abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 23 september 2010 @ 12:03:24 #1
70532 loveli
N
pi_86744082
Het vorige deel: Slank #1179: met Vik naar Istanboel

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
crap in = crap out
pi_86744101
:W
Ja doei.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:04:39 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86744124
:W.

BA niet binnen een half jaar, geloof ik, want ik kon maar niet beslissen wat ik wilde :').
MA ook niet binnen een half jaar, want het werven van scholen enzo duurde langer dan ik had gehoopt.
Niet meer actief op Fok!
pi_86744169
:W helleuw.
pi_86744388
oh hi. ik kon niet meer posten, had een hele lange reactie getypt...

quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eh, een MA-paper is bij ons rond de 6500 woorden. Mijn BA-scriptie moet er minimaal 10.000 hebben....

wbt vertraging: volgens de statistieken schrijft slechts 12% dat ding af binnen een half jaar- de tijd die er dus eigenlijk voor staat. Ik hoop dat ik bij die 12% kom. Als ik puur op het aantal woorden kijk, zou dat moeten lukken. Vorig semester heb ik er alleen al zo'n 16.000-17.000 geschreven, verdeeld over 4 stukken en als laagste cijfer een 7,75.
ik was gewoon tegen de hele BA/MA scheiding, en dús vind ik het zonde dat uni's je een echte scritpie laten schrijven, alsof je makkelijk iets kunt in NL met alleen een Uni BA. (BA Engels is voor zover ik weer nog steeds 6000-8000 woorden) en dat mensen dan daardoor vertraging oplopen. ik bedoel dus niet dat ik het stom vind ván die mensen, ik vind het stom vóór ze.

I'm against the system man!

Des te harder moet je vieren dat je je BA hebt...

je perspectief verschuift gewoon als je (zoals ik) voor je werk papers hebt geschreven van 10,000 woorden die dus voor een scriptie door kunnen gaan, in twee weken tijd, snap je? ik heb zelf ook grote moeite gehad met mijn scriptie, waarvan ik achteraf dacht, jeez. big deal....
Kwak
pi_86744397
:W
pi_86744485
Wou dat ik niet naar zo'n klein klote dorp verhuisd was... Had ik ook op uni kunnen zitten!
*jaloers is*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86744489
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:54 schreef Phaidra het volgende:
Whiiiieeeee! Ik krijg net het bericht dat ik een projectgroep mag gaan leiden! *O* en :o , ontzettend spannend want ik heb zoiets nog nooit gedaan en ben half zo oud als de meeste andere projectleden. Maar ik krijg goede begeleiding en misschien een cursus. En grote kans dat mijn aanstelling dus ook verlengd gaat worden, want anders is het zonde van de investering (project is nog niet afgelopen als mijn aanstelling afloopt)!
*O*
Spannend!! En wel erg goed nieuws; als ze je zoiets aanbieden kan je er wel van uitgaan dat ze blij zijn met je!
  donderdag 23 september 2010 @ 12:15:38 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86744498
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Wou dat ik niet naar zo'n klein klote dorp verhuisd was... Had ik ook op uni kunnen zitten!
*jaloers is*
Geen grote stad in de buurt van dat kleine klote dorp? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86744501
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef V1z0R het volgende:
*jaloers is*
eh. ik kom ook uit een klein klotedorp hoor :?
Kwak
  donderdag 23 september 2010 @ 12:16:00 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86744509
Oh ja, nog even *O* voor Phaidra. Klinkt goed idd :).
Niet meer actief op Fok!
pi_86744519
ja, even jompelen voor phaidra! dat zou ik bijna vergeten door deze suffe discussie die ik allang had moeten laten rusten

*O* gefeliciteerd met je opdracht!!
Kwak
pi_86744588
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
*O* gefeliciteerd met je opdracht!!
^O^ dattum
Ja doei.
pi_86744790
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

eh. ik kom ook uit een klein klotedorp hoor :?
Lag ook niet echt aan het dorp, alleen het verschil tussen de scholen.
Zat op m'n eerste basisschool altijd bij de 'gevorderde' groepjes voor lezen en rekenen.
Ben toen verhuisd en heb toen 3jr moeten wachten tot ik weer dezelfde lesstof kreeg, dat werkt nogal demotiverend voor kinderen :D. Dus maar MAVO gedaan, MBO en tot slot HBO. Was er toen eigenlijk wel flauw van...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86744838
En Phaidra, feli! *O*
pi_86744978
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
oh hi. ik kon niet meer posten, had een hele lange reactie getypt...
[..]

ik was gewoon tegen de hele BA/MA scheiding, en dús vind ik het zonde dat uni's je een echte scritpie laten schrijven, alsof je makkelijk iets kunt in NL met alleen een Uni BA. (BA Engels is voor zover ik weer nog steeds 6000-8000 woorden) en dat mensen dan daardoor vertraging oplopen. ik bedoel dus niet dat ik het stom vind ván die mensen, ik vind het stom vóór ze.

I'm against the system man!

Des te harder moet je vieren dat je je BA hebt...

je perspectief verschuift gewoon als je (zoals ik) voor je werk papers hebt geschreven van 10,000 woorden die dus voor een scriptie door kunnen gaan, in twee weken tijd, snap je? ik heb zelf ook grote moeite gehad met mijn scriptie, waarvan ik achteraf dacht, jeez. big deal....
Volgens mij kan ik ook weinig met een BA geschiedenis, ja, wel binnen het bedrijf waar ik nu werk. Maar eerder met dank aan mijn teamleiders...

10.000 woorden in 2 weken? Incl. voorwerk en research? Dat is wel snel... (maar ben je er dan ook fulltime mee bezig?)

(alhoewel. Ik ben er ook binnen 2 weken in geslaagd om 7000 woorden op papier te krijgen. Na die MA moet dat een eitje zijn.)

En ik vind het ook stom dat een HBO bachelor in principe gelijk staat aan een WO bachelor. Kom op }:|

[ Bericht 6% gewijzigd door Ewelina op 23-09-2010 12:48:23 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86745025
Feli Phaidra! *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 12:33:13 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86745123
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:24 schreef V1z0R het volgende:.....Dus maar MAVO gedaan, MBO en tot slot HBO. Was er toen eigenlijk wel flauw van...
Ergo: het zit dus vooral in je eigen hoofd. En met HBO kan je ook gelukkig worden hoor. Net zoals met MAVO. Of geen schoolopleiding. Het aantal academici is hier en beetje oververtegenwoordigd waardoor je de indruk kunt krijgen dat een universitaire opleiding zaligmakend is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_86745208
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Spannend!! En wel erg goed nieuws; als ze je zoiets aanbieden kan je er wel van uitgaan dat ze blij zijn met je!
Ja, er is momenteel nog een vacaturestop (dus mijn tijdelijke contract zou dan ook niet verlengd mogen worden). Dus ik vroeg aan mijn directe leidinggevende of deze opdracht dan ook implicaties had wat betreft mijn contract en toen zei ze dat ze dat natuurlijk niet kon beloven, maar dat ze me de opdracht niet had gegeven als ze vreesde voor de aanstelling... Dus wel positief ja!

En bedankt voor de jompels! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 23 september 2010 @ 12:36:29 #20
70532 loveli
N
pi_86745234
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ergo: het zit dus vooral in je eigen hoofd. En met HBO kan je ook gelukkig worden hoor. Net zoals met MAVO. Of geen schoolopleiding. Het aantal academici is hier en beetje oververtegenwoordigd waardoor je de indruk kunt krijgen dat een universitaire opleiding zaligmakend is.
Dus academici hebben veel tijd over om te fokken. Of academici hebben aanleg tot overgewicht?
crap in = crap out
pi_86745362
:')
Ja doei.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:40:59 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86745371
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus academici hebben veel tijd over om te fokken. Of academici hebben aanleg tot overgewicht?
Ik opteer voor: academici houden van klessebessen ^O^.

Ik zat me net nog te bedenken hoe bizar het eigenlijk is dat ik gewoon een Grote Mensen Baan heb :'). Ik, de sociofoob :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86745467
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ja, we zitten de hele dag op onze luie reet achter de pc. Dus wat wil je? :7
pi_86745549
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik opteer voor: academici houden van klessebessen ^O^.

Ik zat me net nog te bedenken hoe bizar het eigenlijk is dat ik gewoon een Grote Mensen Baan heb :'). Ik, de sociofoob :P.
Euj :{ demotivator!
  donderdag 23 september 2010 @ 12:47:07 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86745556
Leuk: Nachtwacht neemt voor een grote boodschap (incl. foon) plaats op de badkamer annex toilet, terwijl ik zo weg moet en m'n tanden nog moet poetsen :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 23 september 2010 @ 12:47:52 #26
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_86745584
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou ja, we zitten de hele dag op onze luie reet achter de pc. Dus wat wil je? :7
Ik zit altijd voor mijn PC.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:48:00 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86745592
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Euj :{ demotivator!
Nee juist niet dus, want ondanks dat ik een sociofoob ben, doe ik het allemaal toch maar eventjes! En ik merk dus ook dat het, sinds ik lesgeef, stukken verminderd is ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_86745633
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik zit altijd voor mijn PC.
Als ik voor mijn PC zou zitten, zou ik hem niet zien....
pi_86745660
als ik er achter zou zitten zou ik alleen maar draadjes zien...
Ja doei.
pi_86745740
de vader van een vriendin van mij is ooit áchter de pc gekropen toen de helpdesk meneer zei "zit u al achter de computer?"... hij hing met een been in de lucht achter het pc meubel toen mn vriendinnetje binnenkwam en zich hé-le-maal kapotlachte....
Kwak
pi_86745855
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
als ik er achter zou zitten zou ik alleen maar draadjes zien...
Ligt ook maar net aan het perspectief. Als ik echt voor de pc zou zitten, zou ie achter me staan, dus zie ik hem niet (want ik zit er dan met mijn rug naartoe).

Wat een gemiereneuk eigenlijk. :P
pi_86745867
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef kwakz0r het volgende:
de vader van een vriendin van mij is ooit áchter de pc gekropen toen de helpdesk meneer zei "zit u al achter de computer?"... hij hing met een been in de lucht achter het pc meubel toen mn vriendinnetje binnenkwam en zich hé-le-maal kapotlachte....
Net als die reclame van , was het HetNet? "beweeg de muis naar de rechterbovenhoek van het scherm" _O-
pi_86745874
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet het, de 'wat als...' steekt soms onverwachts z'n kop weer op :D

Voordeel is wel dat ik veel praktijkervaring zo heb kunnen opdoen, waardoor ik makkelijk aan m'n baan ben gekomen en lekker snel ben gepromoveerd.
pi_86745919
Gefeliciteerd Phaidra! Mooie kans en fijn dat ze zo het vertrouwen in jou tonen! *O*

En Perruche: ik ben drs Geschiedenis, maar daar doe ik nu niet zo veel meer mee. Werk nu bijna vier jaar in de zakelijke dienstverlening en ik vraag me nog steeds geregeld af wat ik ga worden als ik groot ben ;). Dus ik zou me niet te veel zorgen maken over je baankeuze nu. Er kan nog zo veel veranderen in de toekomst, met de keuze voor een baan ligt nog niets vast. Maar ik kan me goed voorstellen dat de keuze voor het land waar je gaat wonen, wel stressvol is!
pi_86745922
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet het, de 'wat als...' steekt soms onverwachts z'n kop weer op :D

Voordeel is wel dat ik veel praktijkervaring zo heb kunnen opdoen, waardoor ik makkelijk aan m'n baan ben gekomen en lekker snel ben gepromoveerd.
Wat doe je eigenlijk? je zit in de sales toch?
pi_86745948
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef anna82 het volgende:
Gefeliciteerd Phaidra! Mooie kans en fijn dat ze zo het vertrouwen in jou tonen! *O*

En Perruche: ik ben drs Geschiedenis, maar daar doe ik nu niet zo veel meer mee. Werk nu bijna vier jaar in de zakelijke dienstverlening en ik vraag me nog steeds geregeld af wat ik ga worden als ik groot ben ;). Dus ik zou me niet te veel zorgen maken over je baankeuze nu. Er kan nog zo veel veranderen in de toekomst, met de keuze voor een baan ligt nog niets vast. Maar ik kan me goed voorstellen dat de keuze voor het land waar je gaat wonen, wel stressvol is!
:* je hebt gelijk. Wel een leuke wending, van geschiedenis naar wat je nu doet :) Heb je wel het gevoel dat je op je plek zit?
pi_86745978
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef conleche het volgende:
*O* Heel groot doek van me verkocht *O* Champagne!

Oh nee, die staat niet koud en het is nog wat vroeg, maar jeej! O+
Mijn begeleider/leraar

ja gezellig, als je komt, ja bubbeltjes, ook gezellig. er zit vast wel een 5 in de klok dan. zoals VIJF OVER TIEN. HAHAHAHAHAHHAAHAHA

:') :D
pi_86746146
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar voor PF en Mo is het anders, want die hebben al wat studies gedaan en dan is het wel een hele happening als je eindelijk je P haalt :). Ik had echt zoiets van: "Ok, dit was m'n P, maar ik stel pas echt wat voor als ik mijn bachelor heb." (met een P kun je niks op de arbeidsmarkt)
Jij had toch ook meerdere studies gedaan?
pi_86746329
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat doe je eigenlijk? je zit in de sales toch?
Hahah, nee dat was 1 van m'n vele bijbaantjes.(Bijbels verkopen)

Ben senior-developer, mag dus beetje nieuwe systemen ontwerpen/ontwikkelen en tegen de juniors zeiken.
pi_86746414
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn begeleider/leraar

ja gezellig, als je komt, ja bubbeltjes, ook gezellig. er zit vast wel een 5 in de klok dan. zoals VIJF OVER TIEN. HAHAHAHAHAHHAAHAHA

:') :D
Ja, die of: "Het is érgens in de wereld vast wel 5 uur!"
pi_86746819
puik Co! *O*
Ja doei.
pi_86746834
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, die of: "Het is érgens in de wereld vast wel 5 uur!"
Alan Jackson _O_
pi_86746960
Mooie opdracht voor Phaidre dus, gefeliciteerd. Mo haar P gehaald, ook gefeliciteerd en Conleche een doek verkocht; ook gefeliciteerd.

Goeie dingen hier :)

Zal ik voor de verandering eens een lijstje posten? eens zien of er nog op of aanmerkingen zijn.

O all bran met mag. yoghurt
T appel
L 3 knäckebröd (brood krijg ik vaak buikpijn van) met geitenkaas en kipfilet, beker bouillon.
T tomaat/avocadosalade :9
T bak kwark (natuur) met lijnzaad/honing en blauwe bessen.
D lamsworstjes met gekruide couscous
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86747182
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:28 schreef DarkElf het volgende:
Mooie opdracht voor Phaidre dus, gefeliciteerd. Mo haar P gehaald, ook gefeliciteerd en Conleche een doek verkocht; ook gefeliciteerd.

Goeie dingen hier :)

Zal ik voor de verandering eens een lijstje posten? eens zien of er nog op of aanmerkingen zijn.

T appel
L 3 knäckebröd (brood krijg ik vaak buikpijn van) met geitenkaas en kipfilet, beker bouillon.
Behalve, lamsworstjes :9~ , geen op- of aanmerkingen.
pi_86747243
Co wat goed! *O*
Ik weet nog dat ik in jouw galerie stond idd vorig jaar maar dat er een meneer was. Gelukkig eigenlijk maar, want ik zag er niet uit :')
pi_86747307
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

:* je hebt gelijk. Wel een leuke wending, van geschiedenis naar wat je nu doet :) Heb je wel het gevoel dat je op je plek zit?
Ik heb de wending ook al een ziljoen keer uit moeten leggen :D. Of ik echt op mijn plek zit weet ik eigenlijk niet. Ik vind heel veel dingen leuk en zou ook gelukkig zijn als ik bv boeken verkocht in een mooie boekhandel. Voor nu vind ik het prima en ik kan er goed van leven, maar ik kijk wel om heen of er nog iets leukers is :)

Hoeveel dingen heb jij nu lopen?
pi_86747530
Brrr, er had net een griezel iets bij een foto van mijn broertje en zusje op feestboek gezet. Ik word altijd toegevoegd door familie van mijn paps en ik druk maar op accepteer omdat hij dat leuk vind, ook een contact met zijn kant enzo. Maar deze persoon bleek ie niet te kennen. Weirdo :{w
pi_86747556
Aanhakend op de discussie van het vorige topic: ik mag morgen m'n Masterbul op gaan halen en ik ben er verdomde trots op.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86747608
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb de wending ook al een ziljoen keer uit moeten leggen :D. Of ik echt op mijn plek zit weet ik eigenlijk niet. Ik vind heel veel dingen leuk en zou ook gelukkig zijn als ik bv boeken verkocht in een mooie boekhandel. Voor nu vind ik het prima en ik kan er goed van leven, maar ik kijk wel om heen of er nog iets leukers is :)

Hoeveel dingen heb jij nu lopen?
2 (een in Amsterdam en een in dublin :') ) en ga vanavond nog wat sollicitaties doen :)

quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aanhakend op de discussie van het vorige topic: ik mag morgen m'n Masterbul op gaan halen en ik ben er verdomde trots op.
_O_ en terecht!!!
  donderdag 23 september 2010 @ 13:46:37 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86747622
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_86747659
Toen ik m'n P haalde kreeg ik van mijn toenmalige schoonmoeder een kaart waarop stond dat ze hoopte dat ik de andere letters ook snel zou halen O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86747685
Ik hoef alleen nog maar even m'n familie over m'n vriendje te vertellen voor ze elkaar morgen ontmoeten. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:48:25 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86747694
Perruche, heb jij trouwens wel eens over de VN vrijwilligers nagedacht?

http://www.unv.org/
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86747716
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen nog maar even m'n familie over m'n vriendje te vertellen voor ze elkaar morgen ontmoeten. :+.
_O-
pi_86747830
quote:
Het zwanger zijn hou je nog maar even voor je?! _O-
pi_86747837
quote:
Dat.

En lijstje:

O: bakje magere kwark met muesli
T: krentenbol
L: 3 boterhammen, 2x kaas, 1x pindakaas
T: appel
S: RPM
D: spinazielasagne part II en komkommersalade
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86747912
quote:
Nou, dubbel goed nieuws toch O+
pi_86748458
quote:

T appel
Prachtig lijstje, maar je bent vergeten je groente op te schrijven. 8-)
  donderdag 23 september 2010 @ 14:24:28 #59
236335 neen
schone schijn
pi_86748991
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef conleche het volgende:
*O* Heel groot doek van me verkocht *O* Champagne!

Oh nee, die staat niet koud en het is nog wat vroeg, maar jeej! O+
Bubbles Devere natuurlijk
Oh nice Darling! Champagne, champagne for everyone!

[ Bericht 4% gewijzigd door neen op 23-09-2010 14:39:26 ]
het lijkt niet wat het is
pi_86749188
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef neen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh nice Darling! Champagne, champagne for everyone!
Please neen ;( ik zit op mijn werk! :'( :'( :'(

Buiten dat: my eyes! It hurts! :'(
  donderdag 23 september 2010 @ 14:40:16 #61
236335 neen
schone schijn
pi_86749503
Hallo, dat is Bubbles Devere hoor. Maar goed vooruit dan maar weer.
het lijkt niet wat het is
pi_86749517
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Prachtig lijstje, maar je bent vergeten je groente op te schrijven. 8-)
er zitten bosui en rode paprika en pijnboompitjes en rode ui in de couscous :D
en ik eet tomaat met avocado salade :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86749875
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
er zitten bosui en rode paprika en pijnboompitjes en rode ui in de couscous :D
en ik eet tomaat met avocado salade :9
Dan is het goed. :Y)
Die couscous klink jammie. :9
pi_86749884
whihihi!

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86749914
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dan is het goed. :Y)
Die couscous klink jammie. :9
is hij ook :Y

ben alleen de blauwe bessen net vergeten te halen :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86749936
oeh heb nog diepvries bramen liggen :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86751286
Fruit is helemaal niet gezond! Ik heb inmiddels een hoge bloeddruk door het stukje appel dat tussen m'n tanden zit en er niet uit wil :(!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86751577
tandenstokeren! :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86751614
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef Swietje het volgende:
tandenstokeren! :P
Ik zit op m'n werk.
pi_86751868
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:
oeh heb nog diepvries bramen liggen :9
Oh thanx, je hebt me eraan helpen herinneren dat ik nog een tussendoortje had meegenomen, namelijk een bakje vla/yoghurt met diepvriesaardbeien. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')