No way, ik woon ergens op de Veluwe, dat ga ik niet met het OV doenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Toch niet met het openbaar vervoer hoop ik? Van en naar Brunssum is echt een ramp met het OV.
Schijnbaar genoeg om toch effe in dit topic te komen kijken, halve tamme.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:13 schreef Berings het volgende:
Wat interesseert Oostelijk Zuid-Limburg mij nou?
quote:
Ja dat klopt, allemaal achterbaks tuigquote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit geldt toch voor alle Limburgers? Allemaal van die schijnheilige mompelaars...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja dat klopt, allemaal achterbaks tuigDat bedoel ik, die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom uit Noord-Nederland, en daar is iedereen veel rechter voor z'n raap.
Uit Groningen / Friesland komen en dan trachten Limburgers af te zeiken.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die spoiler
Man, manquote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die spoiler
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:31 schreef Sextreme het volgende:
Alles gelegen onder Sittard Geleen, met uitzondering van Maastricht, is een gigantische bron van faalhazen en proleten.
Dus eens met de klacht!
Ik zal je even verbeterenquote:"Ich hub de Schlüsseln op d'n dush gelag." (ik heb de sleutels op de tafel gelegd.)
"Kannste unne stund ierder beginne?" (Kun je een uur eerder beginnen?)
"Ich bin gans mit m'n Fahrrad gekomme." (Ik ben helemaal met de fiets gekomen.)
Omdat een groenstrook tussen de bebouwing en het AWACSvliegveld al snel als 'natuur' wordt gezien.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom heet het Parkstad als het allemaal boerenland is daar?
Mijn opa leeft nog hoor!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef trabant het volgende:
[..]
Omdat een groenstrook tussen de bebouwing en het AWACSvliegveld al snel als 'natuur' wordt gezien.
Eigenlijk heet het Oostelijke Mijnstreek, al zal een dezer dagen de laatste koempel aan de silicose bezwijken. De Westelijke Mijnstreek heeft nog geen herdoop gekregen van de propagandapipo's, maar ik heb geruchten gehoord, dat ze in hun zucht naar geschiedsontkenning iets met Maasvallei willen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |