  donderdag 23 september 2010 @ 15:13:58 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86750820
quote:

[..]

Hier schiet mijn kennis even tekort, maar kunnen ze je contract voor de 50% dat je wel arbeidsgeschikt bent zo ontbinden?
pi_86750858
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hier schiet mijn kennis even tekort, maar kunnen ze je contract voor de 50% dat je wel arbeidsgeschikt bent zo ontbinden?
volgens mij kan dat na die 2 jaar, die golfer net aangaf
pi_86750862
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, zat er al een tijdje aan te komen.
Baal er wel van, want vind het nog steeds een leuke baan bij een leuk bedrijf met leuke lieve collega's.
Zal lastig worden weer iets behoorlijks te vinden op mijn leeftijd met mijn lichamelijke beperkingen. :{
wanneer is je laatste werkdag daar? ik kan niet anders dan hopen voor je dat je een ander leuk baantje vind met dito collega's
pi_86750874
-O- klote zeg golfer
pi_86750886
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
-O- klote zeg golfer
nog leuke dingen gekocht?
pi_86750901
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef TAV74 het volgende:

Over dat traject gaan we binnenkort verder met elkaar stoeien.
Het traject wordt vanaf nu verder begeleid door een arbeidsdeskundige van de Arbodienst en daar laat ik mij door voorlichten.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')