"You know, there's a million fine-looking women in the world, but they don't all bring you lasagna at work. Most of them just cheat on you."quote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Game_Error het volgende:
Ik moet huilen bij Clerks en Clerks II, zulks een briljante film had ik nog nooit gezien
Hier hetzelfde. Maar gelukkig hebben we het internet:quote:Op donderdag 23 september 2010 15:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil hem ook graag nog een keer zien, helaas is de videoband van 20 jaar geleden al jaren spoorloos.
Ik heb laatst 1 gezien, briljante film idd. Maar 2 is ook een aanrader begrijp ik?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Game_Error het volgende:
Ik moet huilen bij Clerks en Clerks II, zulks een briljante film had ik nog nooit gezien
ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 01:30 schreef FOKkû het volgende:
"Pokémon: The First Movie" (om concreter te zijn: de scène dat Ash in steen was veranderd en Pikachu moest huilen).
Maar daar schaam ik me niet voor.
dat einde van crisis core was idd zielugquote:Op donderdag 23 september 2010 01:46 schreef Valinor het volgende:
haha, pussy!!!!
GrapjeHeb zelf ook weleens wat traantjes weggepinkt na een film (ook een wijvenfilm
)
Zelfs bij een spel een keer(Einde van final fantasy 7: crisis core op de psp)
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En niemand te jong voor Watership Down.
Als jij "Pokémon: The First Movie" kijkt, ga ik "Watership Down" kijken.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En niemand te jong voor Watership Down.
Same here!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Als jij "Pokémon: The First Movie" kijkt, ga ik "Watership Down" kijken.
Ik heb het tot Jirachi gevolgd.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Same here!
EN VERGEET POKEMON 8 NIET!!
Dat is overduidelijk de beste!
Dunno, 5 of 6 ofzo!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik heb het tot Jirachi gevolgd.Welk deel is dat?
Hou je bek, ga jij jezelf maar lekker aftrekken op Michael Knight ofzo..quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef Nikmans het volgende:
De pokémongeneratie heeft het internet gevonden zie ik
Deel 1: Alleen is ie in het Engels, en ik had 'm voor 't eerst in het Nederlands gezien, geeft toch wel wat meer nostalgie.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ok deal, is hij ergens online te zien?
Zal eens kijken of ik er dit weekend tijd voor heb.
Zeker, ik zou hem vanavond meteen gaan kijken.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb laatst 1 gezien, briljante film idd. Maar 2 is ook een aanrader begrijp ik?
Japanfapperquote:Op donderdag 23 september 2010 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hou je bek, ga jij jezelf maar lekker aftrekken op Michael Knight ofzo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |