Ja echt duidelijk zo, mooie kikker.quote:Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Om je punt nog even wat te verduidelijken:
[ afbeelding ]
Chauvinistische ratten zijn hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:43 schreef anno2010 het volgende:
Terechte klacht!
Kerkrade / moffen![]()
Mestreech
En ik ben er trots op!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Chauvinistische zijn het
De stad zelf is wel prachtig ja.
Valt laatste jaren wel mee, maar het is nog steeds geen leuke stad ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Michielos het volgende:
Heerlen haha..
Meer junks, emo's stinkalto's en laag opgeleid volk heb ik nog niet in 1 stad gezien.
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Praten ze in die inteeltstreek echt zo als TS beschrijft? Zo ja...
Het is gewoon een groot verval. Snap niet hoe lui daar met plezier kunnen wonenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Valt laatste jaren wel mee, maar het is nog steeds geen leuke stad ofzo.
Qua uitgaan is het niet speciaal en Heerlen heeft een aantal gigantische pauperwijken.
Nog nooit in de randstad geweest zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Michielos het volgende:
Heerlen haha..
Meer junks, emo's stinkalto's en laag opgeleid volk heb ik nog niet in 1 stad gezien.
eehr jawel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog nooit in de randstad geweest zeker
Ik snap sowieso niet dat mensen, midden in elke willekeurige stad in een pauperflat willen wonenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is gewoon een groot verval. Snap niet hoe lui daar met plezier kunnen wonen
Ook daar heb je middelklasse en elitewijken hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is gewoon een groot verval. Snap niet hoe lui daar met plezier kunnen wonen
Dus die steden maken jouw dorpselijkheid ineens totaal legitiem.quote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ha. De rand"stad". Londen. Tokyo. Lissabon. DAT zijn steden. Daarbij steekt de hele randstad af als een dorp.
Vergane glorie idd...quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:17 schreef Tuvai.net het volgende:
(..)
Het zal ongetwijfeld helemaal aan mezelf liggen,
(..)
Vandaag nog een fietstourtje gemaakt door de dikgedrukte plaatsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef Psy-freak het volgende:
Zuid-Limburg.![]()
Vaals vakantiepark![]()
Valkenburg a/d Geul, Simpelveld, Maastricht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |