quote:
NEEquote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef Pheno het volgende:
Zal ik nu toch een zandbips in de TT verwerken?
Ik heb last van julliequote:Op donderdag 23 september 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
Die rode hoofdjes, last van opvliegers of gewoon ongesteld?
Ik heb er geen beeld vanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb last van jullie
Zandbips met helmgras en verkreukelde bierblikjes, lege patatbakjes en gebruikte condooms![]()
Mijn zelfbeeld
neem nog een bonbonquote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb last van jullie
Zandbips met helmgras en verkreukelde bierblikjes, lege patatbakjes en gebruikte condooms![]()
Mijn zelfbeeld
Dat krijg je ook nietquote:
* hele doosje in mond propt *quote:
Ik heb ook geen negatief beeld van je hoor.quote:
Ik zit al aan de hamburgersquote:
Je vergeet de Tombonbons.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb last van jullie
Mijn zelfbeeld
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHquote:
Nou ben ik deudquote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen ferrari, die zijn moeilijk te vinden met kogelgaten
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil juichen, maar ik vrees dat het een fopje is
Nee, ik ben echt deud.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil juichen, maar ik vrees dat het een fopje is
Ah, toch ongesteld.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |