ben het ermee eens!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Elke avond 'hooguit 5 tot 10 bier' of 4 tot 5 dubbele whisky's.
Ga hulp zoeken man.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik weet dat ik veel drink, maar ik werk eraan. Vroeger was het vaak een kratje per dag. Dat haal ik nu alleen nog maar in het weekend. Dankzij het feit dat ik weet dat ik 's avonds dus die 4 a 5 dubbele whisky's drink kom ik overdag niet verder dat een biertje of 5, hooguit 10.
http://www.alcoholisme.org/hulp.htmquote:De alcohol vaarwel zeggen is iets dat gewoonlijk niet geleidelijk kan gebeuren; je zult in één keer volledig moeten stoppen met drinken. Hoe eerder er hulp wordt ingeroepen, des te gemakkelijker dit is. Is er sprake van een redelijk vroeg stadium van alcoholisme, dan kan thuis worden afgekickt. Daarbij kunnen soms gedurende korte tijd medicijnen worden voorgeschreven om de psychische bijwerkingen van de onthouding te verminderen. Het gaat dan gewoonlijk om zogenoemde anxiolytica (geneesmiddelen die angstgevoelens verminderen), zoals benzodiazepinen.
Lijkt me allemaal wat overdreven. Ik weet dat ik veel drink, maar ben nog altijd een gezelligheidsdrinker. Wellicht iets te gezellig geef ik toe.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[..]
http://www.alcoholisme.org/hulp.htm
dat heeft niets meer met gezelligheid te maken. of bestaat jou gezelligheid uit onder een tap vastgebonden te zitten.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik weet dat ik veel drink, maar ik werk eraan. Vroeger was het vaak een kratje per dag. Dat haal ik nu alleen nog maar in het weekend. Dankzij het feit dat ik weet dat ik 's avonds dus die 4 a 5 dubbele whisky's drink kom ik overdag niet verder dat een biertje of 5, hooguit 10.
En het is altijd zo onwijs gezellig als je in je eentje tv zit te kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef DRA het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal wat overdreven. Ik weet dat ik veel drink, maar ben nog altijd een gezelligheidsdrinker. Wellicht iets te gezellig geef ik toe.
nee joh, alle DRA topics zijn van ongekende kwaliteit en er is niets, ik herhaal, niets van verzonnenquote:
Hoe komt iedereen daar toch bij, Black label is niet eens zo ontzettend goedkoop. Het overbekende Red Label of Famous Grouse is al goedkoper.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:53 schreef heiden6 het volgende:
Black label is toch juist een van de goedkoopste whiskeys?
Ik gooi mijn single-malt door de koffiequote:Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Mixen is verboden met goede whiskey.
Er is een bankje in de hel gereserveerd voor mensen die een goede whiskey verspillen.
Ik snap het ook niet helemaal iedereen weet daat Jonny de walkert niet zo goedkoop is als een euroshopper (vergelijkbare kwaliteits) whisky?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen daar toch bij, Black label is niet eens zo ontzettend goedkoop. Het overbekende Red Label of Famous Grouse is al goedkoper.
Wat een schattig flesje!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
stelletje amateurs.
Ik snap dat het niet de duurste is, maar waarom komt iedereen erbij dat dit goedkope whiskys zijn? Er zijn lijkt mij genoeg varianten onder de 10 euro, en daar vraagt de ts naar, juist niet naar lekkere merkjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:43 schreef CrashO het volgende:
Jim Beam vind ik wel goed te hachelen als Slobber WhiskEy (Bourbon)
Kost bij de supermarkt-slijter hier 17 euro voor een Liter.
Wil je nog cheaperr, dan kan je ook nog aan de Vat69, laatst een fles van opgepikt voor 13 euro voor een Liter(Vind ik beter te zuipen dan Glenntaloch en Johnny Walker . Alleen het blijft goedkope troep
![]()
)
*Ik ziet net dat deze al aangedragen is eerder in het topic
Als ik het zo lees is TS het beste af met een flesje gedenatureerde alcohol van de etos ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:58 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap dat het niet de duurste is, maar waarom komt iedereen erbij dat dit goedkope whiskys zijn? Er zijn lijkt mij genoeg varianten onder de 10 euro, en daar vraagt de ts naar, juist niet naar lekkere merkjes.
Johnny Walker Red label is euroshopperkwaliteitquote:Op donderdag 23 september 2010 23:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal iedereen weet daat Jonny de walkert niet zo goedkoop is als een euroshopper (vergelijkbare kwaliteits) whisky?
Whisky is nu net een product waar ik niet al teveel concessies wens te doen. Liever eens in de week een goed glas dan 10 keer per week bocht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef gers het volgende:
de duitse lidl/aldi heeft whisky voor 5 euro per 0,75 ltr , het is alleen niet te zuipen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |