ik was gewoon tegen de hele BA/MA scheiding, en dús vind ik het zonde dat uni's je een echte scritpie laten schrijven, alsof je makkelijk iets kunt in NL met alleen een Uni BA. (BA Engels is voor zover ik weer nog steeds 6000-8000 woorden) en dat mensen dan daardoor vertraging oplopen. ik bedoel dus niet dat ik het stom vind ván die mensen, ik vind het stom vóór ze.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eh, een MA-paper is bij ons rond de 6500 woorden. Mijn BA-scriptie moet er minimaal 10.000 hebben....
wbt vertraging: volgens de statistieken schrijft slechts 12% dat ding af binnen een half jaar- de tijd die er dus eigenlijk voor staat. Ik hoop dat ik bij die 12% kom. Als ik puur op het aantal woorden kijk, zou dat moeten lukken. Vorig semester heb ik er alleen al zo'n 16.000-17.000 geschreven, verdeeld over 4 stukken en als laagste cijfer een 7,75.
Spannend!! En wel erg goed nieuws; als ze je zoiets aanbieden kan je er wel van uitgaan dat ze blij zijn met je!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Phaidra het volgende:
Whiiiieeeee! Ik krijg net het bericht dat ik een projectgroep mag gaan leiden!en
, ontzettend spannend want ik heb zoiets nog nooit gedaan en ben half zo oud als de meeste andere projectleden. Maar ik krijg goede begeleiding en misschien een cursus. En grote kans dat mijn aanstelling dus ook verlengd gaat worden, want anders is het zonde van de investering (project is nog niet afgelopen als mijn aanstelling afloopt)!
Geen grote stad in de buurt van dat kleine klote dorp?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Wou dat ik niet naar zo'n klein klote dorp verhuisd was... Had ik ook op uni kunnen zitten!
*jaloers is*
eh. ik kom ook uit een klein klotedorp hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Wou dat ik niet naar zo'n klein klote dorp verhuisd was... Had ik ook op uni kunnen zitten!
*jaloers is*
Lag ook niet echt aan het dorp, alleen het verschil tussen de scholen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
eh. ik kom ook uit een klein klotedorp hoor
Volgens mij kan ik ook weinig met een BA geschiedenis, ja, wel binnen het bedrijf waar ik nu werk. Maar eerder met dank aan mijn teamleiders...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
oh hi. ik kon niet meer posten, had een hele lange reactie getypt...
[..]
ik was gewoon tegen de hele BA/MA scheiding, en dús vind ik het zonde dat uni's je een echte scritpie laten schrijven, alsof je makkelijk iets kunt in NL met alleen een Uni BA. (BA Engels is voor zover ik weer nog steeds 6000-8000 woorden) en dat mensen dan daardoor vertraging oplopen. ik bedoel dus niet dat ik het stom vind ván die mensen, ik vind het stom vóór ze.
I'm against the system man!
Des te harder moet je vieren dat je je BA hebt...
je perspectief verschuift gewoon als je (zoals ik) voor je werk papers hebt geschreven van 10,000 woorden die dus voor een scriptie door kunnen gaan, in twee weken tijd, snap je? ik heb zelf ook grote moeite gehad met mijn scriptie, waarvan ik achteraf dacht, jeez. big deal....
Ergo: het zit dus vooral in je eigen hoofd. En met HBO kan je ook gelukkig worden hoor. Net zoals met MAVO. Of geen schoolopleiding. Het aantal academici is hier en beetje oververtegenwoordigd waardoor je de indruk kunt krijgen dat een universitaire opleiding zaligmakend is.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:24 schreef V1z0R het volgende:.....Dus maar MAVO gedaan, MBO en tot slot HBO. Was er toen eigenlijk wel flauw van...
Ja, er is momenteel nog een vacaturestop (dus mijn tijdelijke contract zou dan ook niet verlengd mogen worden). Dus ik vroeg aan mijn directe leidinggevende of deze opdracht dan ook implicaties had wat betreft mijn contract en toen zei ze dat ze dat natuurlijk niet kon beloven, maar dat ze me de opdracht niet had gegeven als ze vreesde voor de aanstelling... Dus wel positief ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Spannend!! En wel erg goed nieuws; als ze je zoiets aanbieden kan je er wel van uitgaan dat ze blij zijn met je!
Dus academici hebben veel tijd over om te fokken. Of academici hebben aanleg tot overgewicht?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ergo: het zit dus vooral in je eigen hoofd. En met HBO kan je ook gelukkig worden hoor. Net zoals met MAVO. Of geen schoolopleiding. Het aantal academici is hier en beetje oververtegenwoordigd waardoor je de indruk kunt krijgen dat een universitaire opleiding zaligmakend is.
Ik opteer voor: academici houden van klessebessenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus academici hebben veel tijd over om te fokken. Of academici hebben aanleg tot overgewicht?
Nou ja, we zitten de hele dag op onze luie reet achter de pc. Dus wat wil je?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus academici hebben veel tijd over om te fokken. Of academici hebben aanleg tot overgewicht?
Eujquote:Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik opteer voor: academici houden van klessebessen.
Ik zat me net nog te bedenken hoe bizar het eigenlijk is dat ik gewoon een Grote Mensen Baan heb. Ik, de sociofoob
.
Ik zit altijd voor mijn PC.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ja, we zitten de hele dag op onze luie reet achter de pc. Dus wat wil je?
Nee juist niet dus, want ondanks dat ik een sociofoob ben, doe ik het allemaal toch maar eventjes! En ik merk dus ook dat het, sinds ik lesgeef, stukken verminderd isquote:
Als ik voor mijn PC zou zitten, zou ik hem niet zien....quote:
Ligt ook maar net aan het perspectief. Als ik echt voor de pc zou zitten, zou ie achter me staan, dus zie ik hem niet (want ik zit er dan met mijn rug naartoe).quote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
als ik er achter zou zitten zou ik alleen maar draadjes zien...
Net als die reclame van , was het HetNet? "beweeg de muis naar de rechterbovenhoek van het scherm"quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef kwakz0r het volgende:
de vader van een vriendin van mij is ooit áchter de pc gekropen toen de helpdesk meneer zei "zit u al achter de computer?"... hij hing met een been in de lucht achter het pc meubel toen mn vriendinnetje binnenkwam en zich hé-le-maal kapotlachte....
Weet het, de 'wat als...' steekt soms onverwachts z'n kop weer opquote:Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ergo: het zit dus vooral in je eigen hoofd. En met HBO kan je ook gelukkig worden hoor. Net zoals met MAVO. Of geen schoolopleiding. Het aantal academici is hier en beetje oververtegenwoordigd waardoor je de indruk kunt krijgen dat een universitaire opleiding zaligmakend is.
Wat doe je eigenlijk? je zit in de sales toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet het, de 'wat als...' steekt soms onverwachts z'n kop weer op
Voordeel is wel dat ik veel praktijkervaring zo heb kunnen opdoen, waardoor ik makkelijk aan m'n baan ben gekomen en lekker snel ben gepromoveerd.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef anna82 het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra! Mooie kans en fijn dat ze zo het vertrouwen in jou tonen!![]()
En Perruche: ik ben drs Geschiedenis, maar daar doe ik nu niet zo veel meer mee. Werk nu bijna vier jaar in de zakelijke dienstverlening en ik vraag me nog steeds geregeld af wat ik ga worden als ik groot ben. Dus ik zou me niet te veel zorgen maken over je baankeuze nu. Er kan nog zo veel veranderen in de toekomst, met de keuze voor een baan ligt nog niets vast. Maar ik kan me goed voorstellen dat de keuze voor het land waar je gaat wonen, wel stressvol is!
Mijn begeleider/leraarquote:Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef conleche het volgende:Heel groot doek van me verkocht
Champagne!
Oh nee, die staat niet koud en het is nog wat vroeg, maar jeej!
Jij had toch ook meerdere studies gedaan?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar voor PF en Mo is het anders, want die hebben al wat studies gedaan en dan is het wel een hele happening als je eindelijk je P haalt. Ik had echt zoiets van: "Ok, dit was m'n P, maar ik stel pas echt wat voor als ik mijn bachelor heb." (met een P kun je niks op de arbeidsmarkt)
Hahah, nee dat was 1 van m'n vele bijbaantjes.(Bijbels verkopen)quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk? je zit in de sales toch?
Ja, die of: "Het is érgens in de wereld vast wel 5 uur!"quote:Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn begeleider/leraar
ja gezellig, als je komt, ja bubbeltjes, ook gezellig. er zit vast wel een 5 in de klok dan. zoals VIJF OVER TIEN. HAHAHAHAHAHHAAHAHA![]()
Alan Jacksonquote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, die of: "Het is érgens in de wereld vast wel 5 uur!"
Behalve, lamsworstjesquote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef DarkElf het volgende:
Mooie opdracht voor Phaidre dus, gefeliciteerd. Mo haar P gehaald, ook gefeliciteerd en Conleche een doek verkocht; ook gefeliciteerd.
Goeie dingen hier
Zal ik voor de verandering eens een lijstje posten? eens zien of er nog op of aanmerkingen zijn.
O all bran met mag. yoghurt
T appel
L 3 knäckebröd (brood krijg ik vaak buikpijn van) met geitenkaas en kipfilet, beker bouillon.
T tomaat/avocadosalade
T bak kwark (natuur) met lijnzaad/honing en blauwe bessen.
D lamsworstjes met gekruide couscous
Ik heb de wending ook al een ziljoen keer uit moeten leggenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Perruche het volgende:
[..]je hebt gelijk. Wel een leuke wending, van geschiedenis naar wat je nu doet
Heb je wel het gevoel dat je op je plek zit?
2 (een in Amsterdam en een in dublinquote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb de wending ook al een ziljoen keer uit moeten leggen. Of ik echt op mijn plek zit weet ik eigenlijk niet. Ik vind heel veel dingen leuk en zou ook gelukkig zijn als ik bv boeken verkocht in een mooie boekhandel. Voor nu vind ik het prima en ik kan er goed van leven, maar ik kijk wel om heen of er nog iets leukers is
Hoeveel dingen heb jij nu lopen?
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aanhakend op de discussie van het vorige topic: ik mag morgen m'n Masterbul op gaan halen en ik ben er verdomde trots op.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aanhakend op de discussie van het vorige topic: ik mag morgen m'n Masterbul op gaan halen en ik ben er verdomde trots op.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen nog maar even m'n familie over m'n vriendje te vertellen voor ze elkaar morgen ontmoeten..
Het zwanger zijn hou je nog maar even voor je?!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen nog maar even m'n familie over m'n vriendje te vertellen voor ze elkaar morgen ontmoeten..
Dat.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef DarkElf het volgende:
Mooie opdracht voor Phaidre dus, gefeliciteerd. Mo haar P gehaald, ook gefeliciteerd en Conleche een doek verkocht; ook gefeliciteerd.
Nou, dubbel goed nieuws tochquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Prachtig lijstje, maar je bent vergeten je groente op te schrijven.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef DarkElf het volgende:
Zal ik voor de verandering eens een lijstje posten? eens zien of er nog op of aanmerkingen zijn.
O all bran met mag. yoghurt
T appel
L 3 knäckebröd (brood krijg ik vaak buikpijn van) met geitenkaas en kipfilet, beker bouillon.
T tomaat/avocadosalade
T bak kwark (natuur) met lijnzaad/honing en blauwe bessen.
D lamsworstjes met gekruide couscous
Bubbles Devere natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef conleche het volgende:Heel groot doek van me verkocht
Champagne!
Oh nee, die staat niet koud en het is nog wat vroeg, maar jeej!
Please neenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nice Darling! Champagne, champagne for everyone!
er zitten bosui en rode paprika en pijnboompitjes en rode ui in de couscousquote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Prachtig lijstje, maar je bent vergeten je groente op te schrijven.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
er zitten bosui en rode paprika en pijnboompitjes en rode ui in de couscous
en ik eet tomaat met avocado salade
is hij ookquote:Op donderdag 23 september 2010 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Die couscous klink jammie.
Ik zit op m'n werk.quote:
Oh thanx, je hebt me eraan helpen herinneren dat ik nog een tussendoortje had meegenomen, namelijk een bakje vla/yoghurt met diepvriesaardbeien.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:
oeh heb nog diepvries bramen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |