quote:Op donderdag 30 september 2010 13:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar hier ging het om de multiplayer die niet echt goed werkte
(Het vinden van andere kandidaten ging wel heel erg traag, net als het vinden van een server. Goed dat ze dit zo snel hebben opgelost in elk geval. Het is toch handig om op deze manier een hoop geld bij elkaar te krijgen)
Co-op wel, maar Terror is Reality (soort van Takeshi's Castle/Gladiator spel met 4 spelers) moest echt heel lang naar tegenstanders zoeken.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat co-op wel goed ging?
dat is inderdaad niet echt mooi neequote:Op donderdag 30 september 2010 14:37 schreef Studiotje het volgende:
De aankomende Dashboard update is dus echt lelijkHeb de beta er nu op staan en ziet d'r daadwerkelijk niet uit..
Die introquote:Op donderdag 30 september 2010 14:37 schreef Studiotje het volgende:
De aankomende Dashboard update is dus echt lelijkHeb de beta er nu op staan en ziet d'r daadwerkelijk niet uit..
Sneller is het welquote:Op donderdag 30 september 2010 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is inderdaad niet echt mooi neemaar als t sneller werkt ben ik tevreden
Wtf dat klinkt wel bruutquote:Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Co-op wel, maar Terror is Reality (soort van Takeshi's Castle/Gladiator spel met 4 spelers) moest echt heel lang naar tegenstanders zoeken.
MOEST ?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Co-op wel, maar Terror is Reality (soort van Takeshi's Castle/Gladiator spel met 4 spelers) moest echt heel lang naar tegenstanders zoeken.
O nee veranderingquote:Op donderdag 30 september 2010 14:37 schreef Studiotje het volgende:
Idd. En als het nou ook een stuk sneller is, ben ik al tevredenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef ach het volgende:
[..]
O nee verandering![]()
Ik vind hem wel lekker duidelijk en simpel, zoals het hoort
Nou, hier zijn de tijden enorm gekrompen.quote:
als je TOV nog wel wilt doen voor een redelijke prijs dan laat maar wetenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik verveel mij nu alweer een beetje met de spelletjes die ik heb gespeeld deze maand (dead rising 2 en tales of vesperia)
Nu moet ik weer wachten als een heroïne spuitend hoertje op al die top games die pas eind oktober uit komen
Bij mij ééntje (met 43.000$quote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou, hier zijn de tijden enorm gekrompen.
Inmiddels 2 matches erop zitten met 60.000$ prijzengeld.
Dead Rising 2 is superdik manquote:
Ik vind hem een stuk minder Mmarsu. 1 = 2, gewoon gelijk eraan, met dezelfde problemen en al, snel klaar mee.quote:
Die hedde ik voor de ps3, je bent wel jaloersquote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maakt het in Eternal Sonata uit of je characters ongetraint laat en doorgaat met je favo characters?
Ah je wilt er vanaf?!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind hem een stuk minder Mmarsu. 1 = 2, gewoon gelijk eraan, met dezelfde problemen en al, snel klaar mee.
Toy Soldiersquote:Op donderdag 30 september 2010 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is deal of the week van deze week
Ah dus niet snel klaar mee?! Dan weten we meteen dat jou posts niet serieus zijnquote:
Weet ik maar had ik geen zin in!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toy Soldiers. Zie je ook als je de xbox opstart hoor
. Wanneer komt die zooi eigenlijk dan? Nieuwe boot logo en dashboard dus. Als Kinect uitkomt zeker
?
Als in, ik speel hem niet zo veel als DR1.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dus niet snel klaar mee?! Dan weten we meteen dat jou posts niet serieus zijn
Doe je hem weg?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als in, ik speel hem niet zo veel als DR1.
quote:
10 euro, Gijsjesprijs.quote:
Doe maar lekker zuinig joh. Kun je die 20+ euro die je nu bespaart mooi opzij leggen voor mei volgend jaar als je mij mag trakteren.quote:
In Eindhoven trakteren we altijd als er een feestje is!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe maar lekker zuinig joh. Kun je die 20+ euro die je nu bespaart mooi opzij leggen voor mei volgend jaar als je mij mag trakteren.
Oh ja natuurlijk, het carnaval is jaarlijks immers het enige hoogtepunt in Brabant.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Eindhoven trakteren we altijd als er een feestje is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |